6.Bölüm(pişmanlık)

5K 160 5
                                    

Sabah anamın sesiyle uyandım. "kalk hadi kınalı kuzum, bak birazdan gelin alayı gelecek. Hadi kalk yavrum hazırlan." bana kınalı kuzum demez anam, serraya der genellikle ben sevmem kınayı. Dünde zorla yaktılar, hemen kaşla göz arasında gidip yıkadım. Elimde sarı bir leke var sadece.

Gözlerimi açtım anama baktım, çok güzel bu kadın ya. Anama sarıldım, kokusunu içime çektim. Ayırıcaklar bizi bugün. "tamam ana ben duş alıyım sonra üstümü giyiniyim. Sen in aşağıya" kafasını salladı çıktı odadan.
Banyoya girdim duş aldım, işlerimi halledip çıktım. Dolabın önüne astıkları gelinliğe baktım çok güzel, zarif hemde şıktı. Kim seçti bunu acaba. Serra değil muhtemelen o böyle bir gelinlik almazda, giymezde.

Gelinliği giydim, kuaför geldi. Saçım ve makyajım yapıldı. Şimdide odada tek başına oturmuş bekliyorum. Hayatımı karartıcak olan cellatı bekliyorum.

Birden kapı açıldı Aliye Hanım ve anam girdi odaya. Gülümsediler ikiside aynı anda ama onlarında içleri yanıyordu. Aliye Hanım yanıma geldi yatağa oturdu. Yüzüme uzun süre baktı sonra"ah güzeller güzeli kızım, bizi affet seninde başın yandı. İçin kanadı ama mutlu olmaya ve mutlu etmeye bak, ben oğlumu biliyorum, yufka yüreklidir. Sana zarar vermez, hor görmez, kötü davranmaz. Oda biliyor bunların suçu sen diğilsin. Bak kızım sakınan kocana karşı gelme, o senin yuvanın direği, ağan. Hiçbir şey saklama, gizleme. Sen ona nasıl yaklaşırsan oda sana öyle yaklaşır. Başını sadece kocanın yanında ey. başkalarına da Boran ağanın karısı olarak dik tut. "

Bu kadının dediklerini nasıl yaparım. Ben ona başımı eymem. Anam konuşmaya başladı" Aliye ananı duydun kuzum. Bak ilk gece ona iyi davran, sen onun karısı Olcan artık. İlk gece sen onun kıyafetlerini çıkar oda senin, cilveli davran ki hoşnut olsun. İşiniz bittikten sonra güzelce banyonu yap yat kocanın yanına, alışırsın seversin bir süre sonra birbirinizi. "nediyon ana ya pislik herifin teki o. Dün gece bana yaptıklarını öğrensen bir of offf.

Anam ve Aliye Hanım birden" anladın mı? "diye sorunca şok oldum. Bunlar delirmiş, başımı salladım sadece. Ardından odanın kapısı tıklandı.

Abim, babam ve yengelerim çocuklarla birlikte içeri girdiler. Beni ayağa kaldırdılar abim üç defa belimden kırmızı kuşağı geçirdi bağladı. Arnıma bir öpücük kondurdu kulağıma eyilip. "benim güzelim, özür dilerim elimden hiçbir şey gelmiyor affet beni, seni çok seviyorum kardeşim." dedi ben ağlamaya başladım acaba abim benim berra olduğumu bilse ne yapardı.

Buğra abim beni Bedir abimden daha fazla sever. Buğra abim bana çok düşkündür. Herşeyi bana o öğretti. ilk atımı o aldı. Binmeyi ilk o öğretti sonra silah kullanmayı. Babam anam bilmez yanımda hep taşıdığım küçük bir silahım var. 15 yaşına girince buğra abim hediye etmişti. Bunlar aklıma geldikçe ağlamam dahada arttı. Abim ben konağın kapısına götürdü, kapı açıldı. Boran ağa çok sert bakıyordu yüzü buz gibi elini uzattı. Abim benim elimi boranın avucuna bıraktı. Son defa abime baktım o benim canım. Elimi geri çektim, dönüp abimin boynuna sarıldım. Kulağına fısıldadım "abimm sen benim içimde yanan ATEŞ 'sin. Özür dilerim, beni affet" dedim. Arkama bakmadan konaktan çıktım. Boranın arabasına bindim. Onların konağın doğru yola çıktık.

Dedem abim doğduğun da ismini ateş koymak istemiş ama babam, oğlunun kendi kardeşi ateş gibi oğlunun yanmasını istemediği için Buğra koymuş. Evet ölen amcamın ismi ateş. Eskiden çok canlar yakmış hem sevdiği kızı öldürmüş hemde ailesini ama bununla yetinmemiş bir çok ailenin ocağını söndürmüş. Allah onu genç yaşında kanser yaptı. Kan kusarak acı çeke çeke öldü.

MARDİN'Lİ İKİZLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin