7.Bölüm(sert)

5.7K 151 3
                                    

Aliye Hanım beni bir odaya getirdi. Bu oda konağın en üst katında idi. Çok büyük ve güzel.

Kapıdan girince sol tarafımda kırmızı bir yatak ve iki tarafında küçük pencereler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kapıdan girince sol tarafımda kırmızı bir yatak ve iki tarafında küçük pencereler. Tavanda iki adet kubbe oluşturulmuş yani bu oda baya yer kaplıyor. İçerisi gece olmasına rağmen gayet aydınlık. Etrafta mumlar ve güller var. Sağ tarafımda camdan bir kapılı bölüm var.

Buğulu camın üzerinde, kırmızı lale desenleri var

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Buğulu camın üzerinde, kırmızı lale desenleri var. Muhtemelen banyo olması lazım. Aynı şekilde sağ tarafta büyük kapakları olan ahşap bir gömme dolap var. Duvarı tamamen kaplıyor.

Aliye Hanım beni odada bırakıp çıktı. Biraz odayı dolandım, dolaplara baktım benim için bırakılmış geceliği gördüm. Nasıl olsa benim Serra olmadığımı öğrendi, Serra gibi davranmam gerek yok. Geceliği giyip uyumak en iyisi. Başkası olduğumu bildiği için beni zorlayamaz.

 Başkası olduğumu bildiği için beni zorlayamaz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Geceliği giydim çok fena bu gecelik. Saten koyu mavi bir gecelik, dizimin iki karış üstünde dantellerle başlıyor askılı. Bu gecelik benim hayatımı bitirir bu gece.

Yatağa yattım hemen örtüyü boğazıma kadar çektim. Gözlerimi kapatıp uyumaya çalıştım. Ben uyumaya çalışırken odanın kapısı açıldı. Boran ağa "eee noldu sırtıma vurmadınz ağalar Hahahaha" gülüyordu. Kapıyı sert bir şekilde kapadı. Adım seslerini duyuyorum ama gözlerimi açmıycam uyuyor sanar gider belki. Banyoya girdi su sesleri geliyor ardından tekrardan odada adım sesleri duydum. Bir süre kesildi sesler gözlerimi biraz araladım, arkası bana dönük namaz kılıyordu. Namazı bitince ayağa kalktı ben gözlerimi kapattım.

Bekledim nefes alış verişi bile sert bu adamın ya. Ayak ucumda sanki bir Boğa var kırmızı görmüş gibi soluyor. Aaaaa yatak örtüsü kırmızı veya bordo her neyse. Kıyafet sesleri duyuluyor. Kemerini açtı, pantolonu çıkardı buu eyvah. Bir iki kıyafet atma sesi duyduktan sonra. Yatağa çıktı yanıma geldi. Biraz durdu ben ne yapacak diye beklerken ,üzerjmde ki örtüyü kaldırdı , kendimi bir anda Boran ağanın altında buldum.

Gözlerimi açmıştım uyumadığımı anladı. Uzun uzun yüzüme baktı, birşey arıyormuş gibi ama ne olduğunu anlamadım. Biraz üzerime doğru eğildi yandaki sehbanın çekmecesinden kutu çıkardı.

Beyaz küçük bir kutu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Beyaz küçük bir kutu. Kutuyu açtı içinden yüzük çıkardı. Kalp şeklinde pırlanta muhteşem bir yüzük, yüzüğü görünce kalbim tekledi. (nevar yani bütün kadınlar pırlantaya aşıktır.😍😘) elimi tuttu yüzüğü parmağıma taktı sırıttı. Ben şok olmuş şekilde hala Boran ağanın yüzüne bakıyorum.

Boran ağa "berra hanım, demek beni seviyorsun ve serrayı kandırıp benimle evlendin. Aslında serrayı pişman edecektim benimle evlendiği için sonra vazgeçtim. Şimdi sen acı çekeceksin beni kandırmaya çalıştığın için." dedi. Ben ağzımı konuşmak için açmamla dudaklarıma yapıştı. Dilini ağzıma soktu sert öpüyordu, acıtıyor. Karşılık vermedim daha hızlı öpdü itmeye çalıştım kollarımı tuttu yüzüme bakarak." sen benim karım sın! Benimsin, sakın karşı gelme bana. Hayatının hatasını yaparsın, sen tamamen benim olucaksın bu gece. Kaçarın yok, benimle evlenmek isteyen sendin güzelim." güldü.

Bacağıyla dizlerimi ayırdı ve bacak arama yerleşti. Dudakları boynuma indi. Öpüp ısırıyordu, sertleşmesi içinde bana sürtünüyordu. Üzerimdeki geceliği yırtarcasına çıkardı altında beyaz iç çamaşırımla kaldım. Boynumu ve gerdanımı öpüp ısırıyordu, ağzımdan minik bir inleme kaçtı. Dizlerinin üzerinde doğruldu tek hamlede südyenimi çıkardı benim dolgun ve iri gögüslerime baktı, adeta saldırdı. Birini tuttu diğerini üstten öpe öpe ucuna kadar geldi yalayacak ağzına aldı. Hem sıkıp okşuyordu hemde yalıyordu. Bende inlemelerimi tutamıyorum. Tahrik ediyordu hemde fazlasıyla. O sırada kalçamı onun kine sürtmeye çalıştığımı fark ettim.kendimi durdurmaya çalıştım. Göğüslerim den dudaklarını çekti, öpücük kondurarak ve sıcak nefesini üfleyerek göbeğim ulaştı.

Göbeğimi yalarken yaladığı yerlerin karıncalandığını hissediyorum. Ellerini kiloduma getirdi yavaşça çıkarttı. Yerin dibine girmek istiyorum. Yüzüne hiç bakmadım gözlerimi kapattım, yapacağı şeyi bekledim.

Oraya doğru nefesini üflediğinde haz dolu sesler istemsizce ağzımdan döküldü verdi. Direkt diliyle işe girişti. Elleri göğüslerimde idi onları sıkması,kadınlığımı yalıyor olması. Beni çok tahrik ediyordu.

Ben ben ne yapmam gerekiyor , aklım uçmuştu çoktan . Kendimi zorlayark "Dur boran dur lütfenn" diyebildim sadece.

Tekrar üzerimde doğrulduğunda baksırını çıkardı. Üzerime uzandı ellerim aramıza koydum ,göğüsünden itmeye çalıştım ama Boran ellerimi tuttu yatağa sabitledi kulağıma eğildi. "Sen istedin evlenmek şimdi de durma mı istiyorsun, çok geç berra hanımağa . Sana yaptıklarımı da kendimi memnun etmek için yaptım ve bunları sana mecbur olduğum için yapıyorum. Şimdiden kusura bakma canını yakacağım.

Gözlerimden yaşlar akarken erkekliğini ittirdi sokmaya çalıştı giremedi , ellerimi bırakıp belimi tuttu kendini bastırdı biraz zorladı.

"siktir" dedi.

İkinci denemesinde sadece başını sokabilmişti. Bu bile çok acıtıyordu.yavaş yavaş alıştırarak içime girdi. Çıktığında kızlık zarımı bozmuştu ve bir iki damla kan çarşafa aktı. Acıtmadan içime girip çıkmaya devam ediyordu. Birden hızlandı daha sert giriyor çıkıyordu. Canım yanıyordu. Çığlık atmaya başladım, göz yaşlarımı tutamıyorum birer ikişer akıyor. Boran ağaya durmasını söyledim ama beni dinlemiyordu.

"yavaş ol" diye bağırdım.
Nefes nefese konuştu. "sen istedin bunu kardeşini ikna edip kendin geldin, şimdi de cezanı çekicen"

En sonuna kadar sokuyordu. Yatakta bizimle birlikte sallanıyordu. Kendimi sıkmaya çalışıyordum. Ben onun umurunda bile değildi.

Sesim kısılmıştı, o ise hiç durmadan devam ediyordu. Bünyem kaldıramıyordu artık, göz yaşlarından hiçbir şey göremiyorum .
En son hissettiğim şey içime doğru akan ılık sıvıydı.

Üstümden kalktı banyoya gitti ben yatakta kımıldıyamıyordum. Canım çok yanıyor. Birden etraf karardı sonrası yok.

MARDİN'Lİ İKİZLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin