15.Bölüm

5K 169 3
                                    

"BERRA odaya çabuk" ismimi duymamla terasın merdivenlerine döndüm boran. 

Ben ağzım açık bakarken boran odaya girdi bende kızlara bakıp. "hadi ben gidiyorum size hayırlı geceler kızlar" ikiside arkamdan gülüyorlar. Manyak bunlar arkama döndüm"siz evlenin ben görücez sizi, o zaman son gülen ben olucam " deyip göz kırptım.

Ne yapayım yani boran dan biraz tırsıyorum, acaba o gelmeden uyusamıydım ya. Odaya girdim boran üzerini çıkarıyordu. Döndüm kapıyı kapattım, geri dönüp banyoya doğru koştum bildiğin ama banoya girdikten sonra aklıma, yanıma kıyafet almadığım geldi ve kendime küfürler savurarak banyodan çıktım, boranın olduğu tarafa bakmadan dolaba gidip giyiceğim geceliği aldım.

Bonyoya gidip üzerimi değiştim saten mavi gecelik göğüs altında ve eteklerinde beyaz dantellerle süslü yine çokta açık değil

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bonyoya gidip üzerimi değiştim saten mavi gecelik göğüs altında ve eteklerinde beyaz dantellerle süslü yine çokta açık değil. Acaba boran uyudu mu?

Biraz daha mı beklesem. İçeriden Berra diye bağıran boranın sesini duyunca yerimde sıçradım. Hiç uyuyacak gibi gözükmüyor. Banyodan yavaşça çıktım boran yatakta yatıyor. Herşey normal gibi, gidip ışığı kapattım yatağın boş olan tarafına geçtim yattım. Boran hiç ses çıkarmıyor tuhaf.

Borana sırtım dönük olduğu için şuan uyuyor mu anlayamıyorum, sakin bir şekilde borana yüzümü döndüm. Borana yüzümü dönmemle beni belimden tutup dibine çekmesi bir oldu. Gözlerine baktım "ne yapıyorsun bırak belimi" Boranı itmeye çalışırken "bir daha boşanma lafını duymıycam Berra. Hiç kimseye boşanmakla ilgili bir şey demiyceksin, anladın mı?" başımı hayır anlamında salladım"ben boşanmak istiyo..."dudaklarımda bir ıslaklık hissettim. Beni öpüyordu ellerimi yüzüne çıkardım, dudaklarımızı zorla ayırdım kafamı biraz geri çektim. Elim hala onun dudaklarını kapatıyordu." böyle yaparak hiç bir şey değişmez, boşanmak istiyorum senden! Seni sevmiyorum, istemiyorum bana kötü davranıyorsun, ben ömrümü seninle kavga ederek geçiremem anla beni."

Bir hareketle üstüme çıktı ellerimi tutup yatağa sabitledi. "Berra ikide bir sinirlerimi tepeme çıkartıyorsun, benden ayrılmanın hiç bir yolu yok. Kaçarsan bulup öldürürüm.

Sana benden başka kimsenin eli deyemez anla bunu. Benimle evlenmeden önce bana söyleseydin eğer sana yardım ederdim ama artık çok geç alış bana."diyip odayı gösterdi" bu odaya" biraz daha yaklaştı "bu yatağa" dudağımın kenarını öptü "öpmeme" kulağıma yaklaştı "sesime" kulağıma üfledi"nefesime" bileklerimi bıraktı, geceliğmin askılarını tutup aşağı çekti, boynuma ve göğüslerime dokundu "dokunmama" biraz geri çekildi üzerinde ki tşortu çıkardı bir köşeye attı. Tekrar eğilip dudaklarımı öptü aynı sırada kendini kadınlığma sürtüyordu, gögüslerimi ağzına aldı emdi öptü. Tekrar doğrulup eşortmanını sıyırdı attı baksırını da çıkarıp tekrar oturdu erkekliğini, kadınlığma dayadı. "sevişmeye, defalarca kez benim olmaya alış artık 'bayırgülü'" diyip içime girdi.

MARDİN'Lİ İKİZLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin