21. Bölüm

3.7K 135 40
                                    

Berra dan devam:

Borana uzun süredir ulaşamadım, artık korkmaya başladım. Kesin başına bir şey geldi. Avluda dört dönüyorum, sabahın erken saatleri olduğu için kimseye haber vermedim, avluda Mehmet babayı bekliyorum.

Biran önce boranın eve gelmediğini söylemeliyim. Mehmet baba bulur onu.
Evde ki çalışanlar kahvaltıyı hazırlıyorlar.
"yenge napıyorsun burda" Berfu nun sesiyle arkamı döndüm. Boranı söyleyip onu da telaşlandırmıyım en iyisi. Gülümsedim "yok bişey canım Mehmet baba ile konuşucaklarım var da."

"ne konuşucan yenge, önemli mi?"

Mehmet ağa merdivenlerden inerken berfu ya daha sonra anlatırım dedim. Mehmet ağa nın yanına gittim. "Mehmet baba biraz konuşabilir miyiz?" Mehmet ağa "tamam kızım konuşalım, salonda" Mehmet Ağa önden salona girdi bende hemen peşinden salona girdim.

Mehmet Ağa baş köşede ki tekli koltuğa oturmuş beni bekliyordu. Hızlıca gidip sağında ki üçlü koltuğa oturdum. Kafamda nasıl başlıycamı düşündüm. Cümlelerimi toparlayınca boğazımı temizleyip konuştum.

"Mehmet baba Boranı sorucaktım sana, dün ailemin evinden erken ayrılıcaktım. Boran da beni ara demişti ama ulaşamadım. Dün akşam da konağa gelmemiş telefonuna hala ulaşılmıyor. Merak ediyorum senin haberin var mı? Bir yere mi gitti ki?"

Mehmet Ağa biraz düşünür gibi elini çenesine götürüp okşadı." Bana haber vermedi ama sen meraklanma gelin kızım ben bulurum onu, sana da haber veririm. "

" peki baba ben kahvaltıyı hazırlamaya yardımcı olıyım. Bir isteğin var mı? "diye sordum hayır deyince aşağı indim. Kahvaltı masası çoktan hazırdı ve aile üyeleri yerlerine geçiyorlardı. Bende kendi yerime oturdum.

Mehmet baba da gelince kahvaltıya başladık. Ben tabağı ma koyduğum şeyleri yerken neriman hanım ın bana soru sorduğunu duydum. "gelin hanım kocan nerede çağır sana gelsin."

Mehmet Baba benden önce hanımına cevap verdi. "işi var dışarıda Neriman hanım" Mehmet baba evdekileri telaşlandır mamak için söyledi muhtemelen yoksa hemen nereden haber alıcak.

Evin erkekleri işe gidince kızlarla etrafı topladık sonra da odama çıktım. Odada sürekli boranın nerde olduğu nu düşündüm o kadar aradım görünce arar beni. Can sıkıntısından bir süre sonra patlıycak gibi oldum.

Odadan çıkıp terasta oturan ve dedikodu yapan kızların yanına doğru gittim. Birisini çekiştirdikleri uzaktan bile belli oluyor. Berfu Tuğçe ye "senin abinin kırdığı fımdıkları da duymayan kalmadı Tuğçem" diyip kahkaha attı. Ben yanlarına gidince gülmesi durdu. Yanlarına oturdum, "ne olmuş hele bana da anlatın" dedim biraz kafamı dağıtmam gerek en iyi çözüm dedikodu.

Eskiden de pek fazla dedikodu yapmazdım arkadaşlarımla ama dinlerdim. Bir süre sonra alışkanlık oldu.

Kızlara bakıp eeee dedim. Berfu Hemen"valla yenge ne olsun murat abinin sevgilisini konuşuyorduk. Bir görsen yellozun biri suratından anlaşılıyor hemen. Tuğçe de dert yanıyordu kızın taklidini yapıyor bide görsen. "

" hı kim ki kız tanıyormuyuz, kimlerden de hele. "Tuğçe hemen" tanırmısın bilmem abla, kızın ismi Merve şanlı konağının yardımcılarının kızı merve ilhan"
Tuğçe nin anlatmasıyla tanıdım kızı serra ve arkadaşlarıyla çok takılırdı o kız, her lafa saçma sapan cevaplar verirdi. "Tanırım tabi bende hiç sevmezdim o kızı" berfu hemen lafa girdi"sen nerden tanıyorsun yenge"

MARDİN'Lİ İKİZLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin