Kapıdan içeri babamın girmesiyle şok oldum. Babam kayınpederim ile selamlaştı arkasından annem, abim, yengem Bedir ve selma tek tek herkesle selamlaştılar sıra bana gelince ne yapacağımı bilemedim.
Babam önümde dururken birden sarıldı şaşkınlıktan tepki göstermedim ama sonra bende sarıldım. Annemin yüzüne bakmadım zaten oda bana bakmamıştı. Buğra abimle sıkı sıkı sarıldık o benim saçlarımı öperken ben sakallarını seviyordum. Ağlamaya başlamıştım. Yengemle de sarıldıktan sonra Bedir ve selmayı umursamadan abilerle içeri geçmiştim. Salonda otururken boran da geldi babama ve anneme, Buğra abime selam verdi. Ben Buğra abimle Asya Yengemin arasında oturuyordum abimin kolu bana sarılıydı.
Boranın bakışlarını görünce ona göz devirdim, yok artık der gibi dudaklarımı kıpırdattım.
Biraz sohbet ettikten sonra Nermin hanım buyurun sofraya geçelim dedi.
Hepimiz aynı sofraya oturduk akrabalar artık sonuçta yavaştan sohbet ederek yemekler ve tatlılar yenmişti.Nur halamın iğneleyici lafları haricinde geçe çok güzel geçiyordu. Erkekler terasta oturuyorlardı. Kadınları salona almıştık.
Kahveleri yapıp terasa çıktım erkeklere dağıttım Bedire verdiğim kahve salak tutamadığı için üzerine dökülmüştü, gülmemek için kendimi zor tuttum.
Kadınlara da kahveleri servis edilmişti. Kahvemi içerken Yengemin bana kaş göz işareti yaptığını farkettim o önden ben arkadan salondan çıktık. Yengemle avluya çıktık "ne oldu yenge bir şey mi istiyorsun?"yengem tuğçeye seslendi" canım sana verdiğim poşetler nerede"
"getiriyim hemen hanımım" yengem tuğçeyi onayladı. "Berra nın odasına getir." bana döndü "hadi odana çıkalım." tamam anlamında başımı salladım. Merdivenlerden yukarı çıktık koridora girince en sonda ki kapıya gidip açtım içeri girdik. yengem odamı süzdü güzel dedi.
Kapı açıldı Tuğçe elinde beş altı tane poşet"bunlar ne yenge"yengem poşetleri aldı tuğçeye teşekkür etti.
Paketleri yatağın üstüne koydu "Berra bunları sana aldık abinle hediye olarak, kabul et güzelim." abim bana hediye mi almış yaaa can can.
Yengeme sarıldım " teşekkürler yenge çok mutlu oldum." yengem gülümsedi başımı okşadı. "bişiy değil kuzum, sen mutlu ol bize yeter."
Paketleri açtım içlerinde birkaç elbise, okumam için yeni çıkan romanlardan, birkaç ta takı eşyası vardı. Yengemle biraz başbaşa sohbet ettik bana nasıl gittiğini sordu. Onu ve abimi üzmek istemediğim için iyi gittiğini söylemiştim. Boranla anlaşmaya başladığımız falan.
Babam müsaade isteyince kalmışlardı. Babam ve abimle sıkı sıkı sarılıp vedalaştım ben ailem ile vedalaşırken dikkatimi bir şey çekti. ailesi selma ile hiç sarılmamış ve konuşmamıştı. Selma nın yaptığından dolayı ailesi onu affetmemişti.
Bence ailesi doğru olanı yaptı kaçmak nedir ya, ne zorun vardı. Zorla birisi ile mi evlendirmeye çalıştılar yok. Sen niye kaçıyorsun ki ailenin yüzünü yere eydiriyorsun.
Bizimkiler gittikten sonra etrafı toparlamaya yardım ettim. İşler bitince herkes yatmaya gitti. Çoğu kişi yatmıştı zaten, bende üst kata çıktım terasa. Biraz oturdum Mardinin güzel eşsiz manzarasını izledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARDİN'Lİ İKİZLER
Literatura FemininaGencecik güzeller güzeli iki kız kardeş, Töre sonucu birinin evlenmesi gerek. Hayatta insanları tanımak çok zor, bu kardeşin bile olabilir. Kardeşinin insana ihanet etmesi çok kötü. Bu ihanet kendini kurtarmak için bile olsa.kardeşi yüzünden kötü a...