Aslı nın evine gittim, mesaj attım arka yola gel, yüzüme söyle ne söyleyeceksen dedim, kışkırttım biraz da aslıyı. Kabul etti geldi, arabaya binince bastım gaza uzaklaştım evden...
Gençler +18 okumak istemeyen okumasın.
Bora Miroğlu'ndan devam;
Ormanlık bir yere çektim arabayı. Kafam dönüyordu, aslı yan tarafımda burnundan soluyor. Beni kıskandığı o kadar belli ki. Yine de burnu havada, suçlu benmişim daha başlamayan ilişkimizi bitirmişim gibi davranıyordu. "bak güzelim ben seni aldatmadım, daha sen beni kabul bile etmedin. Ne bekliyorsun benden." sesim yüksek çıkmıştı, korkup geri çekildi, sırtını kapıya dayadı. "sen beni sevdiğin halde gidip bir kadınla birlikte oluyorsun ve benim seni sevmemi mi bekliyorsun. Hadi ama bu kadar adi bir adam daha görmedim ben." benden korktuğu halde hala cevap verebilmesi, dik başlılık yapması, baştan beri ilgimi çekmişti bu kızın.
"Aslı saçmalama kaç aydır peşinden koşuyorum ve sen beni reddediyorsun, üzerine bide o siktiğimin çocuğunu bana tercih ediyorsun" aslı bana döndü"küfür etme ve evet sen nasıl benim yerime o kadını tercij ettiysen, bende kuzeyi tercih ediyorum."
Aslı biraz durdu, ağzından çıkanı yeni idrak ediyordu. Hemen yüzü kızardı çok tatlıydı ama gözüm sürekli aslı nın kısa geceliğne kayıyordu. O çocuğun ismini de duymamla, bir elini bacaklarının altına geçirdim, diğer elimi de kolundan tutup aslıyı kendime çektim ve kaldırıp bacakları yana açılıcak şekilde kucağıma oturttum.
Aslı tepinmeye ve bana vurmaya başlayınca ellerinden tuttum ve haraket etmemesi için direksiyona yasladım.
"hemen bırak beni bora, sadece konuşucağmızı söylemiştin. Bırak imdat yardım edin.""kapa çeneni aslı, sana çok yüz verdim ben."
Daha fazla dayanamadım ve aslı nın o kiraz gibi dudaklarına yapıştım. Karşılık vermiyordu ama geri de çekilmedi. Karşılık vermeaini istiyorum. Dudaklarını ısırdım, acıyla ağzından bir ah çıktı. Dudaklarını aralamasıyla dilimi içine soktum. Sert davranıyordum, artık bir şeylerin başlama zamanı gelmişti.Biraz geri çekildim "karşılık ver canını yakmak istemiyorum." seaim sert çıkmıştı, tekrar dudaklarına yapıştım. O da etkilenmiş olmalı ki acemice karşılık vermeye başladı.
Aslı nın dudaklarını öptükçe öpesim geliyor, nefessiz kalınca dudaklatımızı ayırdım boynuna indirdim, hem öpüyor hem de o güzel kokusunu içime çekiyorum.
Erkekliğim kendini hissettirmeye başlamıştı, bu kızı kendimin yapmak istiyordum. Kafamı toplamaya çalıştım, kafam alkol yüzünden uçuyordu ve erkekliğmin üstünde oturan kız yüzünden sakinleşemiyordum. Boynundan aşağılara indim, geceliğnin askısını aşağı indirdim, südyen takmadığı için ortaya çıkan göğüsüyle oraya yöneldim.
Dolgun ve dil olan göğüsünü ağzıma alıp emmeye başladım. Aslı nın elini saçlarımın arasına bıraktım. Sağ elimi kalçasına indirdim hem okşuyor hem sıkıyordum. Sol elimi de diğer göğüsüne götürdüm, göğüsünün ucunu sıkıp baş parmaüımın ucuyla da daireler çiziyordum.
Çok fazla sertleşmiştim. Bacak aramda ki erkekliğim hazırdı ve daha fazla dayanamazdı. Aslı nın inlemeleri çoğalmıştı, aol elimi aslı nın geceliğnin altına aoktum ve kilodunun içine elimi soktum. Aslı nın da çoktan hazır olduğunu anlayınca. Sağ elimle pantolonumun kemerini ve düğmelerini açtım, biraz kalktım, çamaşırımla birlikte pantolonumu aşağı indirdim. Aslı hala gözleri kapalı inliyordu kız kendinden geçmişti. Aslı nın da kilodunu tek hamleyle çekip yırtmıştım. Elimle kadınlığnı okşayıp, baş parmağımı içine ittim alıştırmaya çalışıyordum. Parmağımı biraz içeri itmemle aslı çığlık attı ve kucağımdan kalkmaya çalıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARDİN'Lİ İKİZLER
ChickLitGencecik güzeller güzeli iki kız kardeş, Töre sonucu birinin evlenmesi gerek. Hayatta insanları tanımak çok zor, bu kardeşin bile olabilir. Kardeşinin insana ihanet etmesi çok kötü. Bu ihanet kendini kurtarmak için bile olsa.kardeşi yüzünden kötü a...