26.Bölüm

3.8K 159 8
                                    

Kapının alacaklı gibi çalınmasıyla uyandım. Kalkıp kapıya Bakmak istedim ama Boran ahtapot gibi sarılmış kollarının arasından çıkamıyorum. "Boran bırak beni Kapı çalıyor" boran biraz mırıldandır gibi yapıp, kollarını çözdü ve bana arkasını döndü" ne olacak ayı işte" dememle boran" kalk kapıya bak yoksa seni şu yatağa gömerim Berra" 

Yataktan fırlamamla kapıyı açmam bir oldu kapıyı açınca. Berfu nun sırıtan  yüzüyle ve kapıya vurmak için kaldırdığı yumruğu ile karşılaştım. Berfu ya Kötü bir bakış atıp" ne istemiştin sevgili Görümcem, Sabah sabah alacaklı gibi çalıyorsun kapıyı. "

Berfu kapıdan içeri baktı abisini işaret etti" yengeciğim ne sabahından bahsediyorsun sen akşam oldu akşam Saatin kaç olduğundan haberin var mı 4 buçuk oldu. Meraklandım bakmaya geldim Öldünüz mü kaldınız mı belli değil vallahi. " berra sıkıntılı bir iç çekti " çok geç olmuş Nasıl bu saate kadar uyumuşum Bilmiyorum ya."

Boran kadınların kapının eşiğinde vır vır konuşmasından sıkılmıştı." yeter Berra kapa kapıyı, Berfu Seni de ayağımın altına almadan önce git bence "Berfu haylazlık peşindeydi abisi ile uğraşmaya karar verdi." Abi ne bu böyle Kış uykusuna mı Yattın" daha demin karısı borana ayı demişti Şimdi de kardeşi ima ediyordu. Boran gözlerini açtı ve kaşlarını çatarak. "Berfu Kaşınmak istiyorsun sanırım bir ay internet kesintisi ne ne dersin ya da dur biz onu Telefon yasağı mı yapsak. "


Berfu internet kesintisini duyar duymaz suratı düşmüştü. Abisi en hassas noktasından vurmuştu. Berfu internetten Hint ve yabancı dizileri takip ediyordu 2 saat bile internetsiz kalmak onu çok zorluyordu %100 internet bağımlısıydı." Tamam canım abim benim, siz uyuyun  rahatınıza bakın ben sizin odanıza da kahvaltı getiririm sizi rahatsız olmayayın, bir isteğiniz var mı başka. Ha babam da İşe gitmeden önce Boran abine söyle iki gün izinli işe falan gelmesin dedi." boran kardeşinin U dönüşü yapacağım Çok iyi biliyordu Berfu hemen oltaya gelmişti.

" Tamam Berfu hala duruyorsun kapının orada o koca ayaklarını hareket ettirsen mi artık yoksa internete veda edeceksin. "

" Tamam canım abim gittim" Berfu koşarak uzaklaşmıştı. Berra, berfunun arkasından baka kalmıştı, sevgili görümcesi hakkında da yeni şeyler öğrenmiştir. Aklında bulunsun bir gün lazım olursa kullanırdı bunu.

Boran berfunun gitmesine rağmen kapıda duran karısına baktı, karısının üstünde kısa göğüs dekolteli, beyaz saten gecelik vardır ve kapıda durmuş tren bekler gibi dışarı bakıyordu. zaten karısının tenini özlemişti bu görüntüye hem sinirlenmiş hem de içi istekle dolmuştu.

Yataktan kalktı gibi karısının yanına gitti belinden tuttu ve diğer eliyle de kapıyı kapattı. Berra ne olduğunu anlayamadan kendini yatakta bulmuştu. Boran ağa kendi yerini de aldıktan sonra, karısının o kiraz kırmızısı dudaklarına kapandı. Uzun ve tutkulu bir öpücükten sonra nefes nefese geri çekildi. Karısının gözlerine bakarak dudaklarına doğru fısıldadı. "artık çocuk yapma zamanı geldi karıcım." boran berraya söz hakkı vermeden, kadının üzerinde ki geceliği yırttı ve bir kenara fırlattı.

Kısa bir ön sevişmeden sonra boran kendisini berra nın derinliklerine bıraktı.

Uzun ve ateşli bir sevişmeden sonra ikiside çok yorulmuştu, boran uyku ile uyanıklık arasında gidip gelirken, berra nın karnı açıkmıştı daha fazla dayanamayıp yataktan kalktı dolaba gidip üzerine tişört, hırka ve eşofman giydi.

Tam kapıdan çıkıcakken kocasının sesiyle durdu ve ona baktı. "nereye gidiyorsun bu saatte." saat gecenin ikisiydi. "karnım acıktı mutfağa gidiyorum." boran yüzünü sıvazladı. "bende geliyorum bekle." yataktan kalkıp dün sabah çıkardığı kıyafetleri geri giydi ve birlikte odadan çıkıp mutfağa indiler. Berra hemen dolaptan kahvaltılık yiyecek bir şeyler çıkardı masaya dizdi. Dolaptan üç yumurta alıp yağda pişirdi. Boran da dolaptan kola çıkarmıştı.

İki bardak alıp masaya koydu, kolayı açıp bir bardağa doldurdu ve içti, içini soğutmamış olucak ki bardağını tekrar doldurdu. Berra yumurtaları pişirmiş ekmek kesmişti ve masaya koydu, iki çatal da alıp masaya koyduktan sonra kendisi de sandalyesini çekip oturdu.

İkisi birlikte yemeğe başladılar. Berra nın merak ettiği şeyler vardı. Boran kaç gündür ortada yoktu ve dün gece yarısı gelmişti. Boranı yatağın başında görünce korkmuş ve daha sonra seslenmişti.

Boran uyumasını söyleyince, uykudan zor açtığı gözlerini yummuştu. Sabah koynunda uyanınca da boranın çok uykusu olduğunu düşündüğü için rahatsız etmemişti.

Başına ne geldiğini şuan deli gibi merak ediyordu. "neredeydin kaç gündür boran ağa? " birden sesinin hesap sorar gibi çıkmasıyle ne yapıcağını bilemedi.

Boran da başını kaldırmış çatık kaşlarla berra nın gözlerine bakıyordu" hayırdır hesap sorar gibi sordun. "

" hes..ap sormadım sadece merak ettim sana ulaşamayınca, kaç gündür yoktun başına bir bela geldi sandım Mehmet babaya sordum o da bilmediğni söyledi. Mehmet baba ertesi gün senin Adanaya gittiğini ve işlerin olduğunu merak etmememi söyledi. "

Berra nın kendisini merak ettiğini ve onun için endişelendiğini duyunca sevindi. İçinde anlamadığı hisler oluştu.

" babam doğruyu söylemiş adanada'ydım şimdi de buradayım merak edeceğin bir şey yok. "boran karısına şimdilik olanlardan bahset meyecekti.

Belki de anlatmamakla hata yapıyordu berra istediği cevabı alamamıştı çünkü. " madem adanada'ydın neden telefonun kapalıydı. Kaç defa aradım, ne yapıyordun? "bu sefer gerçekten hesap soruyordu, kocası nın ne haltlar yediğni düşünüyor ve kafasında saçma sapan şeyler kuruyordu.

" işim vardı açmadım "bak sen paşaya işi varmış. Kim bilir hangi kadınla işi vardı. Berra sinirlenince gözü kimseyi görmüyordu ve aklından geçen abuk sabuk şeyleri söyleyebilirdi." esmerle mi sarışınla mı işin vardı? "boran duyduğu cümleyle içinden kahkaha attı, demek bu kadın adamı kıskanıyordu.

Boran da berrayı sinir etmek için" ikisi de değil kumral"dedi. Berra nın gözleri kocaman açılmış karşısında sırıtan, insan müsveddesi ne iğrenircesine baktı.

Berra masadan kalktığı gibi odaya çıktı ve kapıyı çarptı. Boran ağanın başına bir şey geldi diye merak ederken adam eyleniyormuş. Berra kendine küfürler saydırıyordu, "salak niye merak ediyorsun ki,ne güzel gitmiş kurtulmuşsun ağa bozuntusundan, fırsatın varken burdan kaçsana salak ben." odada dört dönerken.

Boran ağa kapıda karısının dediklerini duymuştu. Bu kadın hala kaçmayı düşünüyordu, halbuki kaç defa söylemişti artık bu konaktan gidemeyeceğini. Böyle olmıycaktı bu kızı zincire vursa yine de gidicem derdi aralarında öyle bir bağ olmalıydı ki istese de gidemesin benden diye düşündü boran ağa.

Boran odaya daldı, berrayı kolundan tuttuğu gibi bantoya soktu. Karısının canını yakmak istemiyordu ama daha fazla bu laflarına dayanamıyordu.

Berrayı bir çırpıda soydu ve duvara yasladı. "sana aklından bir daha kaçmak ve burdan gitmek gibi şeylerin geçmeyeceğini söylemiştim. Sen beni dinlemezsen ben dinletmesini bilirim karıcım."

"sen se..n bana ihanet ederken, benim seni burda bekliyceğmi mi sandın bir daha kine bu odada beni bulamayacaksın boran ağa buna emin ol"
Karısı boranı sakinleştirmek yerine daha fazla sinirlendiriyor du ah ahmak kadın.boran güldü "seni hiç aldatmadım ama şimdi senin canını çok fena yakıcam."

MARDİN'Lİ İKİZLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin