13.Bölüm

5.4K 161 3
                                    

Berra :

Sabah vucudumda yanma hissiyle uyandım. Yanımda vücuduma ahtopot gibi sarılmış bir adet boran ağa vardı. Kollarından kurtulmaya çalıştıkça beni kendine daha çok yaslıyordu. Dayanamadım beline çimdik attım. Gözleri açıldı dik dik suratıma baktı. "ağam bıraksana kalkmam lazım".

Elimi tuttu tırnaklarıma baktı"bu tırnaklar ne böyle uzun kesmeyi mi unuttun." yok artık ya adama bak sanane benim tırnağımdan. Elimi çektim boran ağanın üstüne bastırdım kollarımı. Bastırmamla inleme si bir oldu. Telaş yaptım canını mı acıttım acaba "çok mu bastırdım canım mı acıdı." doğruldum ellerimle bastırdığım yeri ovmaya başladım.

Birden gülmeye başladı neye güldüğünü anlamadım. "senin Bastırmanla hiç bir yerim acımaz Berra kusura bakma ama çok güçsüz ve zayıfsın bana göre." deyip yataktan kalktı. Sırtını dönmesiyle şok oldum. Sırtında kocaman morluk vardı. neredeyse bütün sırtını kaplıyor.
"sırtına ne oldu mosmor olmuş dur." yataktan çıktım önüne geçtim ama boranın gülmesi daha da arttı dudaklarını büzüp baktığı yere baktım.

Aman tanrım boranın karşısında iç çamaşırlarımla duruyorum. Boranın gözlerine baktım çığlığı bastım. Yatak örtüsünü çektim üstüme dolandım." neye bakıyorsun sen be, pislik giysilerim nerede. Üstümü niye çıkardın." boranın suratı birden sertleşti. Kolumu tutup kendine çekti "sen kime bağırdığını sanıyorsun. Kendine gel karşında kimin olduğunu hatırla." diyip beni yere itti. Yanımdan geçip banyoya girdi. Popomun üstüne düştüğüm için çok açıyor.

Yavaşça düştüğüm yerden kalktım dolabı açıp içinden kıyafet çıkardım. Giyindim saçlarımı taradım. Boran banyodan çıktı kızgın boğa gibi üstüme yürüdü geri geri giderken sırtımı duvara çarptım. Boran iki elini yanlarım koyup sıkıştırdı beni. Yüzlerimizi yaklaştırdı. "o piçler kimdi lan" ne kimden bahsediyor bu.

"anlamadım kimden bahsediyorsun." gözleri daha da koyulaştı "başkaları da mı var lan" diye kükredi elini yumruk yapıp duvara vurdu.
Korkudan kekelemeye başladım, bu adam beni çok ürkütüyor o gözlerine baktığımda yer yarılsa da içine girsem diye düşünüyorum. "kim de.n bah.ediyorsun bilmiyorum."

"dün o restoranda sarıldığın piçlerden bahsediyorum. Kim lan onlar,nasıl sarılırsın sen onları." şimdi aklıma geldi.

Dün olanlar o sarışın yelloz. Boran da berkle ali Kemal dan bahsediyor. "asıl senin yanın da ki yelloz kimdi ha sen evli bir adam ken.." boran çenemi tuttu sıktı"kapa lan çeneni. Sen ilk hesap ver. Şurda canını almamı istemiyorsan konuş çabuk."

Delirmiş bu adam çenemi sıkmaktan uyuştu. Kendimi zorlayarak bir şeyler söylemeye çalıştım. Çenemi bırakınca anlatmaya başladım. "arkadaşlarım onlar benim çocukluktan beri. Uzun zamandır görüşememiştik çağırdılar gittim."

"senin arkadaşların erkeklerden mi oluşuyor lan. Öyle arkadaşların olamaz. Anladın mı seni bir daha o puştların yanında görmiycem."

Boran ağa :

Banyoda aklıma gelmişti dün olanlar. Berra nın o adamları öpmesi, kafamda dönüp durdu. Banyodan çıktığım gibi sordum kim olduklarını arkadaşlarım dediğinde daha da Sinirlendim. Benim karım Berra hiç bir erkekle görüşemez artık. İzin vermem.

Berra ya en son bir daha o adamların yanında görmiyeceğimi söyledikten sonra dudaklarına yapıştım. Kaç gündür özledim şu dudakları, tadını erkeğim bende sonuçta. Hızla üstündekileri çıkardım yatağa ittim Berra yı üstüne çıktım. Ellerini tuttum dudaklarını emdim ısırdım kendimi tutamıyorum. Berra nın ellerini saçlarıma götürdüm bıraktım. Ellerimle her yerini okşadım. Boynunu öptüm. Öpücükler bırakarak göğüslerine indim. O dolgun göğüsleri beni daha da çıldırttı. Birini emerken diğerini elimle yoğurdum,diğer elimle de Berra nın kadınlığı okşuyordum.

MARDİN'Lİ İKİZLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin