36.Bölüm

4.3K 149 66
                                    

Yemekler yenmiş, danslar edilmiş, ortaklık konuşmaları yapılmış ve eve dönmüştük. Bütün gece boran o sinem denen kadınla dip dibeydiler. Boran'a neden sürekli senin yanın da bu kadın dediğimde. İş ortaklıkları olduğunu söylemişti, senin bu kadınla ne gibi bir ortaklığın olur ki?

Kadın dış görünüşten iç çamaşırı işinde herhalde diye düşündürüyor insanı. Giydiği şey kıyafet veya elbise değildi çünkü. İç çamaşırlarının üzerine sarı renkte tül geçirip gelmiş bildiğin, salonda ki bütün erkeklerin sürekli gözleri kayıyordu kadına. Haklılar da böyle kaşarı yolda görsem bende dönüp bakarım.

Ama sen dur boran ağa ben sana yapıcağımı biliyorum. Bu kadınla birde ortaklık yapmış, çıldırıcam şimdi.

Davetten gelir gelmez kendimi duşa attım, hem yorulmuştum hemde çok terlemiştim. Duştan sonra kadınsal ihtiyaçlarımı giderip banyodan çıktım. Boran salonda telefonuna bakıyordu enson hala orda anlaşılan.

Dolabın kapaklarını açıp. Boran'ın beyaz tişörtların dan birini giydim, altıma da siyah iç çamaşırımı geçirdim. Banyoya gidip saçlarımı kuruttum, saçlarım kuruyunca dalgalı olmuştu.

Evet boran bey ceza zamanı 😉😆😈

Odadan çıkıp salona geçtim. Boran camın önünde ki beyaz koltukta uzanmış telefonuna bakıyordu. Yanına gitmeden önce salonun ışıklarını kapattım, etraf camdan giren ay ışığıyla aydınlanıyordu. Yavaş ve kendinden emin adımlarla koltuğa yaklaştım.

Boran başını telefondan kaldırıp bana baktı. Ellerimi kaldırıp sus işareti yaptım. Bir bacağımı kaldırıp, boran'ın üzerine oturdum. Hareketlerimle uyumlu olarak ellerimi boran'ın üzerinde gezdirdim.

Boran hiç ses çıkarmadan sadece beni izliyordu. Yüzüne yaklaşıp dudaklarına üfledim, boran ağzını açıp, dilini ısırır gibi yaptı. Etkilendiğini anlamıştım ve doğru yolda ilerliyormuşum.

Boran'la burun burunayken, ellerimi altımda kendini belli eden erkekliğne götürdüm. Kot pantolonun üzerinden okşadım.

Boran'ın erkliğni okşamamla bir hırlama sesi duydum. Boran yavaş hareketlerle gözlerini kapattı, başını geriye attı. Boynu ve adem elması ortaya çıktı. Zor yutkunuyordu, dudaklarımı adem elmasına getirip bir öpücük bıraktım. Ardından boynuna küçük öpücükler bıraktım.

 Ardından boynuna küçük öpücükler bıraktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Boran çoktan kıvama gelmişti. Ellerimin altında ki erkekliği kocaman olmuştu. Ellerimi çekip boranın erkekliğnin tam üzerine oturdum, yavaşça kalçamı hareket ettirdim. Boran'ın boğazından gelen hırıltı sesleri çoğalınca. Birden üzerinden kalkıp kenara geçtim. Bonum kalkmamla boran gözlerini açıp etrafına bakındı. "ne oldu? Niye durdun?"

"nasıl hissediyorsun boran sinem de seni böyle tatmin etti mi hiç? Tabi siz daha ilerilere de gitmişsiniz. Funda hanım ballandır ballandır anlattı. Davet gecelerinde kucak kucağa çoook görmüş sizi." ellerimle saçlarımı geriye attım, bende fazla yakınlıktan dolayı ruhaf olmuştum. Boran'ın da terlediği belli oluyordu.

" eskidendi o berra şimdi ne alakası var ayrıca sinemle. " koltuktan kalktı önümde dikildi." eski konuları açmak hiçbir işe yaramaz, boşuna yorma ikimizi de. "elini belime atıcakken geri çekildim." dokunma bana, çek ellerini o sinem kaşarıyla çalışmaya devam etmiyceksin, onunla yan yana gelmiyeceksin boran ağa... "
Boran gülerek" yoksa ne olucak, ne yapabiliceksin. "hala gülüyordu, benimle dalga geçiyordu.
Arkamı döndüm salondan koşarak çıktım. Arkamdan boran'ın sesi geliyordu" berra buraya gel, konuşalım madem heyy" Yatak odasına girdim tam kapıyı kapatıcakken,  boran kapıyı kapatmamı engelledi. Ben kapıyı tüm gücümle kapanması için iterken boran da açmak için uğraşıyordu.

Boran fazla güç uygulamıyordu "berra çekil kapının arkasından, bak birşey olucak." derken boran kapıyı itmesiyle ben geriye sendeledim az kalsın yere yapışıyordum ki, boran beni kolumdan tutup kendine çekti.

Kafamı boran'ın omzuna çarpmıştım, kafamı geri çekip alnımı ovdum"bu ne be taş mı var senin omuzlarında." boran pis pis gülüp"iyi oldu sana, daha dur bu kadarla kalmıycak. Beni aşağıda öyle bırakmıycaktın, şimdi ceza zamanı."
Boran bir elini sırtıma koydu diğer elini de bacaklarımın altından geçirip beni kucağına aldı. "ne cezası be bırak beni. Asıl cezalı olan kişi sensin, hemde uzun bir süre."

Boran beni yatağa bırakınca, üzerinde ki tişörtu çıkardı kenara attı. "o zaman ikimizde bu gece ateşlerde yanacağız daha sonra ceza işine bakarız." boran üzerime gelirken ben geri geri çekiliyordum yatakta. "kaçma yavrum sen getirdin beni bu hale şimdi niye kaçıyorsun."

Boran ayağımı tutup kendine çekmesi ile kendimi altında buldum. Ağzımı açıp itiraz edicektim ki boran'ın dudaklarıma yapışmasıyla  konuşamamıştım.

Ellerimi omuzlarına çıkarıp vurmaya başladım ama etki etmiyordu. Elimi saçına götürüp çektim daha da hızlandı. Ellerimi tutup kafamın üzerinde birleştirdi, bir eliyle  ellerimi tutarken diğer elin ile de südyensiz göğüslerime götürüp sıkmaya başladı.

Dudaklarımı bırakıp, boynuma indi hem yalıyor, ısırıyor daha sonra da öpüyordu. Bende tahrik olmaya başlamıştım, oyun diye başlattığım şeyin içine kendim düşmüştüm.

Boran boynumu öpmeyi bırakıp göğüslerime yöneldi, tişörtun üzerinden ısırıyordu göğüslerimi. Kendimi daha fazla tutamayıp inlemeye başladım.
"ahhh aaah  aa bor  an  hhhh" nefesim hızlanmıştı.
Boran ellerimi bırakıp üzerimde ki tişörtu çıkardı. Ellerini göğüslerime koyup sıktı, bir yandan da kadınlığıma sürtünüyordu.

Hırıltılı nefeslerinin arasından "yeter bu kadar, içine girme vakti geldii." kemerini açtı hızlıca pantolonun düğmelerini de açıp yataktan kalktı pantolonu baksırıyla çıkarıp kenara attı. Tekrar üzerime çıkıp iç çamaşırımı çıkardı, bacaklarımı kendime çekmemi söyledi. Bacaklarımı aralayıp yerine yerleşti. Erkekliğini kadınlığma sürtüyordu, beni kıvrandırıyordu.

Gözlerimin içine bakarak içime girdi. Hızlı hızlı gel git yapmaya başladı"siktir bu kadar güzel olmak zorunda mısın lan. Seni sabaha kadar si... meyen şerefsiz."

"ahh aaahhh boran"
Birlikte boşalınca rahatlamıştım. Boran tekrar hareketlenince işimizin uzun süreceğini anladım.

Saate baktığımda  04.50  olduğunu gördüm. Boran en sonunda doymuş ve yorgunluktan uyuya kalmıştı, bende yorgundum gözlerimi zor açık tutuyordum.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
MARDİN'Lİ İKİZLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin