Boran ağa:
Duyduklarım bende şok etkisi yaratmıştı. Konağa girdiğimde beni farketmediler. Serra olan biteni babasına anlatıyordu. Berra nın yüzünü göremiyorum, sırtı bana dönük. Serra sözlerini bitirdiğinde sakince Berra nın ne diyeceğini bekledim. Sonuna kadar dinledim.
Berra en son abisiyle sarıldı. Babasının elini öptü arkasını dönmesiyle. Perişan olmuş o güzel yüzünü gördüm. Ağlamaktan kan çanağına dönmüş gözleri, burnunun ucu kızarmış. Akan burnunu ikide bir koluna siliyor. O pembe dudaklarını ısırıp duruyor. Çok mu tatlı bu kadın şuan 😍.
Duyduklarım çok ağırdı, dinlemeden Berra ya zarar verdim, çok hatalıyım.
Hem kardeşi sırtından bıçaklamıştı. Hemde ailesi onun suçu olmadığı halde, benim gibi dinlemeden yargılamadan suçlamış, bizim öyle bir kızımız yok demişlerdi. Daha dün istemediğim kıza acıyorum.Berra ya doğru hızlı adımlar la gittim, korkup iki adım kenara kaydı. Ben yoluma devam edip Serra nın önünde durdum. Serra yerde ağlıyor. Anası da yanında kızı teselli ediyor. Kız kafasını kaldırıp yüzüme baktı. Oda perişan dı ama suçluluk duyuyordu, şimdi ne yapacağını düşünüyor bence. Tiksinir gibi baktım yüzüne, elimi belimdeki silaha attım. Belimdeki silahı çıkarıp kafasına dayadım. "Beni kandırmaya çalıştın, kına gecesi başka bir adamla kaçtın. Üzerine günahı olmayan bir kızın günahına girdim, senin yüzünden."
Silahı gören anası çığlık atıp Ahmet ağa ya sesleniyor. Bana yalvarıyor, etraftan yardım istiyordu. "cezanı çekiceksin" Ahmet ağa ağzını açamadı. Ahmet ağa nın oğlu buğra"boran ağa sen karışma, onun cezasını biz veririz. Elbet bir cezası olacak". Daha da Sinirlendim "Beni kandırdı bu kız, cezasını da ben veririm." Buğra denen herif"ağam seni kandırmış sayılmaz. Berdel de evden bir kızla evlenmen gerekti ve evlendin. Bilmeden de olsa canımı sana verdim. Senlik bir durum yok burda. "elimde ki silahı tuttu." Güzellikle git bu konaktan, akrabayız artık, aramızı bozmayalım"dedi.Silahımı indirdim, başımı salladım. Beni bu kız ilgilendirmez artık. Ne hali varsa görsün. Berra ya baktım gözlerinde korku var. Ona da zarar vereceğimi düşünüyor belkide.
Berra nın yanına gittim kolunu tuttum, kendime çektim ,kolumun altına aldım çıkardım konaktan. Ne kadar başına gelenlerden dolayı ona kızamasam da, bana söylemeliydi. Serra kına gecesi kaçtığı... Bir dakika Serra kına gecesi kaçtıysa ben kimle?
Arabaya bindik konağa giderken bunu düşünüp durdum. O gece ki kız hangisiydi?
Konağa geldiğimizde Berra hızla arabadan indi, beni beklemeden konağa girdi. Arkasından bende hızlandım, konağa girdiğimde. Berra merdivenlerden çıkmış odaya giriyordu. Biraz yalnız kalsın en iyisi,akşam konuşurum.
Konakta babamlar yok. Hana gittiler demek,bu gün gitmiyim zaten kahvaltı da yapmadım. Aç karnına çalışamam. Meryem ablayı çağırdım, bana birşeyler hazırlanmasını söyledim, çardağa gidip oturdum.
Berra miroğlu :
Konağa gelince hemen arabadan inip konağa girdim. Odama çıktım yatağın üstüne oturdum. Şimdi n'yapcam iyice düşündüm. Boran ağa buradan gitmeme birşey diyemez. Boranı düşününce hala aklıma dün gece geliyor pislik.
Ayağa kalktım odadan bavul buldum, dolaptan içine kıyafet iç çamaşırı ve iktiyacım olacak şeyler koydum. Aklıma düğünde takılan takılar geldi köşede duran çalışma masasının yanına gidip, üstünde ki takılara ve paralara baktım. Hepsini alamam ama biraz altın ve para aldım. Bavulu hazırladıktan sonra üstümü değiştim. Çantamı aldım odadan çıktım. Kimse beni bu konakta tutamaz.
Bavulumu merdivenlerden indirdim. Sürüklemeye başladım. Beni gören yardımcı kadın ve görümcem berfu koşarak yanıma geldiler. "nereye yenge böyle bavulla?" cevap vermedim. Konağın kapısına doğru yürümeye devam ettim. "gelin hanım ağamın haberi varmıdır. Duyunca kızmasın" diyip bağırmaya başladı. Ben şok oldum napıyo bu kadın ne garezi var bana. "ağam, boran ağam gelin hanım gidiyor ağam" diye bağırdı. Vay seni yelloz benim yaşlarımda bir kız zaten.
Boran yukarıda ki çardaktan gözüktü. Tabi ben onu görünce tabana kuvvet, konağın kapısına koştum. Kapıyı açtığım gibi çıktım dışarı,o sırada boran merdivenlerden iniyordu. Arkama bakmadan koştum ara sokaklara girdim boran beni bulamasın diye, arada arkamı kontrol ediyordum, bir ara boranın ismimi bağırması beni korkuttu.
Koşarken nereden gidiceğimi şaşırdım. İnsanlara çarpa çarpa ilerledim. Şu boran ağa bozuntusundan da kurtulsam yeterde artar bana Allahım.
Nerelere girdim ben çıkmaz sokak. Hay şansıma sok.. Etrafa bakındım saklanıcak yer ararken bran ağa buldu beni. O bana doğru gelirken ben geri geri gittim. Sırtım duvara çarpmasıyla durmak zorunda kaldım.
Boran ağa dibime kadar geldi. Benim peşimde koştuğundan hızlanan nefesi yüzümü yalayıp geçiyordu. Sinirden simsiyah olan gözlerini gözlerime kenetlendi. Bu öldürücü sessizliğe dayanamadım daha fazla "bırak beni ağa daha fazla duramam buralarda. Gitmek istiyorum ve gidicem. " boran kolumu tuttu çok sıkıyordu. Bir gözü de sinirden olsa seyiriyordu. "Bana bak yürü konağa, canımı sıkma. Hiç bir yere gitmek yok." sanane be adam istediğim yere giderim. Bana yaptıkları yetmiyor gibi gitmeme de izin vermiyor. "çok beklersin ağa, gerçekleri öğrendin seni hayatımda istemiyorum da sevmiyorum da uzak dur benden." kolumu çektim ama elinden kurtaramadım. Hayvan bırakmıyor birde.
Elimde ki bavulu bıraktım, diğer elimle boranı itekledim. Ben ittikçe yaklaştı duvarla kendi arasına sıkıştırdı beni. Yüzlerimiz çok yakın, gözlerini kapadı biraz bekledi. Gözlerini açınca kulağıma eğilip "sen bundan sonra bana aitsin, hiçbir yere gidemezsin izin vermiyorum." yanımda duran bavulu aldı. Beni peşinden sürükledi. Elinden kurtulmaya çalıştım. Çocuk gibi ayaklarımı yere sürüyorum, sırf dursun diye ama durmadı. Konağa geldiğimizde. Elindeki bavulu avluda bıraktı, beni odaya çıkardı.
Odaya girince kapıyı kapatıp. Üstüme yürüdü "Bana bak sen benim namusumsun, bundan sonra ayağını denk al. Kim olduğun farketmez artık. SEN BENİM KARIMSIN." diyip ben ağzımı açamadan odadan çıktı gitti.
Akşama kadar çıkmadım odadan, akşam yemeğe çağırdılar ama aç değilim dedim. Halbuki açım ben dünden beri ağzıma lokma koymadım.
Şimdi de yatakta yatmış, karnımın guruldamasını dinliyorum. Boran ağa gelince karnımın guruldamasını duyarsa rezillik. Napcam ben durmuyor sesler en iyisi suyla doldurmak. Hemde kalkıyım üstümü değiştiririm.
Yataktan kalkıp dolapta gecelik baktım, kapalı hiç mi gecelik olmaz . Hepsi saten ve dantelli bunların, eşortman da koymamışlar. El mahkum içlerinden bir gecelik aldım, banyoya girdim üstümü değiştirip, dişlerimi fırçaladım. Odada su olmadığı için de burdan içtim.
Odaya döndüğümde yatağın üstünde, sadece baksırıyla yatan çıplak Boranı görmeyi beklemiyordum tabi. 🙈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARDİN'Lİ İKİZLER
ChickLitGencecik güzeller güzeli iki kız kardeş, Töre sonucu birinin evlenmesi gerek. Hayatta insanları tanımak çok zor, bu kardeşin bile olabilir. Kardeşinin insana ihanet etmesi çok kötü. Bu ihanet kendini kurtarmak için bile olsa.kardeşi yüzünden kötü a...