פרק 24- השליטה אצלי

669 21 0
                                    

לאונרדו-
היא לא תלך עד שלא נדבר. עיניה נראו כעוסות.

"עזוב אותי" רטנה מריאנה בשיניים חשוקות.

"מריאנה" ביקשתי ממנה והיא התיישבה חזרה "אתה שכבת איתה!" הרימה את קולה "עם עוד כמה בנות כבר הספקת לשכב פה?".

"לא שכבתי איתה כשהייתי איתך, תתאפסי מריאנה. אל תשכחי שעדיין לא הגדרנו את הקשר בנינו אז הכל יכול להיות פתוח" אמרתי לה ופאק ראיתי בעיניה ניצוצות של קנאה.

"מקנאה אה?" התגריתי בה והיא שילבה את ידייה "ממש לא, זה פשוט מגעיל אותי לחשוב ששכבת איתה".

הנחתי את ידיי על השולחן ונשענתי עליהן "בסדר.. תמשיכי להכחיש" אמרתי לה בחיוך כובש וקמתי לכיוונה.

מריאנה נעמדה מייד, מה שעשתה בכל פעם שרצתה להרגיש קצת שליטה וביטחון "אתה
דוחה אותי" אמרה במבט מצמית והלכה אחורנית כמה צעדים.

המשכתי ללכת לעברה בחיוך זחוח "לא מאמין למילה שיוצאת לך מהפה" אמרתי כשגבה התנגש בקיר. לכדתי אותה בין ידיי ורכנתי לעברה. פיה נפשק מעט ויכולתי לחוש במתח שלה.

"אני לא רוצה אותך. תתרחק." אמרה בטוחה בעצמה. מה. שקרנית. כל גופה צועק לי שאגע בה.

"ואני לא רוצה אותך" החזרתי לה וריפרפתי עם שפתיי על שפתייה. מריאנה פלטה אנחה קטנה וקפצה כשהנחתי את ידי על ירכה, מעלה אותה מעלה.

"אני.." התנשמה מריאנה "לא.. עכשיו" הצליחה לומר בקושי ואני גיחכתי "לא הבנתי. מה אמרת?".

המשכתי להעביר את ידיי על גופה עד ששיחקתי בחולצתה המלוכלכת ומילמלתי ברעבתנות "צריך להעיף את החולצה. היא מלוכלכת".

צחקקתי כשפשטתי ממנה את בגדיה אחד אחרי השני. מריאנה הביטה בי "אל תסתכל עליי ככה".

הרמתי את גבותיי בשעשוע "איך ככה?!".
סקרתי את גופה וליקקתי את שפתיי, רוצה לזיין אותה עכשיו.

היא לא הספיקה להשחיל מילה ואני הרמתי אותה אל שולחן עבודתי. גופה נחבט בשולחן "אתה לא תשכב איתי איפה ששכבת איתה, חתיכת אידיוט" אמרה לי בכעס ואני בתגובה עליתי מעליה, גורם לה לשכב אחורנית.

"ילדה טובה" אמרתי בלחישה קטנה. הפעם, יש לי תכנון אחר בשבילה. ביד אחת אחזתי בשתי ידייה ובידי השניה שלפתי ממגירתי מטפחת עבה.

מריאנה פערה את עינייה "מה אתה עושה".

"סומכת עליי?" שאלתי אותה. ראיתי את הטלת הספק שבעיניה אך למרות זאת היא הנהנה.

"הפעם, בובה שלי" אמרתי בערמומיות "את תהיי בשקט".

מריאנה באה לומר משהו מנגד אך בדיוק הדבקתי לה את המטפחת לפיה וקשרתי אותה סביב ראשה. מריאנה נעצה בי מבט קשה ואני רק חייכתי אליה במתיקות "את הולכת להינות, אני מבטיח לך".

שתי שניות אחרי שלפתי חבל ממגירתי וקונדום. מריאנה לא הפסיקה להיראות מופתעת. היא ניסתה לומר משהו אך השתעלה אל המטפחת.

"חכי בובה" צחקקתי "השליטה עוברת אליי".
קשרתי את ידייה אל המגירה והורדתי את מכנסיי, מלפף סביב איברי את הקונדום.

מריאנה שלחה לי מבט כועס אך התעלמתי ממנו. הסיפוק הזה, של גופה חשוף ככה מולי. התאווה הקשה שבוערת בי לגעת בה ולזיין אותה עד שלא תוכל לנשום. ההרגשה הזאת שהשליטה בידייך.

"עכשיו.. את הולכת להבין מי זה לאונרדו טונביטו" אמרתי לה כשסובבתי את אצבעותיי בביטנה בעיגולים קטנים.

"תפשקי את הרגליים שלך" אמרתי בפקודה ומריאנה מיהרה לציית. פאק. מה זאת היצירת מופת הזאת.

"את מושלמת" אמרתי לה וליקקתי את פטמתה הימנית באיטיות משכרת. מריאנה הרימה אליי את גופה בתשוקה. עינייה בערו והיא החלה לצרוח מבעד המטפחת כשחפנתי את ראשי בתוכה ועינגתי אותה בדגדגנה.

"תמשיכי בדיוק ככה" אמרתי מתנשף כשהפרדתי את קפליה והחדרתי לתוכה שתי אצבעות. כוסה התהדק סביבי והיא זזה באי נוחות מייסרת תחתיי.

"את שלי מריאנה" נהמתי כשהכנסתי אליה אצבע שלישית. מריאנה התפטלה ודמעות קטנות ביצבצו בעינייה, מייסרות אותה מעונג.

"נעים לך?" שאלתי אותה בחיוך מתגרה. מריאנה הנהנה.

"אני אוריד לך את המטפחת בתנאי שאת לא צורחת, מובן?" אמרתי בטון נמוך וברור. מריאנה הנהנה שוב ואני הורדתי לה את המטפחת מפיה בקלילות.

מריאנה מלמלה "אתה לא שפו-". עוד לא סיימה את המשפט ואני נכנסתי אליה בכל כוחי והיא איגרפה את ידייה בחוזקה, נושכת את שפתיה.

"פאק... אלוהים" גנחה בקולות קטנים. יצאתי במהירות ונכנסתי אליה עמוק אפילו יותר. ההרגשה הייתה עוצמתית ומענגת. פאק..

הטחתי את שפתיי בשלה וגנחתי אליה. נתתי ללשונה לחקור את פי ולאחר מכן חקרתי את שלה.

"אני רוצה שתצעקי את שמי כשאת גומרת!" פקדתי והיא נראתה מהוססת "ישמעו אותי מחוץ למשרד".

"הדלת חוסמת רעשים" הגבתי לה במהירות "תצעקי!" פקדתי כשדחקתי את עצמי אליה בפעם האחרונה, גומר בעוצמה.

"אהההה לאונרדו!" צרחה כשהאורגזמה שלה הגיעה לשיאה. הנוזל נשפך ממנה כמה פעמים ברצף "פאק פאק פאק" אמרתי לה ונתתי לגופי להישמט עליה.

נשארנו שכובים על שולחן המשרד כמה שניות, מעכלים את הסיטואציה, מזיעים מעונג וחום צרוף.

"תתלבשי" הוריתי והתרתי את חבליה מידה.

.

My weaknessWhere stories live. Discover now