"hei tuolla se näkyy" sammallan ja osoitan kerrostaloa edessämme. meinaan kaatua jokaisella askeleella, mutta onnekseni jesse pitää tiukasti minusta kiinni. jesse. kaunis nimi. tuli vissiinkin taas juotua vähän liikaa. en nähnyt auroraa bileissä enää sen jälkeen kun tuli ilmi, että hän on pettänyt minua meidän lukiossa olevan rubenin kanssa. jesse avaa suunsa ja on sanomassa jotain, mutta humalaiset aivoni päättävät alkaa kiukun puuskassa puhumaan aurorasta.
"se kusipää on pettänyt mua jo varmaan ihan vitun kauan. miksi se ei vaan jättänyt mua kun kerta en sille kelpaa?" raivoan ja jesse vain hymähtää vastaukseksi..
"kaiken lisäksi sain kuulla siitä jonkun pelin takia. mitä vittua ihan oikeasti?"
alan kaivamaan kämpän avaimia kun viimein olemme alaovella, mutta aivan liian monen juoman takia siitä ei tule mitään. luovutan ja pyydän jesseä kaivamaan avaimet taskustani.
katson sitä ihmeissäni kun se käy kaikki taskuni läpi, kohauttaa olkiansa ja pyörittää päätään."ei ne ole täällä" hän toteaa.
"ei helvetti, onkohan ne tippunut johonkin?" jesse mumisee jotain vastaukseksi ja rupeaa kaivamaan taskujani uudestaan läpi. hän pyörittää taas päätään ja tajuan että ne jäi varmaankin keittiönpöydälle lähtiessäni. "mihin hittoon mä nyt menen. äitikään ei ole kotona"
jesse ehdottaa että menisin niiden luokse. pyöritän päätäni. en usko että kukaan vanhempi arvostaisi, että oma poika raahaisi erittäin humalaista kaveriaan mukanaan kotiin tullessaan. kaveria? olemmeko edes kavereita? olemme tunteneet muutaman tunnin, joten tuskin sitä voi vielä kaveruudeksi sanoa. hetken taisteltuamme asiasta tajuan että oikeastaan ei ole muutakaan paikkaa mihin mennä. puhelimesta on loppunut akku joten en voi kavereille soittaa, enkä mieluusti nukkuisi taivasalla.
jesse avaa punaisen omakotitalon oven hiljaisesti ja kuiskaa että pitää olla hiljaa, koska hänen vanhemmat ja sisarukset on nukkumassa. kävelemme eteiseen ja jätämme kengät matolle kymmenen muun kenkäparin viereen. jesse ottaa olkapäästäni kiinni ja ohjaa minut portaat ylös hänen huoneeseen.
"sehän meni hyvin, meinasit kaatua portaissa vaan kolme kertaa" hän sanoo ääni täynnä huvittuneisuutta.
ohitan kysymyksen kokonaan miettiessäni "miksi teidän eteisessä oli niin monet kengät?"
jesse menee sen sängylle istumaan ja huokaa syvään. "mulla on isoveli ja viisi pikkusiskoa".
ohhoh. itse en kyllä selviäisi noin monesta sisaruksesta, kolmekin sisarusta on jo liikaa hermoilleni. nostan katseeni puun värisestä lattiasta jota peittää iso musta matto, ja katson jessen huoneen tumman vihreitä seiniä, joille on ripustettu muutamia tekoköynnöskasveja, eminemin kolme julistetta ja yksi harry stylesin juliste. "kuunteletko sä eminemii ja stylesii vai?"
jesse siirtää itsekkin katseensa julisteisiin. "kuuntelen eminemii tosi paljon mutta harrya en mitenkään ihan kauheesti"
miksi hänellä on harryn julisteita seinällä jos hän ei kuuntele harryn musiikkia kauheasti? hän kääntää päänsä katsoakseen minua ja katson häntä kysyvästi. hänen ilme muuttuu hieman pelokkaaksi ja hän huokaisee. "no siis onhan se nyt kuuma" jesse toteaa ja kääntää katseensa lattiaan.
mieleni täyttyy heti kysymyksistä. jos jesse sanoo miespuolista henkilöä kuumaksi, tarkoittaako se että jesse tykkää pojista? senkö takia hän suostui kanssani pusuun totuudessa ja tehtävässä? miksi itse tunnun olevan niin kiinnostunut Jessestä? vai onko hän vaan niin kännissä että puhuu tuommoisia? toisaalta nyt kun mietin niin en nähnyt hänen juovan kertaakaan koko bileiden aikana. mutta eihän samaa sukupuolta olevan henkilön kehuminen tarkoita vielä mitään? vai tarkoittaako? kyllähän kaikki saavat kehua ketä vain, eikä se määritä heitä mitenkään. hän nostaa katseensa lattiasta ja taitaa huomata että pääni on täynnä kysymyksiä.
"joo oon homo, mitäs sitä kiertelemään" hän vastaa yhteen niistä pääni sisällä pyörivistä kysymyksistä.
en tiedä mitä vastata joten päätän vain nyökätä. "missä mä nukun?" kysyn vaihtaakseni aihetta ja samalla katsoen jessen pientä huonetta jonka lattialle tuskin patjaa mahtuisi.
"mun huoneeseen ei taida patjaa mahtua" hän siirtää katseensa kohti parisänkyä jolla hän istuu "mutta kai me tässä mahdutaan yhdessä nukkua, ellet halua nukkua olkkarin sohvalla?"
yritän keksiä järkevää vastusta kännisillä aivoillani, mutta en kerkeä sanomaan mitään ennen kuin jesse jatkaa "siinä on vaan semmoinen juttu että jos sä nukut olkkarissa, niin heräät seitsemältä aamulla siihen kun mun pikkusiskot herää"
mietin että ehkä aamuinen darra ja pienet lapset ei sovi kauhean hyvin yhteen. en vastaa mitään vaan otan vaatteet pois päältä, jättäen bokserit jalkaani ja kävelen jessen sängyn vasemmalle puolelle johon rojahdan selälleen.
"asia on siis päätetty" pisamanaama mumisee naama punaisena.
jesse nousee sängyltä ja riisuu itsekin. vatsaani ilmestyy lämmin aalto kun huomaan katseeni vaeltavan hänen kehoa päästä varpaisiin, pysähtyen hälyttävän pitkäksi aikaa jessen mahan kohdalle. olenhan aikaisemminkin nähnyt vähäpukeisia jätkiä, mutta en ole kuitenkaan mitään sen enempää tuntenut. jesse sammuttaa valot, raottaa peittoa ja tulee kanssani makaamaan sen alle. mielessäni pyörii kysymys, jota en ehkä selvinpäin uskaltaisi kysyä, mutta alkoholin rohkaisemana päätän avata suuni. käännyn kyljelleni jotta näen jessen kasvot heikosti pimeän takia.
"oletko sä kiinnostunut musta?" huomaan kuinka jesse jännittyy samalla kun hänkin kääntyy kyljellensä kääntäen katseensa omaani. "siis kun olet virnistellyt mulle koko illan, sitten syvensit meidän suudelmaa siinä totessa ja nyt menit ihan punaiseksi kun riisuin vaatteet"
jesse katsoo hetken suoraan silmiini ihan hiljaa, kunnes nyökkää pienesti. "kyllähän mä vähän taidan olla. mutta ymmärrän että oot hetero ja erosit just tyttöystäväsi kanssa ja kaikkea. älä huoli, kyllä mä tästä yli pääsen"
suonissani virtaavan alkoholin ansiosta uskallan siirtyä lähemmäs jesseä. hän katsoo minua hämmentyneenä kun lasken käteni hänen poskelleen ja tuijotan häntä hetken hiljaa. "entä jos mä en halua että pääset siitä yli?" kysyn hiljaa ja painan huuleni jessen huulille. hän vastaa suudelmaan vähän epäröiden, mutta kun puraisen hennosti hänen alahuulta, hän rentoutuu. suudelma alkaa muuttua intohimoisemmaksi ja jesse tulee päälleni hajareisin. kehojemme ollessa aivan kiinni toisissaan, tunnen kuinka veri alkaa pakkautumaan jalkojeni väliin ja irtaudun suudelmasta vähän säikähtäen. jesse katsoo minua hieman hämillään mutta ei nouse päältäni pois.
"en ole ollut pojan kanssa aikasemmin, enkä tiiä oonko vielä valmis siihen" selvennän hieman nolostuneena.
jesse painaa pienen suukon huulilleni ja hymyilee. "ei meidän tarvitse vielä niin pitkälle mennä, mutta anna mun silti tehdä jotain sun ongelmalle?" hän kysyy ja vilkaisee jalkoväliäni.
tunnen kasvoni muuttuvan tulipunaiseksi ja tekisi mieli vajota maan alle. "okei" vastaan kuitenkin häpeästä välittämättä.
jesse painaa huulensa takaisin huulilleni intohimoisesti ja kielemme suorastaan painii toistensa kanssa. hetken päästä vetäydymme suudelmasta ottaaksemme happea. rintakehämme kohoilevat nopeasti ja hiljaisen huoneen täyttää vain kiihkeiden hengitystemme voimakas ääni. jesse nuolaisee huuliaan ja siirtyy kaulalleni. hän liikuttaa kieltänsä ympäri kaulaani ja kun hänen kieli pääsee alueelle hieman korvani alapuolella, suustani karkaa voihkaisu. tunnen kuinka jesse virnistää iloisena löytäessään herkän kohtani. hän puraisee kohtaa hieman hampaillaan, kunnes alkaa imemään siihen fritsua. hän nostaa vasemman kätensä kaulalleni, ja alkaa tuskastuttavan hitaasti liikuttamaan sitä kaulaltani alemmas ja alemmas. kun hänen käsi vihdoin pääsee bokserieni resorille, hän jättää kätensä siihen ja irrottautuu kaulastani. meinaan tulla hulluksi kun hän vain virnistää katsoessaan kiemurteluani, tietäen kiusoittelunsa toimineen. hänen ilme muuttuu yhtäkkiä varovaiseksi ja hän suutelee minua lempeästi. "onko tämä sulle varmasti okei?" en ole yhtään varma äänestäni tällä hetkellä joten tyydyn nyökkäämään erittäin nopeasti.
jesse selkeästi huomaa että en kaipaa kiusoittelua enää yhtään enempää joten hän painaa huulilleni vielä nopean pusun ennen kuin siirtyy alemmas boksereideni kohalle. jesse vetää ne alas nopeasti ja ottaa kaluni suuhunsa. hän imee, pyörittelee kieltään sen varrella ja välillä suutelee sen päätä lempeästi. toisella kädellään hän puristelee pallejani. lopulta nautinnon käydessä valtavaksi, purkaudun hänen suuhunsa. hän nielee kaiken ja käpertyy kainalooni.
YOU ARE READING
else
Romance18 vuotias elias asuu keskisuomessa, pienessä kylässä nimeltä syksysaari. elias elää normaalia nuoren elämää, tai mitä nyt normaali tarkoittaakaan. mielenkiinnon hiipuminen rakasta harrastusta kohtaan, menetetty suhde perheenjäseneen, petetyksi tul...