vaikka jessen huulet saavatkin mahaani perhosia ja koko kehoni syttymään, haluan silti nähdä jo hotellihuoneen. saapuessani silmät sidottuina jessen eteen, pystyin aistimaan hänen hermostuneisuuden, joten uskallan toivoa että hän olisi järjestänyt jotain erikoista mikä sijaitsee peremmällä huoneessa.
"okei" jesse huokaisee ja ottaa kädestäni kiinni. kävelen hänen perässään käytävän päähän, ja eteeni avautuva näky saa silmäni muuttumaan lautasen kokoisiksi. pimeää tilaa valaisevat tuikkukynttilät, joita on joka puolella. keittiötä vastapäätä on iso parisänky, jonka päälle on ripoteltu ruusun terälehtiä. keskellä sänkyä on iso tarjotin, johon on aseteltu syömistä, viinipullo ja viinilasit.
kun kotona äiti käski minua laittamaan hienommat vaatteet päälle ja sanoi vielä että minun kannattaisi laittaa pikkutakki, en osannut odottaa mitään tällaista. en osannut odottaa että jesse olisi järjestänyt minulle mitään näin mahtavaa. minulla ei käynyt mielessäkään, että puoli tuntia kotoa lähtemisen jälkeen seisoisin poikaystäväni kanssa keskellä täydellisesti koristeltua hotellihuonetta. annan katseeni vaeltaa ihaillen pitkin hotellihuonetta, kunnes se päätyy johonkin vielä hotellihuonettakin kauniimpaan. minun enkeliini. olen sanaton joten vedän jessen lämpimään, välittävään suudelmaan. ehkä se kertoo hänelle tarpeeksi paljon. kierrän käteni hänen alaselälleen ja vedän hänen kehonsa kiinni omaani. hän nostaa toisen kätensä kaulalleni ja vie toisen silittämään hellästi niskahiuksiani. tunnen kuinka suljettujen silmieni takaa työntyy yksi onnenkyynel. se valuu alas poskeani, aina leukaluulleni asti.
"onko kaikki hyvin?" jesse kysyy irrottautuen suudelmasta. hän pyyhkäisee kyynel vanan poskeltani ja katsoo minua kysyvästi.
"sä et tiedäkään kuinka onnellisen sä musta teet" vastaan ja painan kädelläni hänen päänsä rinnalleni. painan oman pääni hänen hiuksiinsa ja vedän keuhkoni täyteen hänen tuttua tuoksuaan. rutistan häntä itseäni vasten, kuin varmistaen että hän on varmasti siinä, eikä ole lähdössä mihinkään. minusta on selkeästi tullut jessen myötä pehmo, enkä pistä ollenkaan pahaksi tätä uutta puolta minusta.
"tiedänpäs. säkin teet musta todella onnellisen" jesse hymähtää ja vie kätensä rinnalleni. "laitoit sitten oikein tämmöisenkin?" hän naurahtaa hivellessään pikkutakkiani.
"totta kai. olen oikea herrasmies" sanon ja painan suudelman hänen hiuksiensa sekaan.
"älä höpötä, mä tiedän että susanna käski sun pukea sen" hän naurahtaa ja tökkää sormella rintaani.
"eihän, ihan itse päätin sen laittaa" väitän vastaan vaikka tiedänkin jessen olevan oikeassa.
"me molemmat tiedetään mikä on totuus" jesse naurahtaa ja irtautuu hieman minusta ja katsoo minua yrittäen olla mahdollisimman tuiman näköinen.
"no okei okei, myönnän" naurahdan.
"sitähän mäkin" jesse hymähtää ja painaa nopean suukon huulilleni.
"ei riitä" totean kuitenkin.
"just" hän tuhahtaa muka loukkaantuneena, mutta painaa huulensa kuitenkin takaisin huulilleni. hänen kätensä vaeltavat selältäni kyljilleni, kun itse siirrän käteni hänen niskaan. tukistan häntä hellästi jonka seurauksena hän huokaisee yllättyneenä suuhuni ja puristaa kätensä tiukemmin kiinni kylkiini. käytän tilaisuuden hyväksi ja annan kieleni lähteä tutkimaan jokaista kohtaa hänen suussaan. lasken käteni hänen hiuksistaan hänen takapuolelleen ja puristan hieman. harmikseni jesse irrottautuu suudelmasta ja katsoo minua virnistäen. "eipäs innostuta vielä liikaa" hän sanoo ja pörröttää hiuksiani.
"vielä?" kysyn.
"niin, ei vielä"
naurahtaen otan pikkutakkini pois päältä ja vien sen eteiseen. kun palaan takaisin huoneeseen, jesse istuu sängyllä ja on taikonut jostain läppärin. istun hänen viereen sängylle ja vain katson häntä. hän on niin upea. se tapa miten hänen hiuksensa kihartuu, on jotain niin suloista että en ehkä kestä. hänen suklaan ruskeat silmät näyttävät lämpimiltä ja ystävällisiltä. hänen ylähuulen amorin kaari on täydellinen, niin kuin hänen huulensa muutenkin. hänen nenänsä on sopusuhtainen ja sopii hänen kasvoihinsa täydellisesti. kaikkien näiden täydellisten piirteiden lisäksi hänellä on vielä paljon pisamia, joka tekee hänestä maailman söpöimmän, kauneimman ja komeimman enkelin.
YOU ARE READING
else
Romance18 vuotias elias asuu keskisuomessa, pienessä kylässä nimeltä syksysaari. elias elää normaalia nuoren elämää, tai mitä nyt normaali tarkoittaakaan. mielenkiinnon hiipuminen rakasta harrastusta kohtaan, menetetty suhde perheenjäseneen, petetyksi tul...