Yara Evelynn berdecit perlahan banyak betul kertas kerja yang perlu disemak. Dia menyandarkan badannya pada kerusi lalu tangan naik megurut pelipis kepala. kit alerr!tok! tok! tok!
"Come in"
"Halu babyehhhhhhh" sapa gadis itu lalu melangkah masuk.
Yara Evelynn panggung kepalanya dan tersenyum manis, "Iya sisthor, kok tumbeng kamu kesini mau ajak aku makan lunch ya"
"Iya iya lah, sekarang kan udah masuk waktunya goblok" dengus Aria.
Yara hanya tergelak melihat reaksi gadis comel itu, mereka sangat rapat selepas event dinner tempoh hari. Malah dia juga berniat untuk memperkenalkan gadis itu bersama kawanya yang lain.
"Iya cantikkkk, ayuhh ntar perut kamu meletup deh akibat terlalu lapar" ujarnya sambil mengambil handbag nya dan menarik lengan gadis itu.
Aria hanya tersenyum, untung ada Yara Evelynn boleh jugak dia menghilangkan bosan walaupun gadis itu sibuk dengan kerja tapi masih boleh meluangkan masa dengannya.
Jauh sekali kalau nak dibandingkan dengan abang kembarnya dua ekor itu. Kemain busy batang hidung pun susah nak nampak even hari weekend!
☁️☁️☁️
"Elynn harini kita makan korean food nak? craving anak usus lah" ujar Aria dengan mencebik sambil tangan digosok perlahan pada perut.
"Hmm sedap jugak tu lama tak makan pedas pedas" balasnya sambil menelan liur,
Setelah selesai memesan makanan Aria meminta izin untuk ke tandas, dari tadi ku tahan ui.
Buk!
"Khow thoht" ujar lelaki berkenaan sambil menunduk
sedikit,Aria panggung kepala kearah jejaka tersebut apabila mendengar bahasa makhluk asing lalu mengerutkan keningnya. pebenda mamat nih, kau tot apa kau ni
"I'm sorry miss" ujarnya sambil tersenyum dan berlalu pergi meninggalkan gadis itu .
what? dia bla cenggithuwww jer? erghhh! sibbaik hencem boleh lah mengubat hati yang lara yinni.
"Hah kemain lama repair mangkuk tandas ke apa?" soal Yara sambil minilik sekilas jam tangannya, dekat 10 minit kot dia dengan makanan, makanan yang sampai dulu. hm
"Sury surry tadi terlanggor orang, eah no orang yang terlanggor i nasib tak kritikal"
Yara Evelynn hanya menjeling, melampau sampai nak kritikal bagai eah. Aria tersenyum dan seketika matanya bersinar sinar apabila melihat makanan itu.
YOU ARE READING
𝑴𝑹𝑺 𝑰𝑨𝑵 𝒁𝑨𝑭𝑹𝑨𝑵
Romance✿ 2nd story ✿ ____________ Ian Zafran. Jejaka yang dulu seorang periang bertukar menjadi dingin disebabkan kesalahan yang dia sendiri lakukan. Pertemuan semula dengan gadis itu membuatkan dia nekad untuk mendapatkan balik haknya, hak yang pernah...