Bab 44

711 35 4
                                    





"I-ian.. Stop.."

"Ian.. please stop it" Pinta Yara Evelynn sedikit keras Nafasnya sudah semakin sesak, apabila tangan besar tersebut sudah mula meramas dada kirinya dari luar.

Maigad! Dahlah itu titik sensitif dia! Ian Zafran benar benar tahu macam mana cara nak tundukkan Yara Evelynn.

Bibirnya digigit agar tidak mengeluarkan bunyi . Arghh! dia tak boleh tahan! "Ian stop.. You're so fuck-" Belum sempat dia menghabiskan kata bibirnya terlebih dahulu ditindih dengan sesuatu yang lembut.

"Call me 'bie', like always" Bisik Ian Zafran dengan sensual, dan tangan masih lagi meramas lembut buah dada Yara Evelynn dengan lembut. Melihat wajah yang memerah itu membuatkan dia tersenyum lalu kembali memagut nafas Yara Evelynn.

Tanpa sedar, Ian Zafran menjatuhkan kedua belah tali pada bahu milik Yara Evelynn serentak itu dress tadi jatuh ke bawah dan diterselah lah buah dada anjal disebalik baju dalam yang berwarna hitam tersebut.

Kepalanya beralih pada dada Yara Evelynn, menghidu bau wangi yang sentiasa membuat dia gila. Sangat memudahkan kerja apabila Yara Evelynn hanya mengunakkan strapless bra, tali yang terikat kemas itu ditarik perlahan.

Terungkai saja tali tersebut Ian Zafran terus mendekatkan mulutnya pada daging pejal tersebut, dihisap semahunya bagai melepaskan gian. Sebelah tangan lagi meramas buah dada pada sebelah kanan.

Makin kuat Yara Evelynn mengigit bibirnya, tanpa sedar tangan nya mula mengelus belakang kepala milik Ian Zafran. Kepalanya mula didongak dengan mata yang terpenjam, rasa panas mula menyelubungi diri.

"Ahh.." Terlepas juga desahan dari bibir Yara Evelynn, Gila, ini semua gila..

"You like it love?" Soal Ian Zafran dengan ibu jari nya mengusap pipi Yara Evelynn.

Seakan tersedar akan perbuatan tersebut, Yara Evelyn menolak kasar tubuh Ian Zafran lalu beralih pada seat disebelah pemandu. Hoodie yang berada di belakang seat dicapai lalu disarungkan pada badan, tidak dihiraukan akan mata yang sedang merenungnya ketika ini.

Butang lock ditekan lalu tangan bertindak membuka pintu kereta, punggung diangkat namun kembali terduduk apabila Ian Zafran menahan lengannya. "Where are you going? Urusan kita belum selesai lagi"

"Urusan apa lagi? Ohh lupa urusan tentang 'kepuasan nafsu' ke maksud kau?" Soal Yara Evelynn sinis, sedaya upaya dia menahan agar air matanya tidak jatuh dihadapan Ian Zafran.

Salah dia juga kerana turut larut akan permainan Ian Zafran. Bodohnya dia kerana sempat menikmati akan sentuhan lelaki itu.

"Bukan macam tu love, listen-"

"Stop! You know what? Sekarang aku percaya apa yang si Esah tu cakap tempoh hari. Yang kau ni just gunakan aku hanya untuk 'nafsu'. Yang kau ni hanya nakkan tubuh aku untuk kepentingan kau sendiri. Kau.. layan aku tak ubah seperti pelacur! Sentuh aku sesuka hati! Kau ingat aku ni binatang ke Ian!"

"Kau nak kahwin dengan aku sangat kan? Fine! Tapi ingat eah jantan, kau just dapat jasad aku je nanti" Serentak itu Yara Evelynn keluar dari perut kereta. Pintu kereta dihempas kuat mengunakan kaki, lantak lah rosak ke apa. Kisah pulak dia

"Dasar jantan sial, beromen jelah dalam kepala otak kau, dan kau pun bodoh Yara Evelynn. Bodoh!" Kutuknya sendirian bagi melepaskan kemarahan.



𝑴𝑹𝑺 𝑰𝑨𝑵 𝒁𝑨𝑭𝑹𝑨𝑵Where stories live. Discover now