Bab 16

425 21 0
                                    




Dia membuka matanya dengan malas, melihat sekeliling sambil berdecit perlahan dan kembali memejamkan matanya.

Dia kini berada di hotel membawa diri untuk mencari ketenangan buat seketika. Semalam hampir pukul 11 malam baru dia sampai di kawasan ini, dia sudah terbiasa memandu jauh seorang diri .

Sebenarnya esok pagi dia ada meeting dengan pengarah hotel yang sedang dia menginap sekarang, ingatkan nak hantar wakil je tapi dah alang alang tengah stress jadi dia membuat keputusan untuk menghadiri sendiri minit meeting tersebut.

Kusut fikiran nya ketika ini, semakin serabut sejak kemunculan lelaki mesum itu. Dia ingat aku suka ke kena kissing paksa macam tu. tak gentle lansung sia! Nak berkissing pun biya lah lembut sikit baru ada feel, ini tak.

eah tiber kau senah!

Lalu dia bangun memasuki tandas ingin membersihkan diri. Nak ambil angin sepoi sepoii di tepi pantai yang indah mane tahu jumpa mas bule untung untung dapat anak mata hijau takpun biru, purple pun nice kan . arhhh.

Dia hanya mengenakan dress hitam paras lutut dipadankan dengan topi berwarna off white. Dia berjalan keluar dari bilik hotel itu menuju ke arah pantai.

Lalu dia duduk di atas batu yang agak besar yang terdapat ditepi pantai itu sambil mendepakan kedua tangannya dengan mata yang terpejam. Sungguh mendamaikan.

Ini lah tempat yang akan selalu dia cari jika ingin berehat dari kesibukan. Dia terlalu sukakan pantai!

 Dia terlalu sukakan pantai!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.




☁️☁️☁️ 


"Maaf tuan muda kami kehilangan jejak Cik Evelynn" Ujar orang kananya yang bernama Simon.

"Shit! macam mana kau orang buat kerja hah setan! jaga perempuan seorang pun ke?!" kuat dia menjerit sambil bercekak pinggang,

Turun naik nafas nya pagi tadi apabila anak buahnya memberitahu bahawa Yara Evelynn tidak ada dalam pemantauan mereka.

"Aku nak korang cari sampai dapat! kalau tak berlubang dahi sekor sekor yang tak jaga perempuan aku tu"

Simon hanya menundukkan badannya sedikit dah berlalu pergi diikuti oleh 3 orang anak buahnya.

"Lari lah love, selagi you boleh. sekali i dah dapat jangan harap i nak lepaskan you lagi. Cukuplah i jadi bodoh 5 tahun lepas" gumamnya sendirian sambil menatap bingkai gambar yang berada di tangannya.

Gambar seorang perempuan yang tersenyum manis digendong pada belakang lelaki berkaca mata yang diambil semasa mereka bercinta.


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
𝑴𝑹𝑺 𝑰𝑨𝑵 𝒁𝑨𝑭𝑹𝑨𝑵Where stories live. Discover now