Bab 46

682 31 2
                                    




"Finally you're mine, love. Forever mine" Ucap Ian Zafran dengan perlaha. Cincin berlian yang ditempah khas dari Syarikat Jaydeeen itu disarungkan perlahan pada jari manis Yara Evelynn.


"Cantiknya bie.." Puji Yara Evelynn apabila melihat cincin berlian tersebut. Sangat cantik! Sememangnya Ian Zafran sangat mengetuhui seleranya mengenai barang kemas atau perhiasan diri.


"Teruntuk yang istimewa seperti you

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.




"Teruntuk yang istimewa seperti you. I tempah khas dari tahun lepas lagi tau" Balasan Ian Zafran membuatkan mata Yara Evelynn meluas.

"Lama you simpan angan angan kan" Tangan besar tersebut dikucup penuh syahdu.

"Of course my love, Sekarang i dah boleh tarik nafas lega sebab you dah jadi hak i, hak Tengku Ian Zafran" Puncak kepala yang berlapikkan tudung itu dikucup lama oleh Ian Zafran, memberi ruang buat photographer untuk mengambil moment terindah mereka.



☁️☁️☁️



"You dah makan ke belum?" Soal Puan Sri Elvina pada anak dara tunggalnya.

Yara Evelynn sekadar menggeleng kecil. Tadi kebetulan masa tetamu tengah ramai, dia tiada selera nak makan. Sekarang melihat tetamu makin beransur pulang baru perut terasa lapar.

"Pergi lah makan sana, lepastu ajak husband you naik atas rehat. Tetamu ni biar mama dengan papa handle" Ujar Puan Sri Elvina lagi. Kesian pula dia melihat wajah penat Yara Evelynn.

"Baik, btw thanks ma" Badan Mama nya dipeluk sekilas. Kaki berlalu pergi ke arah suami yang sedang berborak dengan kawan yang lain.

Ehek!
Lain bunyinya bila panggil suami, rasa macam ada kupu kupu dalam perut.

Sampai saja dimeja tempat yang dihuni oleh Ian Zafran, kesemua mata yang ada disitu memandang ke arahnya. "Korang dah kenapa? Nak kena libas dengan tudung aku ke apa?"

Tergelak mereka semua mendengar, mulut Yara Evelynn masih lagi belum berubah. "Selamat pengantin baru bestie! Btw kau cantik gila pakai tudung! Aku doakan nanti kau terus beristiqomah" Ucap Mikayla sambil bangun lalu memeluk Yara Evelynn.

"Selamat pengantin baru jugak! Kau Ian! Aku dapat tahu kau sakitkan Yara, aku pancung kepala kau sampai putus" Ugut Thiya. Alex yang berada disisi Thiya hanya menggeleng kecil melihat tingkah isterinya. Tak padan dengan kecik nak mengugut bagai.

"Yer aku tahu lah. Aku insaf dah ok. Lagipun aku jaga dia macam nyawa aku sendiri, berkorban apa saja.. Harta ataupun nyawa...."

"Dah.. Tak payah sambung eah, jom pergi makan. I lapar.." Lengan Ian Zafran ditarik untuk mengambil makanan.

Lima minit kemudian kedua pengantin kembali dengan Ian Zafran memegang dua pinggan nasi penuh. Diulangi yer, dua pinggan nasi penuh! Sayang isteri punya pasal kan yang konon nya boleh habiskan. Last last nanti dia jugak tukang sumbat semua makanan tu.

𝑴𝑹𝑺 𝑰𝑨𝑵 𝒁𝑨𝑭𝑹𝑨𝑵Where stories live. Discover now