Güneş Doğudan Yükselir 42. Bölüm

29.9K 1.6K 89
                                    

GÜNEŞ DOĞUDAN YÜKSELİR 42.BÖLÜM


Herkese merhaba; Yeni bölümümüz sonunda geldi. Yarın karne günü ve buradan başta kendi öğrencilerim olmak üzere tüm öğrenci kardeşlerime güzel bir tatil diliyorum. Hikayemiz yavaş yavaş finale doğru yaklaşırken benden her anlamda desteğini esirgemeyen tüm arkadaşlarıma teşekkürler ediyorum. Hikayemizin okuyan sayısı gün geçtikçe artıyor ve ben her geçen gün yepyeni okuyucularla tanıştığım için çok mutluyum. Umarım finale bu denli yaklaşmışken benden o güzel yorum ve desteklerinizi esirgemezsiniz. Bugün çok sevdiğim şairlerden birisi olan Özdemir Asaf'ın doğum günü. Eh biz de bu geceki bölümde onun bir şiirine yer vermezsek ayıp etmiş oluruz. Bu şiiri kimin okuyacağını az çok tahmin etmişsinizdir sanırım. Hepinize keyifli okumalar diliyorum...


42. BÖLÜM


Deniz kocasının kolunda onunla yeniden karı koca olmak için düğünün yapılacağı salona doğru yürürken, hala içindeki heyecanı ve telaşı bastıramıyordu. Evet, bugün Cihangir'in yaptığı şey onun yıllardır özlemini çektiği ve yaşamak istediği en özel anı gerçekleştiriyor olsa da yine de içindeki kuzeninin düğününden rol çalmış olma hissini engelleyemiyor bir yandan da onu bu halde görecek olanların neler diyeceğini ve düşüneceğini merak ediyordu.

'Koskoca çocuğu varken utanmadan bir de gelinlik giyip kuzeninin düğününde gösteriş yapmış' demezler miydi? Özellikle de Urfa'dan gelen misafirlerin, hakkında garip ve eleştirerek konuşacaklarını tahmin edebiliyordu. Fakat böyle bir günün gelmesini o kadar çok istemiş ve beklemişti ki onların bu saatten sonra düşünecekleri şu anki mutluluğundan daha önemli değildi. Sadece kuzeninin düşüncesini merak ediyordu. Onda o garip kayınvalide varken kesin kıza laf sokacak misafirlere karşı rencide edileceğini düşünerek surat asacaktı. Fakat onun Ali Eren'in yanında gülümseyen yüzünü gördüğü an biraz olsun endişeleri azalmaya başladı. Tam da salonun kapısında sevdiği adamın koluna girmiş etrafa neşe saçıyordu.


''Aman Allah'ım Deniz çok güzel olmuşsun.'' Dediği anda dayanmayarak ona sarıldı.


''Türkan ben çok üzgünüm, yani senin düğününü sabote etmiş gibi...''


''Saçmalama Deniz. Biz kardeş sayılırız. Senin içinde kalan uhdeleri en iyi ben anlayabilirim. Cihangir bize bu fikri açtığı anda çok mutlu oldum ben. Hem bize uğur getireceksiniz bundan eminim.''


İki bayanın gözleri dolu dolu birbirine bakıp kendilerinden geçmesi üzerine Ali Eren lafa girdi.


''Kızlar birazdan ağlayacaksınız nerdeyse. Hadi artık içeri girelim de bu mutlu günü sevdiklerimizle doyasıya yaşayalım.''


''Bence de kardeşim. Hem bu güzel kadını yeniden karım yapmak için sabırsızlanıyorum.'' Diyen Cihangir'in yerinde duramayan hali hepsini gülümsetti.

Salonun ışıkları sönüp mumlar eşliğinde içeriye adımlarını atan ilk çift Türkan ve Ali Eren oldu. Onların ardından salona giren Deniz ve Cihangir'i gören herkes hem şaşırmış hem de iki çiftin olduğu bir düğünde oldukları için şanslı hissetmişlerdi. Alkışlar çiftlerin masaya oturmasıyla halen devam ederken nikah memuru Mustafa Bey'in yerini almasıyla yavaş yavaş azalmaya başladı. Sonunda beklenen sessizlik gerçekleştiğinde nikah memuru mikrofonu kendisine yaklaştırarak genç çiftleri selamladı.

GÜNEŞ DOĞUDAN YÜKSELİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin