(8) Wiesz co? Można się zatopić w twoich oczach

1K 23 3
                                    


Anastazja Kwiatkowska

6 grudnia 2021.

Wstałam. Dziś losujemy komu dajemy prezenty. Mam cichą nadzieje ze to nie Bartek Laskowski bo najmniej z nim rozmawiam.

Wracając.

Wstałam około 8:30, ubralam Świąteczny sweterek oraz szerokie dzinsy.

I umalowałam się.

Poszlam do kuchni.

Zobaczylam Niebieskowlosego Bartka. Pofarbował je kilka dni temu. Oraz jak zwykle przy laptopie Natalie.

Ładnie ci w tym kolorze- codziennie mu to mówię.

Mówisz mi to od 4 dni- zasmial się, wstajac z krzesła i mnie przytulił.

Gdy Skonczylismy poszlam zrobić sobie kawke. Kocham ją, jak i smak tak i zapach.

Postawiłam filiżankę na Ekspresie i kliknęłam żeby zaczela się robić.

O której losujemy?- zapytałam nati, Bartek i tak nieodczytuje grupy.

O 10 każdy powinien byc. A jak nie to wpierdol- zaśmiała sie.

*

Ja mam ochote na to pudełeczko- Wzięłam karton do ręki. I jeszcze jeden- mam już osobę i kwotę.

Podeszłam do osobnej kamery.

Otworzylam przy niej kwote- 300 złotych dla Bartka- to oznacza ze kupuje Bartkowi?!

Odeszłam Od kamery. Poszlam do pokoju

Napislam szybko wiadomość do Nadzieji

Do: Nadzieja 💃

Jak znowu pójdziesz z Mateuszem do restauracji To ja wybombiam z kraju.

I kilknelam wyślij, po chwili wiadomość się wyslala a ja czekam aż tylko to zobaczy. Niemal odrazu dostalam wiadomość zwrotną.

Od: Nadzieja 💃

Pakuj walizki śmieciu ❤️

Zasmialam sie cicho i wyłączyłam telefon. Czekając aż poproszą mnie na dół.

I bingo. Usłyszałam moje imię. Wyszlam z pokoju I poszłam na dol.

Schodzac dostalam kolejne powiadomienie

Od: Nadzieja 💃

Powodzenia w nagrywkach, pozamiataj smieci.

Gotowi na kolejny odcinek?- zapytała Nati.

Zależy na co- odezwał się Bartuś.

Odczytuj grupe stary to się dowiesz- chcialam powiedzieć ale ugryzlam się w język, uznałam że to niemiłe a jak mowa o byciu niemilym.

Losujemy z kim mamy spine- bałam się tego odcinka odkąd jestem w projekcie, nie umiem być Chamska.

Losujemy.

Mam...... fausti. No spoko. Mało z nią rozmawiam ale jednak coś jest.

Podeszla obok mnie.

Wez wypierdalaj bo tlen mi marnujesz- odezwałam się odsuwając od blondynki.

Kazdy sie zasmial oprócz osoby do której to powiedzialam.

Bartek ma Wikę

Patryk ma Hania

A Świeży? "Nie umiem odpowiadać ludzia" lamus.

Bądźmy dla reszty turbo mili- odezwał się Patryk.

Jesteśmy sobie Pisani~ Bartek KubickiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz