Anastazja Kwiatkowska
29 stycznia 2023
Mam wam tyle do opowiedzenia. Więc od czego zaczniemy? Hmmm
Dziś powinien wrócić Bartek i mam o jakiejś tam godzinie udać się na lotnisko
Z Olkiem sobie wyjaśniłam wszystko, i mogę go nazwac nawet moim ziomkiem, ale to oczywiste że nie bedziemy tak blisko jak ja z kostkiem czy Świeży z Wiktoria, która nawiasem mówiąc wraca za tydzień, Stęskniłam się za nią strasznie. Ale wiecie za kim się bardziej stesknilam? Za Patrykiem który ma mnie w dupie, i to nie tak ze ja sama do niego nie pisze.
Do: Utleniacz, co daje dupy
Jak się czujesz? (20 stycznia 2023)
Do: Utleniacz, co daje dupy
Słyszałam ze dogadujesz się z Kingą, slodkie to (23 stycznia 2023)
Do: Utleniacz, co daje dupy
Czuje ze zastępujesz mnie Kinga (27 stycznia 2023)
Do: Utleniacz, co daje dupy
Patryk, wszystko dobrze? (28 stycznia 2023)
I więcej. do 25 stycznia odczytywał a teraz? Nie
Muszę o nim w pewnym sensie zapomnieć
"Nie tęsknimy za ludźmi a za chwilami, za tym co nam dawali"- często powtarzała mi to Nadzieja, powtarzała mi to tak często ze mam to zdanie wytatuowane. Mam je pod żebrami, nie mowilam wam tego bo nie uwazalam to jako konieczne.
*
Dziś akurat osoby z genzie maja wolne, sensie Julitla i Oliwier nie ponieważ mają test jak dobrze znają genzie. Ja przed odcinkiem powiedzialam kilka przydatnych rzeczy Oliwierowi za co będzie mi pozniej dziekowal, w domu bylam ja i o dziwo Patryk ktory też coś ma nagrywać na swoj kanał a ja po prostu przyjechalam tu posiedzieć.
Gdy trwał odcinek robilam sobie herbate kiedy przyszedl Blondyn
Ominął mnie i wziął jabłko zeby je zjeść.
Czemu mnie ignorujesz?- zapytałam, nie wiem czy w moim głosie było słychać złość, może było slychac smutek albo nie było slychac nic.
Obrocil się w moja strone, wyglądał na zestresowanego- Kinga powiedziala że masz na mnie zły wpływ. Więc nie chciałem do ciebie pisać.
Prychnęłam
Anastazja, proszę, przy niej udawaj ze nie pogodziliśmy sie- dopowiedział
Co?- zapytałam zdezorientowana.
Nie chce jej stracić, ma na mnie owiele więcej czasu niż Ty, w sensie masz Bartka do tego widzę ze Kostek ma w tobie wielkie wsparcie i nie chciałem tobie dopychać zmartwień.
Podeszłam do niego, tak blisko ze byłam w stanie poczuć jego perfumy.
Patryk, nie mow tak, na ciebie zawsze znajdę czas, w końcu ty z tych wszystkich osób pierwszy próbowałeś jakoś porozmawiać ze mną poza nagrywkami.
Przepraszam- jeknal
Wracamy do normy?- zapytałam. Na co pokiwal głowa- i odpisuj na moje wiadomość.
Jakie wiadomość?
Czy ty robisz ze mnie tępą osobe?
No pisałam Ci duzo- wyjasnilam na co chlopak zrobil wielkie oczy.
CZYTASZ
Jesteśmy sobie Pisani~ Bartek Kubicki
Fiksi RemajaOn zawsze był mi pisany. Teraz to wiem, jak dolączyłam do projektu Genzie nie wiedzialam co on zrobi z moim sercem, teraz to wiem ze nie oddam go nikomu