(46) Andzia Kubicka

378 15 2
                                    


Anastazja Kwiatkowska

25 Lutego 2023

Dziś jest pierwszy dzień w którym lecimy na nagrywki od tego tygodnia czy tam dwóch, ja już nawet tego nie liczę, przyznaje bez bicia. Nagrywki mamy o 12. Ale już o 11 każdy miał być bo chcieliśmy im powiedzieć że jesteśmy narzeczeństwem a nie zwykłym związkiem. Nie byłabym sobą gdybym coś musiała odjebać i Będziemy wkrecali ich że tak na prawdę się rozstaliśmy. Oni nas zabija.

Ubralam się najbardziej niechlujnie A ubrania na odcinek wpakowałam do auta, nałożyłam tusz i delikatnie go rozkazałam. Jedziemy z Bartkiem oddzielnym samochodem żeby to miało jakiś sens. Chlopak ubral bluze i zrobił sobie plamę po spaghetti które akurat było w lodówce.

Wyjechałam pierwsza a po pięciu minutach mial wyjechać chlopak. Dotarłam o równej 11 i tylko nie było mnie i Bartka w domu. Weszłam I udalam się odrazu na kanape, każdy już na niej byl. Hania i świeży, Wiktoria, Patryk, Faustyna, Kostek i Julitka.

Hejka- mruknelam, spojrzeli się na mnie z niedowierzaniem.

Spojrzalam w dół bo patrzyli na mój ubior, udawałam że to normalne że nosze długa czarną bluze i dresy z specjalnymi dzurami na kolanie przez nożyczki, cała stylizacja była popsikana chuj wie czym, ale jebało jak skurwysyn.

Usiadlam obok kostka, nie przytulając się do nikogo. Po jakieś chwili wparowal Bartek, gdy mnie zobaczył spiąl Się i usiadł obok mnie bo miejsca nie było.

Cos się stało?- zapytał przerażony Patryk

Coz- wzielam wdech- zerwalismy

Wszyscy wyglądali jakby zobaczyli duchy, a ja przyznam że walcze żeby zaraz nie jebac śmiechem.

NIE- krzyknela Faustyna

Serio?- zapytal Świeży

A my nie wytrzymaliśmy i zaczelismy się śmiać.

PRANK?- Krzyknęła Znowu Faustyna, czemu ona tak krzyczy?

Upss- usmiechnelam się i poszlam się przebrać, to samo zrobil chlopak.

Gdy wróciliśmy każdy dalej czekal na kanapie.

Wiecie że byśmy was tutaj nie sprowadzali gdybyśmy robili jakiegoś sekundowego pranka- powiedzialam, rozsialam troszeczkę niepewności w powietrzu, albo to po prostu gazy szlachetne (Chemia Zart)- bo samej mi się godzinę wczesciej wstawać nie chciało.

Chlopak Włączył Filmik z oświadczyn, bo później się okazało że wszystko nagrywało się jego telefonem.

Usiedlismy z resztą na kanapie I oglądaliśmy 10 minutowy filmik

~

Cześć, dziś mam w planach oświadczyc się Anastazji- powiedział chłopak do kamery, nagrywal to jeszcze w Krakowie. Ale z niego agent normalnie- mam nadzieje ze Widzicie ten film i wcale nie umowila mi.

~

NIEEE- Zasmial się Kostek- proszę powiedz ze to prawda

Cii- uciszylam go- oglądaj Oli.

Każdy ogladal film w skupieniu. My z Bartkiem też, bo jednak widzialam tylko same w sobie oświadczyny.

Gdy się skończyło, odrazu spojrzeli na mnie a ja wstalam i pokazalam każdemu pierścionek.

ANASTAZJA KUBICKA- zaczal krzyczeć z calej pizdy Patryk

ANASTAZJA KWIATKOWSKA- odkrzyknęłam równie głośno jak chlopak

Jesteśmy sobie Pisani~ Bartek KubickiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz