Anastazja Kwiatkowska
6 kwietnia 2023
Po julitce spływa ogromny hejt przez t5m2, internauci uważają ze dziewczyna nie nadaje się do takiego ogromnego projektu. Z dwa tygodnie temu pojawił się finał i mamy dużo odcinkow na zapas przez to że nagrywamy z nimi od stycznia a dopiero teraz możemy z nimi wrzucac filmy na kanal. Oliwier to nie ma nawet łezki hejtu, fani go uwielbiają i omal nie zabili Karola gdy wyrzucili kostka z programu a pozniej okazało się że tak na prawdę wygrywa. To pokazuje jak comunity kostka będzie silne.
Dzisiaj przyznam że nie mogłam usiedzieć w jednym miejscu bo dopiero teraz otwieram swoj własny kanał, nie czulam się przez dłuższy czas pewnie z moim kanałem więc tak się do tego zbierałam. O godzinie 17 startuje moj pierwszy odcinek, on opowiada o tym jak zaczelam działać na yt na początku jako pomocnik Karola.
Wstałam o 7:30 i odrazu wbiegłam pod prysznic żeby się umyć, pomalowalam się i wyleciałam z domu, Bartkowi napisalam na kartce że jadę do patryka.
Przyjechalam do chłopaka najszybciej jak mogłam, Wpadłam do jego domu bez pukania, weszlam do jego pokoju, chlopak leżał na skrawku łóżka ubrany w czarną bluze z genzie.store oraz czarne dresy co mu kiedyś kupilam.
Od dłuższego czasu mówił że nie rozumie co z nim się dzieje, skoro o 2:40 napisał że mam być u niego odrazu jak wstane daje mi do zrozumienia ze chyba to rozgryzl.
Spałeś coś w ogole?- zapytałam zmartwiona, usiadłam obok niego i poglaskalam po głowie.
Nie- mruknal, spojrzal na mnie i posłał mi jeden z jego wymuszonych i sztucznych uśmiechów- muszę Ci coś powiedzieć.
Gdy się dowiedziałam że chlopak jest zauroczony w Kindzie myślałam że zapadnę się pod ziemię i jeszcze kurwa niżej, normalnie bym się cieszyła ale nie z Kingi. Dziewczyna jest sukowata i nadal nie przeprosiła mnie za zablokowanie z konta Barana. Dotego gdy miałyśmy razem odcinek I coś mowilam zawsze mnie przekrzykiwala, internauci to zauważyli i na dawnym Twitterze wylało się szambo na brunetke, i wiecie co? Nie szkoda mi jej, zasłużyła sobie. Hejt byl ogromny i ludzie zaczęli wyzywać ją nie tylko o ten jeden filmik tylko o każdym na którym się znalazła, zawsze coś na nią znaleźli, dopiero wtedy zaczelam jej współczuć ale o tym jak mnie zwyzywała ze ten kwas w jej stronę jest przeze mnie, wrocilam do "nie jest mi szkoda, ugotowała taka słaba zupę to ma i ją zjesc".
Nie rozumiem czemu jest taka dla mnie i reszty dziewczyn, bo dla chłopców jest potulna jak baranek. To tak wkurwia.
Jesteś pewny?- zapytałam po dluzszej chwili
Tak, w sensie nie wiem, ale chce żeby to była prawda- odpowiedział, spojrzal w moje oczy, nic z nich nie moglam wyczytać, z oczu Bartka czytam jak z otwartej księgi a z Patryka tak nie umiem- Kinga jest strasznie miła i kochana. Tak samo jak ty strasznie mi pomogła po zerwaniu w Wiktorią
To że ci pomogła nie zawsze znaczy że chce dla ciebie dobrze- odpowiedzialam, chłopaka wzrok z moich oczu przeniósł się na moje ręce które były luźno dane na kolanach- może to robić zeby później cie skrzywdzić.
Ona taka nie jest- odrzekł.
Cała się spiełam, jak można być zauroczonym w takiej osobie? Nie mowie ze jest brzydka bo kazdy ma inny gust ale charakter...
Zablokowała mnie z twojego telefonu, próbowała porysowac mi auto- zaczelam wymieniac- przymilała się do świeżego później do Bartka, miala zero uwagi on nich to poszła do Oliwiera ktory był tak najebany że ją pocałował a ona oddala ten pocalunek, gdyby nie ja I Laskowski ona by się wyruchała z nieświadomym niczego osiemnastolatkiem.
CZYTASZ
Jesteśmy sobie Pisani~ Bartek Kubicki
Genç KurguOn zawsze był mi pisany. Teraz to wiem, jak dolączyłam do projektu Genzie nie wiedzialam co on zrobi z moim sercem, teraz to wiem ze nie oddam go nikomu