GİRİŞ

777 28 7
                                    


Şehrin üzerine gece çoktan çökmüştü ve evlerden ve sokak lambalarında yayılan ışık, ıssız yolu aydınlatıyordu. Yalnızca bir kişinin ayak sesleri duyuluyordu, yaklaşan ağır adımlar acelesiz ve sanki tüm zaman onun kontrolündeymiş gibi ilerliyordu. Birkaç metre ilerisinde bulunan, sokak kedilerini beslemek için dışarıya çıkmış olan çocuğun başına gelince durdular. Kediler adamın gölgesinin üzerlerine inmesiyle korkuyla kaçışmışlardı. Çocuk arkasındaki yabancıya döndü.

Yabancının yüzü karanlıkta gözükmüyordu. Saçlarını kapatan ve vücut hatlarını gizleyen kapüşonlu kıyafetinden ötürü oldukça gizemli duran bu kişi, çocuğun içinde açıklanamaz bir korku doğmasına sebep olmuştu. Neler olduğunu bile anlayamadan vücudu ondan önce tepki vermiş, dudaklarının arasından kulakları tırmalayan tiz bir çığlık kaçmıştı. Birkaç kişi bu feryadı duymalarıyla hemen apartmanlardan aşağıya indi.

Adam, çocuktan gözlerini alıp inenlere döndü. Bu yabancıyı gören herkes kaskatı kesilmişti. Kimse onun kim olduğunu bilmiyor olsa bile tehlikeli biri olduğunu sezebiliyorlardı. İnsanların teker teker döküldüğü ve camlardan kafalarını çıkarıp baktıkları sokaktan tek bir ses bile çıkmadı.

Birkaç dakikanın ardından çocuğun anne ve babası da merdivenlerden koşarak aşağıya inmişti. Annesi ilk önce çocuğunun başında duran kişiye baktı. Ardından koşarak oğlunun yanına gitti ve ona sarıldı. Bağırırken sesi titremişti. "Sen kimsin?!"

Adam yeniden onlara döndü, kadın çocuğunu kendine daha çok çekti. Bununla adamın dudaklarından bir kahkaha koptu.

Kahkahalarının dinmesi için aradan birkaç dakika geçmesi gerekmişti, gülmekten yaş gelmiş gözlerini silerek anneye döndü. Dudaklarının kenarları hafifçe kıvrılmıştı. "Pekâlâ, ilk olarak senden başlayacağım."

İnsanların onun neyi kastettiğini anlaması uzun sürmedi. Adam, kadını tek hamlede saçından tutarak çocuğundan ayırdı ve acı bağırışlarına kulak vermeden boynunu kırdı. Beş yaşlarındaki oğlan çocuğu dehşet içinde adama bakarken olanları anlamlandırmaya çalışıyordu. Adam onu kale almadan çocuğun arkasında sahneyi şoka girmiş bir şekilde izleyen babanın yanına gitti ve elini göğsüne sokarak kalbini çıkardı.

Sokaktaki tüm insanları, kadın ya da çocuk fark etmeksizin, vahşice katletmesi yalnızca otuz saniyesini almıştı. Son öldürdüğü kişinin bedenine ikinci bir kez bakmadan eline bulaşmış olan kanı yaladı ve yavaş adımlarla hâlâ öldürmemiş olduğu çocuğun yanına döndü.

Çocuk annesinin nefes almayan cansız bedeninin önünde duruyor ve ona sarılıyordu, adamın yeniden başına gelmesiyle ona nefret dolu gözlerle baktı.

Adamın suratındaki gülümseme, çocuğun ifadesini görmesiyle yüzüne daha da yayıldı. Ardından eğilip çocuğun başını okşadı. "Bu geceyi unutma. Çünkü birinin bu olanları anlatması gerekecek."          

KIRMIZI LORD [BL] (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin