MAIQ JANNAH | 25

32K 1.9K 254
                                    

"Come my perfect wife." Buka saja pintu penumpang bahagian hadapan dimana isterinya berada Maiq terus menghulurkan tangannya kearah isterinya.

Jannah tergelak dengan perbuatan suaminya. Macam-macamlah. Tapi walaupun begitu disambut juga tangan suaminya dan dia dibantu oleh lelaki itu untuk keluar dari perut kereta mewah tersebut.

"Merepeklah. Hello abang no body is perfect in this world. Jangan nak mengada my perfect wife bagai." Celoteh Jannah apabila sudah berdiri dihadapan suaminya. Mendonggak sekarang dia menatap Maiq. Dan lelaki itu pula seperti biasa menunduk kearahnya.

"Who said hmm?" Maiq menarik pinggang kecil itu melekat dengannya. Kening siap terangkat kearah isterinya.

"In my world. You're the most perfect person sayang. So you're my perfect wife." Penuh romantis Maiq menuturkan itu. Tidak menghiraukan mereka dimana wajah mereka didekatkan. Dan puncak hidungnya digesel perlahan dipipi kemerahan isterinya.

Jannah sudah tidak berkutik ditempatnya. Pipinya sudah membahang panas sekarang ini.

Allah!

PAK!

"Gatal! Nanti orang nampaklah." Suara sengaja digarangkan dan bahu tegap itu dipukul, Kepalanya dibelakangkan menjauhkan wajahnya daripada suaminya.

Mereka dibasement hotel termewah sekarang tau. Menghadiri majlis resepsi rakan suaminya ini.

"Kalau orang nampak pun kisah apa? Aku gomol kau dekat sini pun boleh." Ujar Maiq selamba malah reaksi mengejek ditayang kepada isterinya. Jannah sudah menjegilkan matanya kearah suaminya.

Eee.

CUP!

"Abang!" Pipinya yang menjadi sasaran bibir lelaki itu disentuh. Maiq memang suka ambil kesempatan. Sikit-sikit pipi dia sikit-sikit pipi dia. Tumbuk kang.

Maiq mengenyitkan matanya sebelum dia tergelak kecil. Dilepaskan pinggang wanita itu dan tangan kecil itu mula diraihnya.

Disatukan jari jemari mereka.

"Abang cium macam ni rosaklah mekap orang." Jelas kedengaran tak puas hati suara lembut itu. Malah bibir juga sudah memuncung. Dijeling tajam suaminya yang sudah menariknya.

"It's okey mekap rosak pun masih cantik." Jannah mencebik mendengar kata-kata suaminya. Yelah tu.

Sesaat bibir digigit kuat apabila Maiq mengangkat tiba-tiba tangannya dan kelihatan lelaki itu mengucup lembut tangannya.

Dikucup sekejap tangan kecil itu. Tak bolehlah kalau bibir dia tak dapat singgah disetiap inci tubuh isterinya. Hmm tak boleh...

Maiq mengenggam erat tangan isterinya dan dibawa menuju kemeja dimana kesemua rakannya berada

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Maiq mengenggam erat tangan isterinya dan dibawa menuju kemeja dimana kesemua rakannya berada. Nampaknya mereka yang lain sudah ada.

Kai dengan Elana pun sudah kelihatan duduk dimeja yang disediakan khas untuk mereka. Dan detektif Ranz Haikal dan juga Inspektor Zeus turut ada bersama.

[C]✓Mrs. Maiq HakimiWhere stories live. Discover now