"No! you don't know He. Death's, lelaki tu kejam" Sentak perempuan itu kepada anak anak buahnya. Dia tahu kalau dia mahu membalas dendam untuk teman lelakinya, dia perlu kuasa dan iya dia bekerjasama dengan DRAKEN untuk jatuhkan BHO."but, puan.." mereka ingin membantah.
"do like I said bitch!" serentak anak buahnya menundukkan kepala mereka. Kepala dia pening mencari kelemahan lelaki yang telah membunuh Carlo.
kriet, wajah orang yang membuka pintu bilik itu dipandang tajam. Janice yang merupakan teman wanita Carlo menyipetkan matanya kearah salah seorang anak buah teman lelakinya itu.
"I told you Nik don't mess up with HE" lelaki yang berkulit eropah itu hanya mengangguk anggukkan kepalanya.
"I know, but adik you want to know some secret" perempuan itu menjungkitkan keningnya kearah abangnya.
"what?" Tangannya memberi isyarat kepada semua anak buahnya keluar.
"Every human has strengths and weaknesses and HE Aariaz Aaron is great in everything but like I said humans are not perfect and have weaknesses" tersenyum herot kedua manusia berbeza jantina itu. Dia berjaya mengambil kepercayaan Aariaz dan yang lain. Lagipun dia yakin, Jason takkan dapat hidu pengkhianatannya kali ini. Dia sudah lama berdendam dengan Aariaz kerana lelaki itu punca dia dan adik perempuannya hilang abang mereka. Ingat lelaki yang dibunuh oleh Aariaz di Itali dan sorang lelaki yang turut melihat itu. Yes dia lelaki itu. Dia mahu balas dendam dengan mengkhianati Aariaz.
"Interesting, apa dia kelemahan Aariaz or we prepare call he death's?" tanya perempuan itu dengan menekankan hujung perkataannya.
Tersenyum sinis lelaki tadi "Perempuan!"
"Wow perempuan?" Satu suara dingin menyampuk mengalihkan perhatian adik beradik itu. Guratan pada leher gadis itu dipandang merinding. Perempuan mana yang berani rampas deaths darinya?
"who?" Suara bass itu menyentakan kedua manusia tadi.
"Ehem, i dont know apa nama perempuan tu but aku selalu perhatikan ada tiga atau empat orang anak buah Black Hand disekeliling perempuan tu!" Jawab Nik padat.
"What else have you got?" Meremang bulu Nik, Janice dan gadis tadi mendengar suara dingin bos mereka. Richard yang duduk disalah satu sofa dalam ruangan tersebut dipandang takut-takut.
"buat masa sekarang, susah aku nak dapatkan apa apa maklumat berkaitan perempuan tu bos" ujar Nik. Betul, walaupun dia sudah seperti dipercayai tapi satu maklumat tentang Mia langsung tidak dapat dikorek. Seolah gadis itu, memiliki kuasa besar untuk menyembunyikan identitinya.
Mengetat rahang lelaki yang dipanggil Richard. Nik yang melihat tatapan marah orang tua tak lama nak mampus itu dibalas dengan sengihan.
"ingatkan dapat juga anak buah yang berguna rupanya sama je dengan yang lain, semua tak guna!" gumamnya kasar.
"so, perempuan tu kelemahan terbesar Death's?" Ujarnya sembari tersenyum penuh erti. Sosok gadis yang duduk di pangkuannya dikucup mesra.
"What do you think baby? Should we kill her Red?" Gadis di pangkuannya tersenyum menggoda, dadanya sengaja didempetkan kedada orang tua bau tanah itu.
"Apa kata you hantar beberapa pembunuh upahan you untuk bunuh perempuan jalang tu?" Ujar wanita yang dipanggil Red sebentar tadi. Beberapa kucupan dilepaskan pada leher keriput Richard. Sempat lelaki yang duduk di seberang sofa mereka dipandang menggoda.
"Who are you?" Gumam lelaki yang digoda oleh Red sebentar tadi. Otaknya ligat berfikir siapa sosok gadis yang dijaga ketat oleh kumpulan yang pernah dia anggotai itu.
YOU ARE READING
The Beautiful Waiting[C]
RomanceTak pandai buat sinopsis. 🚨 Trigger warning/ Read at your own risk 🔞 Aksi & Mature (M) ⚠️ Typo bersepah ‼️ Light conflict Start: 24 Mac 2024 End: 18 April 2024