Bang! Bang! Hutan luas yang sentiasa sunyi itu bingit dengan bunyi tembakan. Lima sosok lelaki terlihat berkejaran dihutan tersebut.
"Kau nak lari mana?" Tanya seorang lelaki dengan loghat asia nya yang terdengar pekat.
"Fuck!" carut seorang lelaki dalam bahasa Itali.
"Aku ta- tak lari lah" lututnya yang berdarah dihiraukan.
"Alolo, janganlah nangis" suara mengejek lelaki itu menambahkan lagi debaran dihatinya.
Pap. Terlentang lelaki tadi setelah lututnya yang berdarah disepak.
"nak lolipop?" Tanya seorang lelaki yang kini berdiri dihadapannya.
Membulat matanya setelah kini matanya dapat melihat dengan jelas lima wajah orang yang dikenalnya. Shit Black Hand organization! Bisiknya.
"Kenchana yo?" Laju tangannya menepis tangan lelaki itu.
Raut wajah mengejek tiga orang jejaka itu dipandang tajam. Matanya membulat sempurna setelah melihat satu objek yang digenggam oleh orang-orang tersebut.
"Psiko" gumamnya miris.
Salah satu lelaki dari lima jejaka itu selamba memasukkan bom tangan kedalam poketnya.
"Death's I'm sorry... aku janji a- aku tak kan muncul lagi dihadapan korang" ujarnya dalam bahasa Melayu sembari tangan kirinya dia angkat separas bahu. bersumpah.
"Kau tahu aku tak suka pengkhianat right?" Tanya death's.
Nada dingin itu menambahkan lagi kecepatan degupan jantungnya. Kepala mengangguk lemah.
"Death's aku minta maaf... aa-aku terpaksa" keringat didahi dilap.
Matanya membulat melihat objek yang diletakkan kepalanya. Gun!
"Kau dah janji tadi yang kau tak kan muncul lagi right?" Suara rendah itu menyoal lagi.
Kepala mengangguk.
"I let you go!" Ujarnya sembari pistol dijauhkan dari kepala lelaki berbangsa itali itu.
"Terima kas-" lelaki tadi tumbang seketika.
"Mana aci-" teriak tiga lelaki lain.
Bang!
Bergetar hebat bibirnya melihat wajah terbaring dihadapannya itu. Pandangannya dikalihkan kearah satu sosok yang memegang pistol ditangannya. Death's orang kepercayaan Tengku Aarhan. Lelaki itu pernah menjadi sahabatnya dulu. Dia bencikan lelaki berbangsa Perancis itu kerana Tengku Aarhan selalu melebihkan death's. Death's dibawa masuk kedalam Black Hand organization oleh Tengku Aarhan sendiri.
"AKU janji, aku janji dengan kau abang.. aku akan balas dendam untuk kau!!" Gumamnya dingin.
Lima sosok dihadapannya dipandang dengan senyuman penuh arti. Mungkin dorang lupa yang dirinya pernah menjadi ahli Black Hand organization malahan dirinya dulu merupakan orang kepercayaan Tengku Aarhan. Pemilik Black Hand organization.
"Death's, aku takkan biarkan kau bahagia lepasni" Matanya memandang penuh dendam sosok lelaki kacukan Perancis itu.
Dengan berhati-hati dia berlari keluar dari hutan tersebut.
"Daniel, elvish hantar lelaki ni ke Base lepas sampai Malaysia terus inform PDRM. Cakap lelaki ni akan berada dibase Black Hand organization!" Arah death's dingin.
"Alah... Kenapa kitaorang?" Tanya Elvish malas.
Daniel turut mengangguk "suruh Meuse jerlah bawa balik?"
YOU ARE READING
The Beautiful Waiting[C]
RomanceTak pandai buat sinopsis. 🚨 Trigger warning/ Read at your own risk 🔞 Aksi & Mature (M) ⚠️ Typo bersepah ‼️ Light conflict Start: 24 Mac 2024 End: 18 April 2024