Wróciliśmy, a ja poszedłem do piwnicy. Miałem tam stare łóżko. Było w bardzo dobrym stanie. Teraz pytanie, czy zmieści się w pokoju. Wyjąłem z kieszeni dresów, miarkę.
Gdy miałem już pomiar, wróciłem do pokoju.
- Cholera.
Za duże. Nie zmieści się tu. Czyli wygląda na to, że muszę ogarnąć jakieś na wymiar, co może zająć z tydzień.
Poszedłem do mojej sypialni gdzie przebywał Pablo. Czytał jedną z moich książek z niedużej biblioteczki. Był taki skupiony i... Słodki?
Nie śmiałem mu przeszkadzać. Stałem i patrzyłem się na niego. Zrobiłem mu zdjęcie. Wiecie, fajnie, by było mieć jakąś pamiątkę.
Pov: Gavi
Czytałem jakiś romans. LGBT, bo jaki by inny? Zapowiadał się bardzo ciekawie. Nie pamiętam, kiedy tak bardzo wciągnąłem się w lekturę.
Usłyszałem szelest.
Spojrzałem na lekko uchylone drzwi, za którymi stał Robert. Miał szeroki uśmiech na twarzy.
- Cześć!
- Hej. Widzę, że podoba ci się książka.
- Tak, bardzo.
- Nie wiedziałem, że lubisz takie... Em... Tematy.
Oh... On nie wie, że jestem gejem? Spojrzałem się na niego z nerwowym uśmieszkiem.
- Ta...
Czy on w ogóle mnie toleruje?
- Pablo, czy... Ty... Jesteś gejem? Przepraszam, że pytam.
- Tak...
- Rozumiem. Em... Ten no... Łóżko się nie mieści w pokoju, więc zamówię, takie na wymiar, ale to zajmie około tygodnia...
- Okej...
Nie wiedziałem, że z czytania książki, zrodzi się rozmowa i to taka...
Pov: Robert Lewandowski
Mogłem podejrzewać. Taki atrakcyjny a bez dziewczyny? Młody, silny, mądry, piłkarz... To było jasne jak słońce...
CZYTASZ
Gavi x Lewy - Czy od tego się zaczęło?
Storie d'amoreSpontaniczne dzieło, bo tak :) Czy Gavi to idealny partner dla Lewandowskiego? Kurwa, oczywiście, że tak... Ale o tym w książce 42# w kategorii SHIP 22.11.23