Miradan
Herseyimizi hazirladik otobuse bindik izmirden istanbula gidiyoruk annemle ben hep arkadas gibiyik hiç kısıklamadı beni ne istediysem yaptı tabikide ben hakkeddim simdik tam burs gazandigım ozel kılıç kolejine gidecem ve annemle 3hafta veya 4hafta otelde kalacayık onun da rezervasyonunu yaptık annem biraz duşunceliydi sesizligi bozdum ''anne ne düşünun kara kara '' dedim . Annem ''yok birsey ''deyip gozlerini kaçırınca anlafim birsey oldugunu biz ikimizde birbirimize yalan soyleyemeyik zaten anneme baktim ''lutfen soyle ''dedim. Annem ''tamam otelde kalacayik ama ev kirasi kaporasini odemem icin yeterli miktar yok kizim onu dusunuyorum jale teyzen is buldu bana ama 1 aydan evel maas alamam ki '' dedi. Ben cantamdan buyuk kalın cüzlanimi cikardim kacmadan once bugune kadar bankaya yatirdigimiz 4.000tl vardi ayriyetten annemin verdigi harçlıklardab biriktirdigim 2000 tlyi anneme uzatti annem saşkın şaşkin bana bakti ve parayı saydi annem ''kızı. 6000 tlyi nerden buldun ''dedi. Ben ''2000 tlyi ben biriktirdim 4000 tl de bugune kadar bankaya yatirdiklarimizdir anne ''dedim . Annem ''hayir bunlar senin kizim egitime harcarsin'' dedi. Ben ''bak 2000tlyi okula ayiririk 4000 tlyi ev kirasi falan filana gider umrumda degil benimde katkim olsun annem sen dert etme ''dedim. Annem ''zaten bende de var bir kac bincik derken benim kizim butumus de annesine yardim edermis deyip yanaklarimi sıktı .'' Ben hic sevmem yanaklarim ssıkılsın ya anne diye mirildandim sonra yol boyunca uyudum geldigimizde annem uyandirdi beni birlikte taksiye bindik otele yakın bir yerde indik ve otele dogru yuruduk annem gorevliyle odaya cikarken karti verdi bana bende oteli kesfedeyim diye dusundum oldukca pahali yer gibi dusundum ama jale teyze ne kadar kalirsak kalalim odeycem dediydi aman anneme solemeyim pahali olduğunu yoksa asla kabul etmez bilirim inadini neyse ben gezinirken alt taraftaki gece kulubunu (club) gordum yasim tutar istesem girerdim içeri ama benim pek tarzim degil sonra afis dakildi gozume persenbe aksamlari karoeke varmis berki annemi ikna ederimde gelirik ama annemin dusuncesine gore 1 ayimiz otelde gececemis zaten vakit var derken disariya ciktim bahcesi guzel bir sarhos gibi yuruyen adami gorunce geri otele odaya cikayim diye arkami dondum hızlanan adimlarin sesini duydum lanet olsun hepsi senin mi guzelim deyen sesini duydum kolumu tutdugu an arkami dondum panikleme mira sen savunma sporuna bosuna gitmedin arkadan yardima gelen biri daha vardi ama o gelene kadar ben sarhosun bacak arasina gecirdim tekmeyi ittirdim yere dustu yanima yakisikli uzun boylu tatli bir erkek geldi iyi misiniz dedi ben gordugun gibi ben iyiyim ama bu pislil iyi degil deyip oradan digruca odaya çıktım.......
Emirden
Boktan gecen bir gundu ayri eve ciktim ama evin dekoru yuzunden otelde kaliyorum aksam saatlerinde bahcrye dogru yururken bir erkek zornan kizi taciz ederken gorunce yardima gideceken kiz adamin bacak arasina gecirdi cok guzl bir kizdi sari sacli zayif masum bir kiz diye dusunurken iyi misiiniz dedim kız
gordugun gibi ben iyiyim ama bu pislil iyi degil deyip kacti daha adıni soracakti ah ya diye dusunurken yerde yatan adama bir de tekme ben attım ve guvenligi cagirdim otelden attirdim derken odaya da ciktim yattiğim gibi uyudum...Miradan
Yukari odama ciktim annemle sohbet ettim sonra anneme bahcede havuz oldugunu yarin yuzecegimi soyledim kabul etti ve yattim uyudum.....
Not:lutfen voteleyin yorumda yapin birazdan yeni bolum yine gelecek ne kadar cok vote gelirse o kadar iyi bolum gelir ilhamimin gelmesini saglarsiniz lutfen unutmayim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Ögretmeni
Teen FictionMiraya sormak isteyeceginiz bir sey mutlaka var ne mi ''aşk herseyi affeder mi ?'' Bunu okurken anlaycaksiniz (Sadece ogretmen ögrenci aşkı değil bağlılık ayrilsalarda 2 kalpde 1 beden olan bir ask merak edenler okusunlar hic birsey kaybetmessiniz...