64 .bolum(orman kaçkini)

874 45 5
                                    

Pazar

Emirden

Sabahin körunde uyandim okula gidip otobus soforuyle konusacam gidecegimiz yerleri anlatacam gezecegimiz yerlerede otobusle gidecegimiz icin ne saat gelip ne saat donecegimizi bir yere yazdim plan programini sofore bir tane de kendime not ettim bu mudurde amma gerizekali onca gun sadece ben olmaz dedim simdik geldi sizinle 2 hoca daha gelecek dedi muzik hocasiyla felsefeci galiba felsefe dersi veren hoca gelecekti felsefeci 40 yasinda tonton bir yaslilik yolunda ilerliyor muzikci ise ise yaramazin teki neden mi çunku okulun basinda ilk iki gun ogleden sonra etkinligi kaldirmadan once muzik hocasi onun olmasina rağmen ben ogretmenlik ettim onun yerine ve a salak olduguna eminim derken yedekte bir otobu soforude gelecekti gidecegimiz yer  herkes 2ser 2ser kalacakti bakalim bu kamp nasil gececek bu kadar isi ve programi halledene kadar zamanin nasil gectigini anlamadım saat 14.30 ögrenciler 16.00de burda olacak bugunden gitsek iyi olur dedi mudur ve benimde mudure uyasim geldi annem fahise surtuguyle 1 yada 2 sene dayanamamis ve evlenmisler ve malesef bir de kardesim olacak diye duydum 1 hafta gecti annemin aldirdigini duydum hic şaşirmadim neyse derken herseyi hallettim ve evden valizimi almaya gittim eve girdim 1 baguk hazirladim bir buyuk cantaya gerekecek hersey acil hersey koydum silah da dahil neyse arabaya yerlestiriken mira kapida yağizla sarıliyordu ve yagiz nerdeyse dudagini opecekti yada ben oyle goruyorum mirayi opemedigim icin halsilasyon goruyorum derken keremde sarildilar ivir zivir derken keremle yagiz gittiler mira da bisey unutmus gibi birsey soyledi lanet olsun kalaslar imsan valizi en azindan arabama koyar simdik git de o valizi sen taşi derken guvenlik siz uzulmeyin mira hanim ben tasirim dedi mira ali olmaz dun benim yuzumden o emir orman kaçkini tam bir odundan aldigin darbeden sonra belinin sabahtan beri ağridigini biliyorum dedi mira guvenlikle ilgileniyor arti bana orman kackini dedi sizce benim gibi baby faceli bir adama orman kackini denir mi ? Ama simdik siz deyceksiniz ki baby faceli bir mafya olmaz degil mi ? Aman sizde mira gibi baslamayin kizlar (aranizda piskopatligi mafyaligima hayran asik olanlar da var aman beni bosverin hikayeye donelim .(bu isin sakasi sevgili okuyuccular))neyse bu miranin ne yaptigini izlemeye koyuldum sove sove taşiryordu kendi kendine bir ara bana bile sovuyordu bu asabiyet ne yani mira ah bu ne agir lan mira ne koydu adam mi öldurdum ne yaptim aman bel krizi gecirirsem hic sasirmam ben o yagizin agzina sicayim kac kere rica ettim ama yok bey efen kilibik çikti o emirde adamimi sakatlamasa tasiyacakti dedi guvenlikciye adamim mi dedi o ve mira kendi kendine konusuyordu evet kesin delirdi neyse ben deli mirayi da severim sen cok normalsin derken valizi kaldirip bagaja koyduktan sonra göz göze geldik bana bakti ne bakiyorsun aval aval acikta bir sey mi var yani dedi ve gitti iceri ve bir el valiziyle geldi koydu benimkileri de yerlestirdigim icin rahattim neyse mira arabayin bagajini kapatti telefon geldi miraya ....

Miradan

Sabah kalktim yuzum saclarim daginik hemen bir dus aldim ne vardi pazartesi gunu yola ciksaydi o dandik mudurun dandik isleri iste derken vallahi bir ruj o da kirmizi degil acik penbe bir ton sürdüm dudislerime neyse derken asagiya indim inerken kereme tasittim asagiya kadar sonra arabami one kapiya cektirttim ve kahvalti yaptik saat 11di abimle konustuk ev is konusu falan derken keremde geldi yeni yeni bir sitede geziniyorsu neymis kivi ergenler gibi ne o yani eglence ama bende yukledim anonimden sorular ve adini saklamayan soru yagmuruna boğulursam hic sasirmam derken kahvemizi bitirdik saat 15 bulurken abimle keremle kapi onunde vedalastik ve gittiler okuzler derken kendi kendimle konusuyordum ben delirdim mi ne aman banane deyerek ben tasidim valizleri sonra yerlestirdim arabaya emirle goz goze geldik gozlerine taptigim adam ozledim aama bu sefer yok neyse derken telefonum caldi alo dedim ege ben ege sana vermem gereken bir sey var dedi ben tamam  enim evin konumunu atiyorum yalniz cok vaktim yok dedim ege 5 dakikaya burdayim dedi ve ben arabamin ustune oturdum ege de 5 dakikaya geldi emir de nedense arabayin kaportasini acti su faalan koyuyordu galiba neyse ege geldii park ettikten sonra hey fistik gorusmeyeli nasilsin dedi ve beni arabanin ustunden indirdi ben iyiyim dedim ve ege cebinden cikardigi zarffi verdi ve konustu ege mira bunun icinde bir miktar para var bunu zuhale verir misin abisi verdi bana ama o kiz tam bir surtuk gidersem yanlis annar uğrasamam dedi ben tamam veririm dedim ege yanağimi optu bende onun yanağini optum ve gitti emir  bana dogru geliyordu ve hesap soracakken ben sakın bana hesap ve yaklasayim deme sinirimi de bozma bugunden sonra ogretmen ogrenci dedim oh be soyledim ve gayet ciddiydim duygusuz soylemeye ozen gosterdim emir oylemi mira ateş hocanmis beni sinir etme ege piçiyle bir daha yakin goreyim seni sen gorursun nolur dedi ben nolurmus hic bir bok yapamazsin annadin mi emir kilic senin mafyaliğin sökmez dedim ve dondum gidiyordum emir bu konu simdilik bitti ama haberin olsun okula gelecen otobusle gideceyik dedi ben arabamla giderim dedim emir herkes otobusle digerlerinden ayricaligin olabilirdi ama sen inat ediyorsun o yuzden mira ates dogru okula dedi ben peki hoca dedim hocami oyle bir soyledim beddua edermiscesine edermiyim tabiki edmem kiyarmiyim su dingile dunden beri ofkem dinmiyor neyse arabbama bindim ve son surat okula gittim otobusu hordum en azindan tam benlikti yuksek otobusleri severim derken ogretmenler ogrenciler toplanmis valiz yerlestirdiler ben yerlestirdim ve zuhale verdim parasini  ve otobuse bindim ve onde olan 4 koltuk en sevdigim yer ama hocalar oturur genel diye ne kadar uzak varsa oraya oturdum ve kulaklıklarimi taktim ve bir muzik  listesi ayarladim ve dinlemeye koyulurken millet sanki benim binmemi beklermiscesine akin ettiller otobuse derken ozlem hoca yoklama aldi sonra muzik hocasiyla oturdular resim hocasi yetistim mi dedi ve o da geldi bayiliyorum bu kadinin cirtlak sesine derken emirde bindi goz gezdirdi beni bulunca hersey tamam mi derken zuhal de bindi ve emir hocam siz oraya oturacaksiniz galiba ama beni otobus cok pis tuttuyor hocam sizden ricam buraya oturabilir miyim dedi emir tabi zuhalcim dedi derken ben goz gezdirdim ve benim yanimda kimse yok ve tek benim yanimda yoktu emir piç Smile yapti bende goz devirdim tam o sirada emre gelsene yanima dedim emre ben rahatim dedi ben ay cok sagol deddim ve emirde hadi gidebilirik dedi ve yanima geldi ve oturdu 2bucuk saat boyunca koltuk arkadasinim miracım dedi ben katlanacayik basa gelen cekilir dedim ve kulkligimi taktim ve dinlemeye koyuldum ve saata baktim 16.00dü  18.30 yada 18. 45  de orda olacayik isin kotusu otobuste uykum geliyor  ve yanimdaki emir dikkat edeyimde omzuna dusmesiy kafam puf yolda salanakliydi bazi yerler diye nini gibi geliyordu ve gozlerimi tutamadim ve uyuya kaldim....

Emirden

O ege denen o piçi bir ara doveyim gerizekaliyi da icimde kalmasin derken bende mira gittikten sonra bende ciktim ve ben yetisemedim epey hiz yapti derken  okula vardim valizimi yerlestirdim otobuse bindim gozlerim mavisimin gozlerine baktiktan sonra  yoklama kontrolu yaptim derken ben miranin yani bos oldugunu gorunce keske oraya otursam ama ogretmenler onde malesef neyse derken zuhal sanki dilegimi duymus gibi benim yerime oturmak istedi bende tabi dedim  ve son kontroller bittikten sonra miraya bakip guldum ve yanina oturdum  ve bri cumle soyleyip o kulakliklari takti ve dunyadan cikti ve belli bir sure sonra kafasi dusuyor gibiydi ve gozleri kapandi cama yasladi kafasini basi da agriyacak birtanemin derken otobus bir donusden gecince mira omzuma yatiyor durumdaydi derken sacini duzeltiim ve bende gozlerimi yumdumm......

Voteler ve  yorumlar fikirlerinizi yazarsaniz erken gelir mesela

1. Bu bolumun en iyi yeri

2.kurgu nasil sıkıcı mi yoksa gayet iyimi

3 .hatali oldugumu dusundugunuz bir durum var mi

Yorum ve voteeler artigi zaman yeni bolum gelecek baska turlu yazmiyorsunuz ve benim aklim karisiyor lutfen yazin

Aşk ÖgretmeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin