Özel bölüm (M&Msonunda)

967 49 5
                                    

Bu bölüm melisle murata  özel

Cumartesi

Murattan

Sabah kalktım ve dus aldim alırken    aklima melisin masum duran dudakları geldi ogun onu öptugumde bir anlik heves olmadigini anlamadiydim ama simdik anladim evet ben melisdrn hoslaniyorum ama kaç gundur okulda yuzume bakmiyor huzur bulduğum gözler benden kaçiriliyor sohbet girisimimde bendrn uzaklastiriyor beni bu beni sinir ediyor beni reddedemezz ve ben bunu bugun halledecem ...

Geçen persenbe murat ve melis

Melisden

Sabah kalktim giyindim ve okula gittim  kapidan girerken murat hoca seslendi gunaydin melis dedi ben gunaydın hocam dedim murat çıkişın konuşabilir miyik dedi alahim melis daha ne kadar kaçabilirsin ben üzgünum hocam dedim murat hadi aama cadı benden korkup kaçtığini düsunecem dedi ben bana bak hocam beni sinir etmeyin sabah sabah yakamdan dusun deyip kactim ......

Muratdan

Sabah kalktım  spor yapip dus aldim okula gidrrken melisi gordum cok tatlıydi  ben birkac gün israr ediyorum ogunden beri  konusmuyoruk doğru düzgün her seslendigimde konusalim dedigimde birsey bulup kaciyordu ben bugun alttan alayim dedim yine olmadi puf  koskoca murat ne hale geldi  en sonunda dayanamadim cadı dedim ama gitti lafini da soyledi tabi bugun beden var sen gorursun dedim kendi kendime  ve beden saatimiz gelince melisle uğrasmaya basladim melis şu topu bana getirirmisin dedim melis peki dedi oflamadi ben emire bir mesaj attim dosaya falan verecektin noldu dedim emir yollat bir ogrenci ben yine melise soyledim tabiki giderim hocam dedi e yok artik benim yanimdan gecerken ben sen iyi misin dedim melis iyiyim hocam izninizle dedi beni delirtmek mi amaci  eger buysa başardı gitti ve geldi verdi ben bir su da alir misin dedim gitti aldi getirdi ben herkesi dişari yollatim yoklamayı  almama yardim eder misin melis dedim yalniz kalinca melis ciddi cidi sayip burda dedi ben senin kafan mı guzel melis oflamadan gidip geliyor umrubda olmuyorun dedim melis acaba umrumda olmadiğiniz için olmasın dedi ben oyle mı dedim ve melisi duvara yaslattim ben o yuzden mi suan kalbin hizli atiyor bence umurunda olmayan adam icin fazla hizli atiyor melis kabul et birbirimizden hoşlaniyoruk dedim melis hocam lutfen beni birakin dedi ben hoca deme bana dedim melis yalan mi hocam degil misin dedi ben lanet olsun melis hoca hoca hoca ne var bunda dedim melis beni itti ve bir daha bana bunu yapma yoksa okuldan kaydimi alip giderim dedi ve gitti ben ne yapacam bu kizla of......

Cuma gunu olanlar

Muratdan

Dun yaptigi tehditten sonra melise yaklasmiycaktim bugun nedense hic gidesim yokttu okula ilk 2 derse girmedim bos gecirsin çocuklar deyerek birseylerle ugrastim okula gidince melis suratima bile bakmadi ve beni sinir ediyordu yarin sen goreceksin yatin sende benden hoslandigini soyleyceksin....

Melisden

Sabah okula gittim murat ortalarda yoktu ve icimde bir bosluk oldu dogrusu gelsede gorsede yuzune nasil bakabilirim  bu aptal kalbim resmen ben sana aşik oldum diye haykıriyordu ..kalbim beynime ve bana ihanetini emin ol hiç unutmaycam ve bir daha sıkiştirirsa bende ilani ask edebilirim oyuzden butun gun siniftan cikmamadim gerekmedikce yani neyse gun gecti ve aksam mirayla butun seyleri telefonda konustum mira kalbini dinle dedi ben karar veremiyorum deyerek uyudum...

Cumartesi ( simdiğin devamı )

Muratdan

Melisin evine gittim ve kapisini çaldım ve açti sonunda melis senin ne işin var burda dedi ben aramizdakileri kabullenme gunu bugun bilmiyor musun dedim melis guldu saka dimi ya bir git anlamiyor musun git dedi ben gitmeycem deyip eve girdim ben bir kahveni icerim gulum dedim melis zıkkim iç dedi ben aa bu mu senin misafir agirlama tekniğin dedim melis bana bak hocam gidin burdan dedi benim sinirler tavan kibar olmadan onu yine duvara yaslladim ve ben senin hocan degilin ben senin hocan degil sevgilin sevdiğin asik oldugun olmak istiyorum cadi dedim melis benden uzak dur unut murat dedi ben denedim olmadi dedim melis ha bir de denedin git burdan beni unutmak isteyen biriyle isim olmaz  dedi bak sen trip de yedik  iyimi ben unuttum mu unutmadim dedim goz devirdi bana melis sabır dedim ve elimi yumruk yapip duvara vurdum irkildi ben yeter melis bana goz devirmeler suratima bakmalar seni tanimasam pesinde kosmam hosuna gidiyor naz yapar sanardim sus ve dinle ben seni seviyorum  ve ben bunu bir kıza ilk defa soyluyorum dumduz sekilde ama sen anlamiyorsun deger bilmiyorsun ben duygularimi dile dokmem bak buda bir ilk dokuyorum ama nolsun melis bana burun kıvirsin diye bagirdim melis nefes aldi ve sen bu kadar uzun konusur muydun dedi ben kahkaha attim sen bu cumlelerden  bunu mu soyledin SANA INANAMIYORUM dedim ve gidiyordum melis beni kendine çekip dudaklarima yapisti ve bende karsilik verdim ellerim belindeydi melisinkilerde sacim ve boynumdaydı nefes almak için ayrildigimizda melis   seni seviyorum hocam  dedi  inat cadi seni bende ona bende cadi dedim melis yemek yemeye gidelim mi dedi ben evet aciktim oglen oluyordu ve gittik butun gun mutlu asiklar gibiydik hic olacak sey degildi melisi aksam evine biraktim  arabadan indim yaģmur yağiyordu sel gibi ama umurumuzda olmadi ve dudaklarina yapistim sonra iceri gitti el salladi ve gitti bende evime gittim mesajlastiktan sonra uyudum saat 22.00 du zaten .....

Votelemeyi unutmayin lutfennnnn  yorumlari bekliyorum aslinda bugun yazmaycaktim islerim vardi ama araya sıkıştirirdim inslh begenirsiniz iyi okumalar mutlaka yorum yapin xx

Aşk ÖgretmeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin