@BeyzaKimJ
aysemtl
badebarkin
BeyzaKimJ
blue_angell
BlueSeli
budeyldz
burcuselamet
Cagla718
Cennet07Bond
Dizzy2003
dreamers077
elifnur_su
elifsen0
EmineOran
emiss17
FelatB2
gulbennas
guldane_zvr
iadoremileyx
JJayAckles
kartalice-7
@bir kullanıcıdan bahsetMiradan
Ben ucaktan indim indigimde mesaj attim emire ve bir taninmadik numaradan fotograflar geldi ben yuklenmesini beklerken gordugum goruntuler çok acimasızdı ve bunu yapan kişi benim sevdiğim adam olamazdı ve uzub bir mesaj ....
Sen sadist bir adamı tatmin edemeyeceksin emir eninde sonunda benim olacak miraciğim hadi sen karar ver ...
Izel
Yaziyordu ve bana soyleyebilecek miydi bunu birsuru vidio atti ben bir tanesini actim yarisinda kapattim ben filimlerde gorsem boyle sey izleyemezken emiri boyle gormek yıktı ve ben ne yapacaktım söylerse afetme ihtimalim vardı ama ben ona yeterli gelmezsem ya benden ona giderse ama ben ben şan kafami yeyiyordum eve gitmedim deniz kenarına oturdum saat 19.30 .......
(Saat 20.00)
Emirden
Ucaktan indim mirayı ariyordum açmıyordu icimde bir sıkıntı vardı arabaya bindim lanet olsunn diyordum ben bunu nasıl yapacam ... o senden tiksinecek emir sana artik aşik olmaycak mira senden daha iyi insani hakediyor emir .... soylersen kaybedeceksin .. diye içsesimle konusuyordum bu bilinc altimdaki gerizekaliyla muattabi kesip mirayi durmadan aradım neden acmıyordu berki de araba suruyordur eve vardiğimda saat 21.00 oldu ve eve girdim yoktu onun evine gittim ordada yoktu ben murati aradim murat emir dedi ben murat mirayi bulamiyorum dedim murat abi sana birsey demem lazim dedim ben soyle dedim murat izeli sordu bana mira bende soyledin diye dusundum biraz zaafin oldugunu soylemis olabilirim dedi ben SENİ ILKK BULDUGUM YERDE DOVMEZSEM BEN ADAM DEGILIM BANA HEMEN MIRANIN TELEFON SINYALINDEN YERINI BUL EN FAZLA 10 DAKİKAN VAR ERKEN BULURSAN DAYAKTAN KURTULMA IHTIMALIN VAR DEDIm gurledim hakketi... mesaj geldi göt korkusundan 5 dakikada buldu deniz kenarindaydi hemen arabaya binip gazı kökledim ve yarim saatte vardim yanina gittim beni gorunce bana sarildi oh hicbirsey bilmiyor soylemem lazim ama ben yapamaycam hayir emir soylersen kaybedeceksin birden ikinci bir ic ses soyle diyordu aklim sus kalbim soyle diyordu ben napacaktim mira emir simdik soyle ben bekleyeemem dedi zor karardi ve ben aklimi dinleycektim birseyler uyduracaktim ... ben lisede beni terketti arada geliyordu takıliyorduk sadece yatıyorduk yani zaafim eskidendi simidk degil dedim mira farkli iliskiniz varmis sen ne annamda soyledigimi bilin murat öyle dedi dedi benn ben o murati s.... sevismemizi o degil ben biliyorum normal herkes gibi iste farkli bir sey yok dedim mira emin misin dedi ben eminim dedim mira telefonunu aldi sonra mesaj sesi geldi bana baktim vidiolar siktir izel atmis benden once gerci ben soylemeyecektim ... mira soz bile soylemedi bir de mesaj yazdi
Sana son bir sans verdim verki soylersin ama tek kelimen dogru degildi ve herseyi maffettin ben sana bana yalan soylersen gercekten biter demistim uyarima ragmen beni cidiye almadin uzgunum emir bitti
Yanimdan kalkti elindeki yuzugu çikardi ben mira ben sana nasıl soyleyebilirdim dedim son bir balıgin son çirpinislari sanki balikcilar ağlari cekiliyor ve ben sudan çiktigim için ölüyordum benim denizim nefesim miraydı ben birsey soyle dedim mira sen hiç beni tanimamissin ben ona yanarım ben yalanı sevmem emir sevmem ve ben seni, beni aldattigin halde affettim benim bogazima yapistin affettim yalanını bile affederdim ama bu yalanı soylemeden uyardim bana gercegi soyle ama sen yine benim sevgimden şupelendin benim bizim sevgimizin birseyler degil herseyi aşacağina inansaydın biz simdik bu durumda olmazdık . Peki sen biliyor musun en zor durum ne ? Dedi ben umutsuz bakıslarla ne dedim hic beklemedigim bir sekilde gucsuz bir sesle soylemiştim mira bir kizin sevdigi adamdan vazgeçmek zorunda kalmasi hatta vazgeçmesi benden uzak dur dedi ben yaklaşmaya çaliştim elini bana dogru uzatti hayir sakın ben gidiyorum dedi ve gitti gozlerindeki aciyi anlatamam gozleri ilk kez boyle sertti kararliydi buğuluydu yine benımyuzumden aglayacakti sinirlerim tavan etti adamlarima izeli ankaradaki hotelden depoya getirmesini soyledim... eve gitmek icimden gelmesede gittim eve gittim mira esyalarini toplamis kokusunun sindigi yatagima yattim onun yattigi taraftaki yastıga gömdüm yüzümü....
Miradan
Bu sefer ben bunu kaldiramiyordum bana soyleyebilirdi en buyuk seyde bile affettim şu beni aldattmişti ama bunu soylemedi berkide kendime yalan soyluyorum soylese bile tam olarak eskisi gibi olabilir miydik bilemem icimden tek kelime söylemek bile gecmedi butun mesajlari vidioalrı resimleri attim ve bitti diye de yazdim artik dayanamadim kalktim gidecem konusmak zorunda gibi hisedip soyledim ve ordan ayrıldım berki boylesi daha iyi onun kusuru yalan soylemesi mafya olması hatalari ve geçmişiydi benim tek kusurumsa çocugum olmayabilir birde suçum onu çok sevmemdi peki bu yurek onu bu kadar severken nasıl kaylanacaktım onu sevmekten vazgeçecektim berki o bensiz ben onauz yapabilirdik ilk kez aramizdaki bağım kopmuş ondan vazgeçmis gibi hisediyorum ama yuregimdeki sızıyı ne yapacaktık yarın okul var ve ders öğretmebim o ne bok vardi da hocama aşık oldum ben bunlar benim başima neden geliyordu .....derken evime tasindin ve yattim uyku haramdı wattpad programindan kitap okuyordum melankolinin İçindeki Mafya kitabini okumaya basladim ve bitirdim saat 2.00 oluyordu hikayeye bak ya devamini merak ettim simdik batu mafya derin masum kiz ve kizi kaćirmis kiz da salak ya beni öldurse tutamazdı orda dovuscuyum agzini burnunu kırardim neyse baska bir hikayeye baktim benimle yan sahaneydi ama biyiremeden gozlerim kapaniyordu bende yattim...........
Sevgili okuyucularim kisa oldu biliyorum ama sinav haftasinda oldugum halde 1 saatte yazdim bunun devami haziranda gelecek biraz daha sabir rica ediyorum ve begenileriniz yorumlariniz fazla gelirse eger supriz yapabilirim size .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Ögretmeni
Teen FictionMiraya sormak isteyeceginiz bir sey mutlaka var ne mi ''aşk herseyi affeder mi ?'' Bunu okurken anlaycaksiniz (Sadece ogretmen ögrenci aşkı değil bağlılık ayrilsalarda 2 kalpde 1 beden olan bir ask merak edenler okusunlar hic birsey kaybetmessiniz...