Miradan
Annem beni uyandirdi ben bugun serbest gidebilirmisiik ne giyecegime karar vermek icin dolaba baktim toprak renkli sortumnan bordo bir tsort giydim ve kirmizi rujumu surup gozlugumu takıp çikarken anneme melisle aksam yapacagimizi plani anlatmayi unutuyordum anlattim ilk hayir desede tamam dedi ben yanaklarindan optum kapiyi açip ciktim bir kahve aldım ve okula gitmek icin taksiye bindim okula vardiğımda melisi aradim biraz gec gelecekmis bende poyrazi gordum onun yanina gittim nasılsin dedim poyraz iyiyim dedi mutlu bir sekilde soyleyince hayirdir dedim poyraza ,poyraz''dogum gunumdur bugun ''dedi ben ''aa dogum gunun kutlu olsun poyraz ''deyip sarildim oda dondurdu ben yavas dusureceksin derken emir hocayi gordum beyaz gomlek giymis bugun ve bize bakiyordu sonra kafasini buse hocaya dogru cevirdi aman banane derken poyraz beni birakti ben ellerini tuttum ''o kadar dondurursen basim doner tabi ''dedim poyraz siritti sonra melis geldi yanimıza ''gunaydinlar ''dedi ben ''hani gec gelecektin ''dedim melis iptal ettim aksam planimizi yaptik melis bizde kalacak okula beraber geleceyik ve sinifa çiktim biri beni ariyir actim
Alo kimsiniz? Dedim
Kaydetmedin mi asistan ?dedi emir hoca
Ben sey unutum dedim
Cabuk odama gel dedi
Tamam dedim
Melise emir hocanin çagirdigini soyledim ve çiktim hocanin odasina nedense kosarak çiktim nefes nefeseydim biraz yavaslayinca girdim hocanin yaninda buse hoca hocaya masaj yapıyordu yuh dedim icimden ben''buyrun hocam ''dedim gulerek emir hoca ''bu kağitlari al alfabetik siraya sok 200 tanedir ve sakin tek yanlis olmasin ''dedi ben siritarak aldim cunku gecen sene cok yaptim kagit duzenleme isini hemen onunde duzenledim 5 dk sonra bitirdim buyrun hocam deyip verdim hoca ''cok hizlisin nasl yaptn ''dedi ben ''oyleyimdir hocam aliskanlik iyi dersler hocam ''dedim daha bitmedi isimiz dedi ve buseye dondu senin dersin var simdik sen git istersen dedi emirhoca buse hocaya dedi buse hca çıktı kapi kapaninca hoca ''ozlem hoca gelmedi dersin bostur omuzlarima masaj yap ''dedi bunun amaci nedir ama beni sinir ediyor sonra mira cikolata krizine girsin derken ben ''az yeyin de kendinize usak tutun hocam siz bana kahve getir deyebilirsiniz ama bana masaj yap deyemezsiniz siz benim hocamsiniz cok istiyorsan buse hocayi cagirin o yapsin ''dedim aha sinir oldum hoca soka girmiscesine bakti ve ''sen bir hocayla konustugunu farkinda misin ''dedi ben ''sizin karsinizda da bir ogrenciniz var ve asistanliktan istifa ediyorum''deyip tum not kagitlarini onun onune attim tam odadan cikacaktim emir hoca ayağa kalkti ''kucuk hanim edbiyattan ve dil anlatomdan kalmak istiyorsun galiba ''dedi ben ''sizi derste dinlemesemde yada siz beni sinifa almasanizda sizin iki dersinizde de yukzek alirim ''dedim hoca ''ozguvn iyidir ama sana bir sey soyleyim kagitlara ven bakiyorum 0 yazarsam 0 olur ''dedi ben ''sizi sikayet ederim ''dedim gicik piskopat pislik derken icimden emir hoca '' bu okulun adi ne ?dedi ben ''dalgami geciyorsunuz kiliç koleji iste ''dedim emir hoca ''benim soyadim nedir kucuk hanım ''dedi ben dusundum mudurun o gun soyledigi aklima gelsin lanet olsun ''burasi senin ddgil o yuzden bu rahatlik '' dedim emir hoca ''yani ''dedi kustahca ben ''biliyor musun sen ogretmen olabilirsin ama insan degilsin deyip notlari aldim ve kapiyi carpip çiktim kantinden 2 dido 3 laviva hatta hepsini aldim eger emir hoca almak isterse alamasin hah deyip oturdum ve yedim sinirle bir turlu rahatlayamadım aksam melisle olacak olan planimizi hayal etmeye basladim.....
Emirden
Sabah okula girdim mira burine sarildi cok samimilerdi sonra buse hocayla beraber benim odama gectik sonra karisik kagitlari duzenlemesi icin mirayi aradim asistan diye kaydettim aradim acti beni taniyamadi kaydetmeyi nasil unutur bir de buna sinir oldum busede omuzuma masaj yapmaya basladi surtuk nolacak ses etmedim mira kapiyi caldi iceri girdi buyrun dedi sonra kagitlari verdim 5 dkikasini almadi duzenlemesini ve yanlis dizmedigine cok emin oldugu icin kontrol bile etmedim bur yandan buseyi yollattim bana mmasaj yapmasini emrettim resmen o da sinir oldu kendini tutamadi az yeyinde kendinize usak tutun hocam dedi ben de karsinda hocan var dedim o da karsinizda ogrenciniz var dedi sonra basladik tartismaya asistanlimtan istifa ettigini soyleyince nedense buna izin veremem dedim kendi kendime ve tehdit eddip sinifta birakirim dedim oda o kadar kendine guveniyor ki ben sizsizde o kagitlardan yuksek alirim dedi bende sifir veririm dedim beni sikayet edermis bu okulun sahibi oldugumu annayinca notlari aldi sonra insan degilsin dedi ve carpti kapiyi cikti aslinda hakketim ve ben hayla daha insan degilsin dedigini dusunuyorum derken kantinciyi aradim bir kahve ve laviva lutfen dedim kantinci emir hocan siz misiniz ben evet dedim geceki kiz bir kutu lavivayi satin aldi elimizde kalmadi laviva dido ister misiniz dedi ben hayir kahve iptal o kiz nerde dedim kantinci burda dedi yuzune kapatip asagiya indim yanina dogru turudum ve oturdum lavivadan bir tane istedim inat olsun diye mira''kahkaha atti bu kez cocukluk yapiyorum vermeycem zaten sizin inadiniza aldim hepsini eger istersaniz alamayasiniz diye'' deyip gitti ben şok ben iptal ben eror kiza kafayi yedirtecek kadar sinir eddim sirf alamayayim diye butun cikolatayi aldi ben kendimi tutamayip guldum sonra 4 saate kadar oyalandim ve miranin sinifina dogru yol aldim....
Miradan
Bu kantincide amma konustu sanki dedikodu yapiyor aman banane derken arkamdan ayak sesi gsldi yanima oturdu emir hoca laviva istedi kendimi tutamadim neden hepsini aldigimi aciklayip yukari ciktim eminim hayla daha soktadir derken tenfus saati geldi ben bundan sonra ne var dedim melise blok edebiyat dedi ben goz devirdim sonra 5dk sonra hoca sinifta bellirdi girdi ve tam o sirada kapi caldi mira ates mudur sizi çaguriyor dedi ben cok sevindim ders kaynaycak emir hoca ''ben sana gidebilirsin demedim otur'' dedi kesin takti bana oturdum 5 dakika sonra mudur bizzat sinifa geldi ve emir hocadan rica ederek aldi beni ben kazandim bakisi attim ama mudurun beni neden cagirdi ayagima kadar da geldi diye dusundum odasina gectik ve jale teyzeyi gordum jale teyze bana sarıldı ben de ona sarıldim bana bir kutu verdi bu senin birinci feldigin icin hediyen dedi bugun amerikaya gidecegim icin simdik verdim acilen dersinden alikoydum dedi ben sorun degil deyip tesekur ettim bir bileklik ve bir kolye sade ama guzl bir hediyeydi ben derse gideyim dedim istemeye istemeye sinifa elimde kutuyla çiktim kapiyi caldim gir dedi bende girdim elimdekine dikti gozlerini emir hoca ben gectim oturdum yerime tenefus zili calinca gerkes cikti melis de cikti tabi farketmedim emir hoca onumde bellirdi ve hediyeyi acti guzelmis dedi ben elinden alip cantama koydum tesekur deyip kalktim emir hoca ''ozur dilerim mira ben sinirliydim derken lafini kestim ''sinirinizi benden cikardiniz yani sorun degil hocam bende agir konusdum ben de ozurdilerim ''dedim yapmacik gulumsmeyle cantamdaki laviva kutusunu cikarip icinden iki tane aldim ve kutunun hepsini hocaya uzattim ''buyrun ''dedim ve sirittim emir hoca ''yok deeken elini tutdum ve eline verdim itiraz kabul etmiyorum hocam dedim hoca mersi deyip cikti....
Emirden
11c sinifina girdim mirayi cagirdi bir ogrenci inat olsun diye yollamadim ama mudur bizzat gelip aldi jale hanim gelmis falan deyince yolladim sonra kapiyi caldi ve girdi elindeki kutuyu merak ettm dersin sonunda izinsiz aldim baktim guzel dedim kaptigi gibi cantasina koydu ben dayanamadim ozur diledim lafimi kesti sorun degil falan derken o da ozur diledi ve affetmem icin bana lavivasinin hepsini verdi en sevdigim cikolatadir bunu anladi bugune kadar diye dusunurken ben yok dedim elime verdi ve itiraz yok deyince ben mersi dedim ve siniftan ciktim odamdaki buzluga koyup birtane acip yedim .. son dakika aklima geldi aksam karoekeye gidecek sesini merak ettigim icin gidecem baska anlam çikarmayin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Ögretmeni
Teen FictionMiraya sormak isteyeceginiz bir sey mutlaka var ne mi ''aşk herseyi affeder mi ?'' Bunu okurken anlaycaksiniz (Sadece ogretmen ögrenci aşkı değil bağlılık ayrilsalarda 2 kalpde 1 beden olan bir ask merak edenler okusunlar hic birsey kaybetmessiniz...