77.bölüm(bu kabus bitsin )

1K 38 5
                                    

melike_1461

Dizzy2003

zeynep1453guler

yazarlarhersey

emiss17

burcuselamet

budeyldz

selinyesil03

Siyah1026

SlaAygun

ulkusila3

miniqinizz

Cumartesi
Emirden

Sabahın gunesin yuzume vurmasiyla uyandım saate baktim saat 11.00di ve omzunmda uyuyan melegimi kadinimi izlerken dun aksam olanlar gözumun ònune geldi ve ruya degil gercekti mira benimdi sonsuzlugumdu artik ölene kadar o mavi okyanus gozlerine bakarak gecirmek istiyordum bizim yurdun adamlari hep erkek cocuk ister soylarini devam ettirsin diye ama ben bir kizım olsun isterim mira gibi gozleri mavi ve hırcın inatci ve benim gibi cesur yada ikimizde cesuruz aman daha cok var once unuversiteyi bitirsin mira sonra sonraya kalsin derken mira kibirdandi yavasca gerilirken gözlerini acti sonra bana bakti hafif bir tebessumle gunaydin derken mira benim kaslarima bakti sonra kendine bakti kizarmaya başladi hadi ama guzelim ben senle ne yapacam benden utanmasan ölün diye gecirirken mira yorgani yuzune kadar cektı mira aç yüzunu dedim mira utaniyorum dedi mira genelde hic de bile ben utanmam falan derken bu kez itiraf ediyordu ve ben yorgani hafifce acmaya calistim ama mira iyice yorgana sarildi lan bana bu kadar sıkı sarılmadın yorganı bile kıskanıyorum ne bicim bir herifim derken sen açmassan yorganin altina girerim dedim ve girdim mira gozlerini kısti emir lutfen yorganin dısına çık ben dedi ben dudaklarina yapistim napayim dudaklarini seviyorum herseyini seviyorum derken mirada ellerimi saçima gecirirken yorgani biraktigi icin yorgani rahatca acdiktan sonra ben benden utanma dedim mira kolaydı dedi ve burun kivirdi hazir yataktayken kahvaltidan once bir tatli mi yesek dedim mira ne tatlisi tatli yok ki dedi hadi canim anlamamis olamaz dedim ve icimden 3 ...2..1...0 ve mira emirrrr derken benim beklemedigim anda vurdu ve ben yatakdan dustun iste ben boyle birine asıgim derken oda dusmemi beklemiyordu direk ayaklandi o seksi vucudunu gorunce sinirim gecti derken mira yerden benim tsortumu alip hemen giydi birkac saniye daha dayanamdi zaten derken ben ayaga kalktim saclarimi duzeltirken mira yataktaydı gozleri evet kanı gordu goz devirdi ve duş aldam iyi olacak dedi tam gidiyordu ben önune gectim mira iyi misin dedim mira yani dedi ben bana guveniyorsun degil mi dedim mira bilemiyorum dedi bu ciddi mi eger oyle bir serefsiz olsaydim herneyse miraya sinirle bakacaktim ki mira saka yaptim guvenmesem dun seni durdururdum dedi ben nefes verdim sakasi bile sinir ediyor dedim mira bana yaklasip dudaklarima yapisti ve galiba su tatli isini dusunebilirim dedi ve ben eror sok iptal ruh hali cok acayipti hayir denirmi onu optum o kadar tatliydi ki bu öpusler agirdan alirken benim telefon çaldı bu kezde ben açmaycaktım ama mira emir bak şu telefona ben de melise geri doneyim dun aradiydi beni dedi ben erken sevindim desene dedim ve actim telefonu muratti ben konusurken melisle konusan mira biraz gergindi ben efendim murat dedim murat emir melisi alip sizinle birseyler yapalim mi dedi ben mirayla konusayim da haber vereyim sana dedim ve kapattik mirada melisle konustuktan sonra duşa girdi bende uzerimdeki bokserimi çikartip duşa girmek icin miraayin oldugu yere girdim mira emir yuh yani dedi ben uslu duracam soz dedim ne kadar kolay soyledim mira ve ben uslu durmak neyse sozumuzu tutmaya çalisacayik dedim kendi kendime mirada tamam gel dedi kendimi miraya teslim ettim ve mira arkami keselerken sarki mirildaniyordu ben sabunlari uzerimden akittiktan sonra bende miranin sırtini keseledim ve tabiki mira oyalanma da usutücez dedi ben hizlandirdiktan sonra sacima bir sampu koydum ve sacimi duruladiktan sonra dayanamadim miranin dudagina yapistim bira da karsilik verirken erkekligimi hiseden mira inledi neyse ben sozumde durdum ve geri cekildim mira havluyu giydi bana da uzattiktan sonra ayni yerde giyinmemiz ayni kari kocalar gibi hosuma gidiyordu ben unuversite bitene kadar nasil sabredecem bilmiyorum boşver mira sen okuma ben sana bakarim bir ömur dersam bile mira kabul etmezki neyse derken benden once asagiya indi kahvalti hazirladiktan sonra oturmasini bekliyordum mira dikkat ederek oturdu demekki farkeddi neyse bu konuyu acmasak daha iyi yoksa yine kizaracak ve yine gozlerime bakmayacak derken kahvaltimizi ettik ve melisle muratla bulusmayi yarina erteledik cunku saat 14.30 oldu bile her ne kadar soylensemde mira inat etti o kostumu giyecek bende ona inat bir kostum yaptim meydan okuyorum sen oyle gidersen bende boyle giderim diye (medyada var fotosu )
Siyah bir pantolon ve ustten kaslarimi sergileycem kafamada sapka ve yuzume bir kac boya yapacam joker gibi birsey olacam derken hazirlandim mirada diger odadan birinde hazirlaandi ve asagiya indigini gordum bende indim mira gozlerini acarak bana bakti hayirdir tişörtlerin mi yandi bu ne hal dedi ben seninde pek birsey giydigin yok dedim mira hemen git koyboy kiyafetini giy dedi ben yok oyle bir dunya sen beni dinlemiyorsun ama ben seni dinleycem dedim mira sen bilirsin eger boyle gitmek istersen git ama bende hesabini sorarim dedi ne demek istedi nasil yani dedim mira aldi cantasini trip atarak cikti evden ve evine gitti ben bu halde gitmesem daha iyi ah mira ah beni buna sen zorladin derken yagizin miranin arkasindan bu kadar acik gitmesen de fuzel olurdu diyordu sonunda bana hak veren bulundu derken hadi emir dedi bende bindim arabaya ve gittik bana goz devirip duruyordu ve partiye girdik herkes beni kesiyordu kizlar al işte mirada bana sen gorursun bakisi atti ve gecti melislerin yanina derken bir kac abaza benim olana bakmasi sinirlerimi gerdi şuan kafalarini koparmamak icin zor tutuyorum bu kabus bitsin emir ne yapiyoruk derin nefes aliyoruk ve ofke vucudu terkediyor sakin ol emir sakiiin en az on kere soyledikten sonra derya yanina geldi oo hocam mirada hic karismiyir size siz de ona karismadiniz anlasilan dedi ben derya ya burdan cevremden uzak durursun yada sinirimi senden cikaririm dedim derya yanimdan gitti ve kursuye cikti ben ya soylersa simdik gel de cik isin icinden derken birseyler geveledi ve indi ben bogazina yapissam yeri diye dusunsemde kendimi tuttum mirayin yanina gittim mira buyrun hocam birsey mi istediniz dedi ben yook ne isteycem dedim ve tama gidecektim sikerim lan partisini erkekler mirayi yeycek gibi bakiyordu yada ben fazla abartiyordum kizlarda beni yeycek gibi bakiyordu ben miraya mirada bana dondu ve ayni anda gidelim burdan dedik ben gulmemek icin zor tutarak ben arabaya gittim ve miraya msj attim ve 10dakika sonra burda oldu ben seni uyardim ama dinlemedin ille bunu giydin dedi ben ayni seyi bende sana soyledim dedim mira suratini asti eve gittik mira birseyler topluyordu ben hayirdir dedim mira evime gidiyorum dedi tam gidecek ben tuttum burasida senin evin dedim mira hmm ama gidecem dedi ve gidecek ama ne o arkani donup gidiyorsun dedim mira annemler yarin kacacak macit yani babamin isi cikti diye erken donus yapacaklar sabah evde olsam iyi olur dedi ben bana trip atmiyorsun yani dedim mira yok dedi ben sensiz uyuyamam ki ben dedim mira of emir dedi ben elindeki esyalari kenara attim ve burda kal yarin erken uyanip gidersin dedim mira tamam dedi biz yukari ciktik ben esortmanimi giydim mirada geldi oda tayt ve uzun kollu birsey giydi ve yataga yattik ben tam dudagina yaklasip optum ve ileri gidecektim ki mira geri cekildi emir basim agriyor iyi geceler dedi ve arkasini dondu ben oylece baka kalldim arkasindan simdik jeton düstu benim partiye gitmeden once bahsettigi hesab buydu galiba ah mira ah bende sirtimi dondum hih sinirle uyumakda varmis ....

Miradan

Gunumuz guzel giderken emirin giydigi asiri sexy kostumu gorunce nefesim kesildi ama bunu herkese sergileyecek olmasi beni sinir etti ama sinirimi kontrolde tuttum ve gittik partiye fazla dayanamadik ve eve geri donduk tribine ve annemlerin yarin gidecekleri icin eve gidecekttim ama vazgectim cunku emirin burasi senin de evin demesiyle sular yere indi tabi hemen odaya ciktik basim agriyor dedim arkami dondum zor olsada tuttum kendimi gulmedim cunku hayla daha arkamdan ban sokla baktigini hissediyordum oda sirtini bana dayadi 5dk gectikten sonra bana arkamdan sarıldi ve oyle uyuduk .......

Votelemeyi unutmayin yorumlarinizi bekliyorum sevgili okuyucularim hepinizin fikirleri cok onemli benim icin iyi okumalar

Aşk ÖgretmeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin