16.bölüm(macit)

2.1K 87 6
                                    

Cumartesi

muktumediya
Emirden

Başımın ağrısıyla uyandim saate baktim.saat 9.00du dün bardaydim 3 bardak viki 2 bira içtim eve gelince miraya gittim kesik kesik beni odama çıkardiğini annemi anlattim ve adini bile anmadigim eski sevgilimi annatim sonra beni birakma dedim şimdik yanlis annadiysa sonra gozlerimi kapattim miranin sesi aklima geldi seni hic birakmaycam arkadaşim dedi acaba ben arkadasim falan dedim mi of derken kalktim ve banyoya girdim ve duş aldim kahvaltı yaptım panadol ictim ve muduru aradim lafı uzatmaycam bu sali icin amerikaya 2 bilet ve cumartesi öglene gelis bileti ayarlayin 1 gece ben uzattim isterseniz ben karşılarım miranin annesi izin kagidini imzaladi size gondereceyik dedim mudurdun soylediklerimden dolayi ozurdilerim emir tamam halledecem ucak biletlerini ve okul ayarlar onu merak etme izin kagitlariniz da hazir 120kilo goturebilirsiniz yada en mantikli alisveris falan yapmak isterse mira az koymasini soylersin iyi gunler dedi ben tamam dedim ve kapattim miradan pasaportunu isteyim ve kontrol edeyim diye evine gittim kapiyi çaldım tak tok tok

Miradan

Sabah saat 8.00de uyandim giyinip kahvalti yaptim kitap okudum televizyon izledim birden kapi çaldi ben açtım emirdi ben gunaydin emir hocamdedim emir hoca okulda arkadasin emir burda dedi ben gunaydin emir iceri girsene dedim emir iceri geçti oturdu acaba dünü hatirladı mı neyse derken emir dün sarhos sarhos buraya geldim herseyi sabah hatirladım sana dediklerimi senin bana dediklerini hatirliyorum dedi hepsini derken ben beni birakma arkadaşım dedigini hatirlandedim emir evet sende seni birakmaycam arkadaşim dedin dedi ben guldüm kahve ister misin dedim emir bu defa sekerli yap sonucta sarhoş degilim dedi ben güldum ve kahve yapmaya gittim geldiğimde albume bakiyordu lanet olsun neden onu dolaba koymadım ki derken kahveyi eline verdim albumu aldim emir ya ver o albumu ne guzel bakıyordum dedi ben izin aldın mi bakma dedim emir ama sen telefonumdaki fotolari gordun dedi ben ama sen verdin hem cizmek icin baktim degil ama dedim emir kahvesinden bir buyuk yudum aldi sonra gozleri açildi oksurmeye başladi arkasina vurdum su dedi bende kosa koşa getirdim emi isteyerek tuz koydum dedi ben hayir seker koydum bir dkika bekle dedim ve gidip baktim gercektende tuzdu ben kafam egik girdim iceri özurdilerim emir dedim emir sorun degil pasaportun nerde ver bakayim vizesine son gun sorun çıkmasın dedi ben pasaportum şu çekmecede bur dakika alayım dedim ve alıp verdim baktım emur süper dedi ben güldüm kapı çaldı delikten baktım şaka değil mudur burda ben emire emir odama geç ve burda olduğunu hic bir şekilde belli etme dedim emir nedenki dedi ben bana geldi sana degil hatta arka kapidan çık dedim ikna edip arka kapidan disari cikartip açtim butrun dedim iceri geçti mudur merhaba mira biletleri vermeye geldim aslinda emir hocaya gittim ama yoktu eclerinizde yakın ne tesaduf dedi ben yine neyi ima ediyorsunuz biliyorum ama bilmezden gelecek kadar zekiyimdir hocam dedim mudur tamam tamam birsey demedim kücuk hanim bu kahve senin mi dedi ben evet dedim istermi diye sormadim ve gonderdim . Oh be gitti kendine bakmıyor da bana laf soyledi emir noldu dedi ben ay diye bağirdim sonra biletleri gosterdim beni korkuttun sana geldi seni bulamayinca bana geldi verdi gitti dedim emir biletler bende kalsın dedi ve gitti .

Emirden

Miradan biletleri alıp çiktim eve geçtim ve valize koyacaklarimi şimdiden karar verdim alısverişde yapacaktim mirayin alisverisini ben odeycem amma ödülde belli bir para verilecekti bende ustune ekleyip miraya verecektim ne isterse alsın diye masama oturdum ve puzzĺe kurmaya başladım saatlerime alacağa benziyordu.....

Aşk ÖgretmeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin