12.bölüm(kıvanç)

2.7K 94 3
                                    

Medyada kivanç

Miradan

Bugun tez kalktim yeni evimizde ilk sabahimiz annemi uyandırmadan kahvaltı hazırladım sonra okul için giyindim ve rujumu sürdüm  anbemi uyandırdım beraber kahvalti yaparken bugun öğleden sonram olduğunu söyledim annem  fazladan para verdi bende dışarıya çıktım ve taksi bulmaya çalıştim gerçi yakındır okula ama gec kalmak istemiyorum fazla tutmuyor zaten taksi parası  . Tam gidecektim ki emir hocayin evine gittim bahçesinde fil seklinde bjtki vardı dayanamadım ustune çıkıp oturdum tam o sırada kapı açıldı ben ''günaydın hocam ''dedim emir sesin geldiği tarafa baktı ve ''mira gunaydın hoca okulda dersin emir desen hem ne yapiyorsun dallar batacak ''dedi ben ''of arkadaş sabah sabah çok konustun merak etme batmaz'' dedim emir ''arkadaş iyiymis aman okulda dikkat et ''dedi ben kafa sallayıp indim kapiyi açtı otur dedi bana itiraz ettirtmedi bende oturdum radyoda dumandan senden daha güzel şarkisini soylemeye başladı emir bende eşlik ettim nakarat kısımlarıni okula yaklaştığımizda buracıkta bırak beni dedim emir hoca hanım efendi ben sizin şofirunuz degilim okulada geldik ''dedi ben oflayarak  girdim okula melis hemen yanıma geldi sarıldi poyrazda naber fıstık dedi . Bende iyiyim dedim . Sonra melisle sınıfa çıktım melis emir hica seni evinden mi aldi 'diye sordu ben de biz hocayla komşuyuk beraber gelmemiz o yüzden dedim . Melis kafa salladı ve ilk ders ziliyle oturduk  kapı çaldı mudür yanında yakışıklı bir çocukla iceri girdi ve bu kıvanç sinifa yeni geldi iyi davaranin gençler dedi melisinde emrenin yanina oturduğu için yanım bostu sinifin kizlari benim yanima gel diye kivanca soylediler ne alakaysa yanıma gelip oturdu kızlar öldürücü bakışlar attarken kıvanç selam ben kıvanç sen deyip el uzatti bende mira dedim kıvanç memnun oldum canım dedi ben bende memnun oldum da bana canım deme dedim ve kıvanç neden soylemeyim ki sevgilin mi var dedi .
ben sevgilim yok ama söyleme hem niye diger kızların yanına geçmedin ki ''dedim  kıvanç çunku diger kızlar hemen sulandılar cok yakısıkliyim sen hic oralı degilsin senle iyi arkadas olacayık esaslı kiz dedi ben esaslı kızı begendim de benim yanımda melis otururdu bu derslik arkaya geçtı neyse sen onun oturduğu yerde oturursun ve melis yanıma gelir dedim ve kıvanç off tamam arada yanina otururum dedi  ben kafa salladım tenefus saatinde kıvanç hadi beni okulu gezdir falan dedi bende okulu gezdirdim ve  kantine inecekken emir hoca mira odama gelir misin dedi bende kıvança gitmek zorunda oldugumu soyleyip emirin odasına gidiyordum......

Emirden

Sabah kalktım duş alip kahvaltı yaptım ve dısari çiktim mira gunaydin hocam dedi bende onu süs fil bitkisinin üstune oturuyordu deli kız dallar bir yerlerine batacak derken hoca demesine canım sıkıldı ve inmesini söyledim indikten sonra araba kapısını açıp girmesini isaret ettim itiraz ettirmedim okulda ayrildik ben odama geçtım  tenefus zili çalınca miranın yanında taş bur çocuk var sevgilisi mi acaba neyse dayanamadım çağırdım odama girdi mira buyrun hocam dedi  ben ögleden sonraya kalıyor musun dedim  mira evet hocam dedi ben oğlen yemeğini dışarda yeylim mi dedim mira bilmemki aslında kıvançla kantinde yeycektik dedi  ben sevgilin mi dedim birden agzimdan çıktim şok olmuscasina bakti mira ilk gunden sevgili mi olacam çocukla tovbe bismilah demeden tamam çocuk yakisikli giderinden fazlasi var ama ukala havalı sadece arkadasik dedi ben biraz rahatladım  ben tamam oğlen geleceksen benle msj at bana miracım dedi mira tamam  dedi ve çıkti bana noluyor ya o benim arkadaşim onun uzulmesini istemem neyse 11 c sinifina girdim ve kıvanç miranin omzuna atti ellini mira oflayıp elini cektirdi omzundan  ve kivanç resmen kızı rahatsız ediyor ben dayanamadim mirayi zuhalin yerine koydum zuhali miranin yerine oturtum bana tebessum etti iyi bari kızmadi bana yeeinden kaldırdigima ben genç adam düzgün otur ve kendini tanıt dedim kivanç ben kıvanç mudur benim babam bu okula yazdırdi beni dedi mudurun oglu lafi duyunca bile elimi yumruk yaptim mira bana baktı beni annayan tek oydu neyse deyip ders isledik son 10 dakika bos biraktim yavşak herif kim olaacak kıvanç mirayın yanina gitti oglen yemegi yeylim mi güzelim dedi  guzelim mi yemin ederim mudurun oglu olduğunu  kanitliyor bir anda mira bana bakarak kusura bakma bir arkadaşima sözüm var dedi beni sakinlestirmeyi iyi biliyor derken kıvanç kim bu şansli dedi tabiki ben deyesim geldi neyse mira seni hiç ilgilendirmez dedi kivanç piskin pişkin yuzune bakip berki aceleci bulacan guzelim beni ama ven senden hoslaniyorum beni seninle ilgili her sey ilgilendirir dedi resmen çikma teklifi bu mira kıvanç seni tanımiyorum ve seni benim ne yaptiğim ilgilendirmez dedi ve kivanc gorursun sen deyip cantasini alip da cikarken gorusuruk bebeğim dedi ve yanağini opmeye çalışinca mira hop sen kimden izin aldin da opmeye calisin git dedi kivanç sen bir gelsene dedi mira hayir gelmeycem dedi kivanc kolundan tutup siniftan çikaracakken ben kivanci yere dogru ittim genç adam hareketlerine dikkat et dedim   kivanç kalkti ve sen kimsin hoca   da beni ittiriyorsun sen bize karışma dedi mira biz diye bir sey yok tesekur ederim hocam dedi zil caldi miranin eli kizardi kesin kızin eli moraracak hayvanin  teki siniftan çikti kivanc ve  mira bilegini ovuştururken ben mira cabuk odama dedim peşimden geldi ben buz dolabindan   buz aldim ve miranin eline koydum tut da morarmasın ben mira bir deha onun yanında gormeycem seni dedim mira siz istesenizde gitmem yanina öglen ne yeyceyik dedi ben gulumsedim pizza sever misin dedim mira bayılırım dedi ve çikti saat 13.00de oglen arası zil çaldı ve arabanin yaninda beni bekliyordu mira ben ....

Miradan

Hocayı arabasinin yaninda vekledim hoca gelince arabayi açtı ve bindim oturdum arabaya dominosa gittik orta boy pizza soyledik sohbet ettik bir ara yine konu kıvança geeldi yüzumu asınca konuyu kapatti ve edebiyat kulubune gittik edebiyat kolundada 1 saat boyunca kitap okuduk ve dersin sonunda hoca hadi mira yuru gidelim dedi ben benim resim dersim var hocam dedim hica kafa salladi ve gitti nereye gittigine bakmadım resim dersinden sonra dışariya çıktım kıvanç omuzuma çarpti ve karşım gecti neden bana yüz vermiyorsun butun kızlar gozume girmek icin dort donuyor ama sen yan gozle bile bakmıyorsun dedi ben kıvanç bir kere kabasın ve digerlerinde farkli bulduğun için hosslanti duydun sana hayir dememi yediremedin senin gibilee boyledir dedim kivanç bana bak senin canını acitirim kimsin ki bana hayir deycen yakisikli olmasam haklisin deycem dedi ben lafa atladım  yakısiklisin bunu yalanlayan yok ama ben bunu onemsemem benim tipim degilsin uzgunum sevdigim de var dedim berki kurtulurum kıvanç kimdir tanirim okuldandir dedi ben napacan dovecen seni ilgilendirmez dedim kivanç yuru gidiyoruk deyip kolumdan çekıstirirken ben emir hocanin sesini duydum kivanç!!!diye bağirdi o gelmeden kivanca ben yeter ya deyip itturdim defol dedim yanağima vuracakti ki elini tutugum gibi buktum ve yere serdim emir hoca yanima gelince bana şok olmusçasina bakti emir bunu nasıl yaptın dedi ben savunma sporu diye birsey var degil mi hocam  dedi   emir yuru seni eve ben birakacam bu it rahatsiz etmesin seni dedi ve bindim arabaya biraz daha kalsak bende dalabilirdim dedi ben gerek  kalmadi ben haddini bildirdim emirdedim emir sustu ve evmize geldik sonra o kendi evine ben kendi evime geldim  eve girdim çalistim  dil anlatim bir soruyu bir turlu çozemedim hocaya mesaj atim bir soruda takildim yardim edebilir misin diye yazdim emir hocadan msj bekledim ama gelmedi of acaba görmedi mi derken kapi caldi annem olsa anahtarla girerdi bu kim ya derken açtım emir hoca karşimda tabiki yardim ederim iceriye davet etmeycek misin dedi buyur ettim ve test kitabini elime aldim ve hoca anlatti anladim emir eline aldigi kitaba baktim erken ruya zamanlardi bana okudun mu dedi ben evet isterseniz alabilirsiniz dedim emir geri getiririm dedi sonra emir evine gitti annem geldi beraber  dizi izledik aşk yenideni bitince yattim uyudum

Emirden

Miradan mesaj gelince giyinip evine gittim beni gorunce şok oldu ve dil anlatim sorusunu anllatim sonra bir kitap gozume carpti okumus bana verdi  ben alıp eve gittip ve okumaya başladım 3de kitabi bittirdim ve yattim uyudum....

Aşk ÖgretmeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin