42/part2(xclub)

1.4K 60 3
                                    

Cumartesi

Emirden

Sabah saat 9.00 a kadar uyudum uyandığımda da kapı çaldı kimdir bu saatte acaba mira mi zannetmem diye dusunerek açtım kapıyı kuzenim selin geldi  ben oo kuzen hangi ruzgar atti seni buralara dedim selin 1 haffta sendeyim sonra gidecem zaten dedi ve girdi içeri benim ne iş yaptigimi bildigi icin pek samimi degildik çok onceden ama şimdik dert ortağim gibi birdeydi o bana sorunlarini acar ben de ona anlatirdim iyi oldu geldiği iceride otururken bende yukarida giyindim selin mirayla ayrildiğini duydum iyi misin sen dedi ben mirayi nerden duydun selin dedim selin murat annati senin aşık olabilecegin hic aklima gelmezdi dedi ben benimde aklıma gelmezdi ama şimdik bu konuya girmesek dedi selin akşama benim sevdigim bir mekanda dağıtır miyik dedi kaç zaman yapmiyordum selinle biraz kafa dagitayım tamam kuzen temiz mekandir insalah dedim selin yani xclab bilin heralde dedi ben şu hem kulub hem cafe gibi bolum olan iyiymis tamam saat 19.00de giderik dedim selin bana anlatacaksın bugun kurtuldun ama yarin kurtulamazsın dedi ben omuz siltim ve kahvaltı yaptim disariya bahceye kurduk kahvaltiyi ordan biraz gozukuyordu arka bahcesi miranin miranın sesi kerem seni oldurecem bu defa sen bittin dediğini duydum  mira keremi sopayla kovaliyordu macit bey ve deniz hanim masada onlara bakiyordu kerem baba kurtar beni bu cadi kardesimden ölmek icin çok gencim dedi kardesim demesi iyi neyse derken mira hortumu açti islatti ve kerem havuza atladı mirada pesinden atladı havuza sonra ıslak ıslak didise didise eve girdiler selin emir mira o kız mi dedi ben nerden annadın dedim selin sen kızları onemsemezsin kafanı cevirip bakmazsın bile bu kıza aşkla bakiyorsun neden ayrildiniz dedi ben ara verelim dedim mirada ara vermek bitirmektir dedi ve gitti bir de mafya oldugumu sevgili olduktan sonra ogrendi galiba bunu hazmedemiyor dedim selin sen salak mısın ara verelim deyen bir kız olsa ara verilir ama erkek icin ara verelim kelimesi kibarca bitsin demek bu degismez bir kuraldır ve kız hakli seni kaybetmekten korkuyor tabi gercekten severse dedi ben dun yaptiklarimı ve ihanet konusunu bogazini sıktığimi falan annatim selin yuh bu kız bogazini sıktığin halde ihanetle suçladığın halde yaninda olduysa sırf sana olan aşkından ama ne olsun bizim mafya aşkın icine etti dedi ben of sana anlatanda kabahat dedim selin ben sizi barıştiracam dedi ben karışma benden uzak durmasi kafa dagitmasi ve tehlikede olmamasi beni daha iyi kıliyor ama acı çekmiyormuyum cekiyorum dedim selin hmm dedi ve kahvaltiya silip süpurdum ..deniz hanimin sesini duydum mira hadi emire de gotur bu bireklerden kokusu gitmistir dedi mira anne sonra yollatirim dedi miraya ,mira anne of tamam dedi elinde tabakla benim eve doğru geliyordu  annasilan ayrildiğimizi söylemedi buna sevinirken bize dogru yavaş adımlarla geldi annem size borek getirmem icin gonderdi emir hocam dedi ben tesekur ederik dedi selin ayağa kalktı ben selin dedi mira bende mira size afiyet olsun dedi tam arkasini donecek mira selin mira bu boregi kim yapti dedi mira ben yaptım dedi selin tadina bakti mutlaka tarifini vermelisin bana mira dedi mira bir ara veririm ben gitsem iyi olur dedi selin tanistigima memnun oldum dedi mira bende iyi gunler dedi son an birsey farkettim miranın ayağindaki cizigi gordum ben mira ayğina noldu dedim mira arkasıni dondu derin nefes aldı ve kerem gerizekalisinin marifeti dedi ben o yuzden kovaliyordun onu dedim mira bizimi izliyordunuz dedi ben sesiniz buraya kadar geliyordu dedim mira kafa salladi neyse hoca iyi hafta sonulari dedi ve gitti seline kimsin neyisin sormadi acaba biliyor mu bu benim yegenim oldugunu diye dusunurken selin ben aslinda yegenik deycektim ama seni kiskanirsa o zaman daha fazla erken barisirsiniz dedi ben ha o soylediginden dedim ve kalktim islerimi halletmeye gittim ......

Aşk ÖgretmeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin