Pazar
MiradanSabah erkenden kalktim koşuya çıktım sahilde koşarken hep aklima geliyordu bugune kadar emirle mutlu üzgun cilgin sakin anilarimiz kavgalarimiz hersey bir herseye rağmen bir olabilirdik tabiki emir mafya olmasaydi evet biliyorum mafya ama masumlari oldurmuyor kotuleri falan ölduruyor sert bir insandir ve ben o sert adami benimleyken guler bir insan yaptim ben kabullenemiyorum bugune kadat kitaplarda imkansiz aşki okudum wattpadde de guzel hikayel okuddum ama nerdeyse hepsinin sonu mutlu bitiyor bir bize bakin ya nolur bir gunumuz sakin huzurlu geçse annemde cocugunu bebegini kaybetti ve ben onada üzuldum ama bu kadar uzuntunun arasinda üzulduğum belli edemedim artik acılara okadar alistim uyuştum beynim çok yorgun ne olurdu alaham beni inek bir ögrenciye aşik edeydin gerci emir kadar yakisikli olamazdi emir neden manken olmadi ki kesin birinci gelirdi o zamanda kizlar peşinde olurdu ben yol yol bitiremezdim yine kiskançlik damarim atarlandi of cikmiyor iste aklimdan ah bu aşk beni ne hale soktun.... eve vardigimda kimse uyanmadi 5 dakikalık duş aldim ve pastirmali yumurta yaptim omlet yaptim babama anneme meremen krep yaptim 2 pek 3 kayisi kivaminda yumurta kucuk sanduvicler ve kucuk tostlar yaptim zeytinleri masaya koydum salataliklari kek de yaptim ama sabah oldugu icin sade yaptim normalde cikolatali yapardim ama bugun farkli yaptim omlett de yaptim herkesin tabagina yaptiklarimi esit olarak koydum ve masaya servis yaptim ben tencere kapaklari aldim birbirine vurarak hadi herkes kahvaltiya sabah oldu dan dan dan annem babam kerem gozlerini ovuşturarak geldiler aşagiya ben kahkaha attim herkesi uzgunlukten mutsuzluktan kurtaran ben evin neşesi olan ben ama icimdeki kasirgayi ve bu mutlulugun ardi goz yaşi bakalim ne kadar dayanacam derken herkes oturdu ve onundekilerini yerken ben biraz yeyip catalla oynamaya hatta zeytinle savasiyordum en sonunda çatalima saplanamayan zeytin keremin tabagina firladu annem hadi mira ye dedi ben tamam dedim ve biraz zorladim kendimi babam keremle annemle konusuyor ben oylece suratim asiliyor çünkü sahte bir gulumseyip milleti kansirmaya ne luzum neyse derken zaman geciyor mu acaba pufg....
Yazardan
Zoraki mutluluk roluyle ailesini bir araya toplayan sen şakrak mira rolune burunen mira bakalim ne kadar rol yapacak icindeki mutsuzluk acı nedir bilemezsiniz anacak ask acisini tadanlar bilir ne cektigini dusunun yanindadir sevdigin ama dokunamazsin sarılamazsin iste o an kalbin ya cok hizli atip nefes almani zorlastirir yada genelde yavas ama nefes darligi cekersin iste oyle birsey icin yanar onu görüp de dokunamamak duyupda duymazliktan gelmek tebesum bile edememek mira zeytinle bogusurken aslinda emirle bitirdikleri ve kardesini kaybettikleri icindi ve tabikide kazanan mira olmadi zeytin karsisindaki kereme gitti miraya gulmek bile yük gelir oldu zaman akmaz oldu nefes alamaz hatta etrafindakilerini algilamsizca cevap vermeksizin hareketlendi...
Emirden
Sabah baş ağrisiyla uyandim keske dun ev kursulanmamamis mirayla ayrilmamiş olsam bunlar ruya olsa derken murat aradi emir iyi misin dostum adamlari hallettik temizledik sen nasilsin dedi ben o an bunlar gercekte oldugunu annadim ve iyi bari dedim murat gelmemi ister misin dedi ben depresyonda degilum murat git basimdan dedim ve kapattim ve sinirle kalktim yataktan elimi yuzumu yikadim box yapiyordum keremi dovuyormus gibi hayal ettim sonra o adamlari sonra bir bom sesi geldi kapi çaldı ben inim inerken de kumlari temizledim bir bakarim mira bu ses neydi dedi ben kum torbasi dedim mira iyi ben gideyim dedi ve gitti o sevdigim gozler artik bana sevgiyle bakmoyordu bana buğulu bakiyordu parlamiyordu ve baska biri icin parlarsa olacak olan bana olur sus lan sizi bu hale sen getirdin ve ne yalan söyleyim kapida ergen gibi dikilirken savaş neyi bekliyorsun dedi ben nefesimi dedim ve kapiyi kapattim birseyler atistirip plan yapmaya başladım.......
Yazardan
O sert adam keske demeyen adam keske ruya olsa dedi ve hayatinda dilek dilemez o dilegi gerceklestiren biri olarak hayatinda ilklere imza atiyordu aslinda mirayla herzaman ilklere adim atti emie ilk kez birini sevdi ilk kez onun yaninda guluyordu ilk defa tek gecelik degil ilk defa aşik ilk defa koluyordu neyden peki tabiki kaybetmekten emir bir yandan da kendinin sevilmeycek bir olarak goruyordu yakisiklilik anlaminda degil kisilik karakter olarak ve karanlik bir kisilik olarak mira onun icin beyaz da degildi cunku beyaz bile bir gün kirlenir o beyazi kirleten hep karanlik olur emir o beyazi kirletmek onu daha dibe surmek istemedi mirayi mavi olarak goruyordu mavi sonsuzluk gibi miranin gozleri gibi o gozlere her baktiginda onu istiyor arzuluyordu her optugunde daha fazlasini istesede ileri gidemeyecek kadar acizdi sevdigi kiz karsisinsa onu incikmekten dokunmaya kiyamayacak kadar cok seviyordu ama aldigi kararla noktayi koydu emir kıliç..
Miradan
Bahçeye çıktım ve bir ses geldi emire birsey oldu zannettim.hemen koştum meger kum torbasiymis ben rahatlayip geri dondum ne olurdu gitme diyeydin bu arada emirden bana bir sarki istiyorum halil sezai git şarkisi nasil sizce bence iyi neyse ben eve dondum annem beni solgun mutsuz gorunce yanıma geldi annem bu kadar çok mu seviyorsun onu dedi ben evet bunu saklayamam ama mafyalik yapmasini bende onaylamiyorum anne emir kotuleri uyusturucu saticilarinin canina okuyor serserileri o kadar dedim annem git ve emire soyle benim kilima zarar gelirse mafyalik falan dinlwmez canina okur de ve baris ve gül dedi ben anneme sarildim ama anne simdik degil biraz uzaklassak iyi olur dedim annem sen bilin mutlulugun oysa ona git ama uzerse uzak dur dedi ve alnimi optu ve gitti ben barisamazdim ki emirle neden barisatim o gelsin barismak istesin sonucta o bitirdi diye dusundum ve kitap okudum.......ders.......calistim saat 21.00 oldu yemek yetip yattim ve uyudum......
Emirden
Savas beni oyalamaya tavla falan skanbil falan derken zamnin nasil gectigini annamadim bunlar mirayi nefesimi unutturdu mu tabiki hayir neyse ben kalktim ve saate baktim 18.00 di hemen murati aradim ve bana gelmesini soyledim murat geldi ve konustuk murat barişsin gitsin hayat kısa zaaman az doya doya yaşayin sevginizi dedi ben yarin konusacam berki ama dedim muratta gec oldugu icin yatti bende yattim kendi odama ve alarimi ayarlayip yattim.....
Votelemeyi unutmayınız lütfen sizi seviyorum kisa bir bolum sabah yine yeni bolum gelecek yada ogleden sonra yorumlari bekliyorum. ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Ögretmeni
Teen FictionMiraya sormak isteyeceginiz bir sey mutlaka var ne mi ''aşk herseyi affeder mi ?'' Bunu okurken anlaycaksiniz (Sadece ogretmen ögrenci aşkı değil bağlılık ayrilsalarda 2 kalpde 1 beden olan bir ask merak edenler okusunlar hic birsey kaybetmessiniz...