98.bölum (papatya)

539 28 11
                                    

1 ay sonra

Pazartesi

Miradan

Tam bir ay olmustu o günden sonra çok farklı hissediyorum sanki nasil desem garip yada daha once hic olmamış gibi oflayarak yataktan kalktim aynaya baktığimda  bu hale getirenin sevdiğim adam olmasına lanet eddim ve aşağıya doğru yol aldım . Salona indiğimde göruş alanima omer girdi . Ömerle kısa sürede  ne kadarda yakınlaşmıştık ? Sarsak adımlarla yanına ilerledim . Son adımı atarken başımın dönmesiyle sandalyeye tutundum . Ömer hemen kolumdan tutarak endişeli gözlerle iyi misin dedi ben evet sadece biraz başım döndü dedim ömer az yiyorsun diye soylendi  ben tam cevap verecekken midemin bulanmasıyla lavaboya kendimi zar zor attım . İcimde ne var ne yok boşlatıktan sonra  salona geri dönduk ve omere kizgin bir sekilde bakarak bir daha böyle bir şey  olursa dışariya çık dedim o ise benim tavrimi es geçerek  ömer neden boyle oluyor dedi ben bilmiyorum dedim baygın bir sekilde yer zeminine bakarken  kicağına alarak beni sandalyeye  oturttu tam geri cekilirken dudağının yakınını öptüm  iyki varsın dedim ilk şaşırsa da omer sen istedigin surece hep yaninadayım dedi  ve alnımı öptü  Daa sonra omer  sana krep yaptim itiraz yok dunde yemedin dogru duzgun dedi ben burun kivirinca omer sakasina kaşlarını çatttı zorla nutelli krep ve somon arasinda nutell yedim yemeye başlayınca duramiyordum yani arada boyle istahli oluyordum o da donemimde hade hayirlisi neyse ben hadi gidelim dedim omer bekle sana birsey verecem dedi ben tamam bekliyorum dedin omer arkasinda birsey gizliyor ben merak ettim ayaģa kalktı ben o ne dedim birden papatya uzatti bana ben hapşu diye yalandan hapsurdum omer ya alerjim var simdik benim vucudumda kabarcik cikacak dedim omer hemen atacakken durdurdum saka yaptim mersi dedim omer bana ofkeli bakiyordu ben kosmaya basladim birden beni koltuga  itti ve gidiklamaya basladı ben dur tamam bir daha yaphsujshdhdhh maycam valla bak pes  dedim omer burnumu optu beni ayaga kaldirdi ve elimden tutup arabaya dogru gidiyorduk bizi gorenler sevgili sanabilirdi ...

okula geldik omer dur sakin inme dedi ben ok dedim  omer kapimi acti ne kibar cocuk !! Ben indim ömer kapiyi kapatti ben ne yapacan aksam dedin hep o teklif ediyordu ömer saat 18.00da yemek yerik  sonra sinama dedi  ben anlastik dedim omer yanagımı optu bende onun yanagini operken emir bize ofkeli bakiyordu hergun rutin olarak böyle bakislara maruz kalıyorduk neyse ben girdim okula  ben kantinden nane limonlu cay aldim mide bulanmasina iyi gelirdi  derken zil caldı sinifa girdim ardindan emir girdi saclari uzamistı  gozleri sınıfı dolaşirken  benle gozunu gozume dikti emir oo istersen mira poaça da ye dedi ben gerek yok hocam midem iyi degil istemezsaniz icmem dedin hic tartisacak halim yoktu emir iç  ve oturun dedi allaha razi olsun midem kalkiyor hayir ya ben toalete koştum kusuyordum birden arkami ovan kisiye bakinca emirdi nasil yani biri gorecekti derken yine agzima geldi yediklerim emir pecete uzatti sildim emir iyi degilsin sen eve gotureyim dinlen dedi ben yok tamamim ben dedim  emir kapiyi kapatti ve burnumu optu lutfen bir kere soz dinle izinli yazacam dedi ben hocam kapiyi acın dedim emir mira dedi sertce onu itip sınifa gittim emirde benden 5 dk sonra girdi eli kizarıkti duvara yumruk atti buyuk ihtimal serbest birakti ben siraya basimi koydum emirin gozleri doluyordu kantine yoladi butun sinifi melis de gitti ben de gidecektim ama halim yoktu derken emir yanima geldi saclarimla oynuyordu gozunden yaş akti yapma bunu bana ben emir yapma dedim   emir neyi yapmayim dedi ben sen biliyorsun dedim ayaga kalktim cekil emir dedim emir dudagima yapistı ben geri cekildim ben sen ne yapiyorsun ya bunu bana yapma artik sen na derken gozlerim karardi en son emirin kucagindaydim...

Emirden

Mira bayildi kucagima aldim ve hemen arabama yatirdim ve hastahaneye sürdüm hastahanenin onune park ettim hemen setye diye bagirdim ve mirayi yatirdim arabayi cektim bir yere ve mirayin bulundugu odaya gittim serum taktilar ve testler yaptilar sonra iceri girdim birazdan uyanir dedi doktor ve ben .bekliyordum ...... 1 saat falan uyuyordu derken gozelrini acti ben elini tuttuyordum mira beni gorunce noldu bana dedi ben bayildin dedim mira of basim agriyor dedi ben yastigi cektim ve oturdum dayandim basi dizlerimde mira emir ne yapiyorsun dedi ben şş dedim başina masaj yapmaya basladim mira saka gibi emir kilic unlu mafya masaj yapiyor dedi biraz da guldü sonra tamamim kalk dedi  ben kalktim yine sinir etmek istemedim doktor gulerek bize bakti nasilsiniz mira hanim dedi mira iyiyim dedi doktor ilk aylarda bas donmesi mide bulanmasi normal artik her ay duzenli kontrolla gelmeniz lazim dedi mira ben anlamadim dedi doktor hamilesiniz dedi ben miraya baktım mira saskinca doktora vakti doktor istedigin an çikabilirsiniz dedi ve gitti ben dayanamadim gulumsedim mira gülme dustugum duruma bak dedi ...
Miradan

Nasil hamile olurdum    ama tartismaya basladik ben ben senin cocugunu dogurmak istemiyorum  dedim   emir mira seni anliyorum   ama berki de birlesmemiz icin son sansimiz dedi ben  serumu cikardim emir bekle  dedi dinlemedim beni  elimden tuttu yuru gidiyoruk dedi ben of nereye emir dedim ve emir beni arabaya bindirdi  ve  bir kafeye getirdi benim kapimi kosarak acti ve biz deniz kenarında bir masada oturdu ben yemek istemiyorum neden herkes beni zorla yemek yemeye zorluyor dedim emir baska kim zorladi dedi ben omer dedim emir artik ondan uzak duracaksin dedi ben emir sen benim hayatima karisamazsin dedim emir artik karisirim cocugumun annesi benimde karim olacaksin dedi ben kahkaha attim  ruyanda emir tamam mı dedim emir benim sinirlerimi oynatma guzelim bak cocuk hiseder dedi ben hisedigi benim sen degil degilmi bucur dedim hamile olmama uzulmuyordum cunku ihtimali zordu emir elini karnima koydu babasinın kuzusu sen erkek misin yoksa kız dedi ben bence erkek dedim emir yok kizimiz olsun sana benzesin hem erkek olursa benim kadar yakisikli olursa  simdik sen beni unutur ona ilgi gosterirsin beni gozun gormez dedi ben aa emire bak ayrica kiz olursada sen beni unutursun dedim emir beni cekti  ve yook unutmam baana o melegi veren kisiye daha fazla asik olurum dedi benin yelkenler yine iniyor ama ozlemistim boyle zaman gecirmeyi derken kahvalti geldi sucuklu yumurtayi gorunce midem kalkti ben emir kaldirt şunu kusacam lutfen dedim emir tamam dedi göndertti ekmege bal surdu ben istemesemde elleriyle yedirdi ben emir ben okula nasil gidecem dedim emir bunlarla o guzel kafani yorma zaetn bence sen cok kilo almaycan zaten okukun bitmesine 6 ay falan var yani dedi ben doydum dedim emir bebegimiz daha doymadi dedi ben doydumm dedim emir zorla agzima ekmek soktu kusuyordum son anda midemde durdular ve ben ben eve gidiyorum dedim emir hesap dedi hesabi odedi yanima geldi ben karsida duran bebek esyalari ve kiyafetleri vardi ben emiri tuttup oraya surukledim ben mavi bakiyorum emir pembe  derken kardesim dogdu ve ben subat tatilinde gidip gorecektim emir ben kucuk ayakabiciklari gosterdi bana  ben ayy dedim emir kasaya gittik ben kargoyla hediye yollaycaktim kardesime ve emir elimi tuttu cekmek istesemde kabul et elini tutmasini istiyorsun of derken saat 14.00 olmus yuh ben of  dedim  emir mira ömerden uzak dur dedi ben of sinirimi bozma  dedim eve gittik ben kendi evime girecekken emir beni kendi evine soktu ben koltuga otturttuu yastik falan koydu meyve aykliyor....  saat 16.30 benim hazirlanmam lazimdi ben ben gidiyorum by dedim emir bugun benimle kalacaksin dedi ben sinirları zorlama emir omerle randevum var ve plansiz bebegimizi soyleycem dedim emir git soyle dedi ben gidip siradan bir kiyafet giyindim ve omer kapiyi calinca ben o an disari cikmasak daha iyi ben omeri iceriye soktum ve ben senle cok onemli bir konu konusmak istiyorum dedim omer tamam konusalim mira dedi ben sen benim arkadasimsin bilin degil yani farkindayim benden hoslandin ben seninle cok iyi hisediyorum  ama sana soylemem gereken birsey var dedim omer mira korkutma beni dedi ben bugun ben bayildim derken hemen omer ayaklandi beni neden aramadin dedi ben doktor hamile oldugumu soyledi dedim pat diye soyledim yoksa bunu yapamayacaktim omer ne hamilesin  dedi ben kafa salladim omer emirde biliyor mu dedi ben emir goturdu beni hastaneye  ve duydu dedim ömer inanmak istemiyorum e ne yapmayı dusunun dedi ben ne yapacagimi bilmiyorum dedim omer aldirmak dedi ben aklimdan bile gecirmedim cunku omer biliyorsun ki benim hamile kalma ihtimalim dusuk ve ben bunu geri tepemem dedim omer babasiz buyutmek zor dedi derken kapi caldi omer acti ve emir babasiz buyuyecegini kim soyledi ben miranin ve cocugumuzun yaninda olacam dedi  ben  sakin olun dedim omer sakin olmak mi o o gun ssenden faydalanmasaydi bu durumda olmaycaktin mira dedi yuksek sesle emir sen miraya bagiramazsin ben kendimi afettirecemm dedi midem bulandi ben sakin dovusmeyin ben lavaboya gidiyorum  dedim   emir birsey olursa seslen dedi ve ben yukari ciktim elimi yuzumu yikayip geri asagiya iniyordum birden durdum omerle emir kavga ediyorlardi yuksek sesle ben yeter derken ayagim kaydi ve merdivenlerden yuvarlandim yere dustum emirin yanima kosusunu hatirliyorum birde bacaklarimdan akan sicak kani emir mira sakin ol dedi ben bebegimiz gidiyor dedim gozlerimi kapattimm.....

Votelerinizi ve yorumlarinizi bekliyorum bana bu bolumde yardimi bulunan ozel kisi sen kendini iyi biliyorsun cok mersi hersey icin ... 😚

Aşk ÖgretmeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin