Salı
Emirden
Sabah sevdiğim kokuyla uyandım sarı saçları dağınklastı ben saçlarinı duzeltirken mira bana iyice sokuldu ben dayanamadım miranın dudaklarina yapıştım mira birden kendini savunmaya aldı tekmeyi gecirdi ve yere düştüm mira mahmur şekilde napıyorsun lan sen kımi öpuyorsun diyor ve gözleri hayla daha tam açık olmadığı için benim oldugumu görmedi mira bende masadaki suyu yüzune attim dunun intikamı gözlerini actigi gibi bir çıglik atti benim kulagimı dittttt!!! etti neyse ki mira seni oldurecem mafya bozuntusu dedi ve ustume atladı yere düstüm kıcim ağridi bugun ne oldu bu kıza mira beni uyandırmasan olmaz miydi dedi ben okul var mira hanım dedim mira ustumden kalktıği gibi lavaboya gitti... ......
Miradan
Ruya goruyordum emirle beraber kumsalda birbirimize doğru koştuk ama biri beni öptu tekmeyi attim ve geri ruyaya girmek isterken su yedim ve sinirden emirin ustune atladim sobra lavaboya gittim genel isimi yaotim malum gunumdeyim lanet olsun neyse ki yanimda vardi emirden nasıl isteycem emir çantami verir misin dedim emir ne istedigini soyle vereyim guzelim dedi ben şoyleyemem dedim emir istedigim seyi uzatinca kirmizi olduğuma yemin edebilirim aldım ve kapiyi kapattim ille soylettirecek beni neyse zaman geçti giyinip aşagiya indim of lanet olsun ki karnımın ağrısundan yemek bile yiyemiyordum emir yapabilecegim birsey var mı dedi ben ilaç icerim gecer dedim ve biseyler atistirip yedim ve okula gittik giderken melisle mesajlaşiyorduk emirle barıstiğimı soyledigimde beni mesaj yağmuruna tuttu :
Emir sana uygun degil
Emir oncelikle hocan
Emir bir mafya tehlikeli
Mira senin için korkuyorum
Dikkat et ask kor etmesin ben emire inanamıyorum ya nasil seni boyle bir hayata surukler
Ben bir mesaj attim :
Aşkin kime olacağini sen seçemezdin bu bir iki emir bana zarar vermez ögretmen olmasi umrumda bile degil melis biliyorum benim için korkuyorsun ama korkma yanimda ol diye yazdım ve gönderdim
Melis : taamam mira her zaman senin yanındayım kardesim diye yazdi bende bende herzaman senin yanindayim diye yazdım ve gonderdim emir kimle mesajlaşin dedi ben hayırdir kiskandin dedim emir ha kıskanmak derken dunku çocukla neden sarıldın dedi ben yalınla mı o benim abim ya dedim emir kaç yasinda dedi ben 24 dedim emir bende 24 dum dedi ya sabir emir ben ben yaşa bakmiyorum ben hislerime bakiyorum sana aşığim onu abim olarak goruyorum o da beni kiz kardesi olarak hem onun aşik olduğu biri var kiskanmana gerek yok emir dedim emir öyle olsu güzelim dedi ve okula geldik ben melisin yanina giderken emirde muratin yanına gitti ve duvara yaslandi ve sigarasini icerken gergin gergin birseyler konuşuyordular neyse ben melise baktım aa melis sana noldu dedim melis ben emreye ondan hoşlandığımı söyledim ama emre berenle çıkıyormuş dedi ben melise sarıldım sana birsey soracam ama beni yanlıs annamaycan dedim melis tamam dedi ben emreden sadece hoşlanıyor musun ? Yokasa ona aşık mısın ?? dedin melis aşık değilim bundan eminim sadece ağrıma gitti bana berenle çıkmasına rağmen yakın davranıyordu dedi ben oh aşık olsaydın işin çok zordu dedim melisin gözlerini silerken emirle murat yanimıza geldi murat diz coktu melis iyi misin bir birsey mi yaptı dedi melis yok tamamım bak guluyorum hatta dedi ve guclu durmaya çalısti ben emire sonra bakısi attim tabiki annatmaycaktim ama melisle uzaklasirken melis yine yüzu düstü ben bugun ögleden sonra alışverise gidiyoruk ve ne alirisan ben odeycem dedim melis tamam giderik ama ben odeycem dedi ben melis lutfen ben sana hediye almak istiyorum hem macit yani babam kullanmadigim icin yakiniyor sayende kullanacam dedim melis tamam dedi ve sınıfa çıktık emrenin yanına oturdu melis ve emrenin fısıldamalarini dinliyordun emre berenden ayrildim senin için dedi ben gozlerimi fol tası gibi açtım melis sen yarin benle cikarken baskasi icin beni birakirsin emre dedi melis haklı once verenle çıkıyorum falan de simdik ayrildim desin emre istemiyorsan soyle de berenle barisayim senle de arkadaş kalayım dedi melis arkadaş olarak iyiyik dedi ben sinirlerimi zor tutarken ki ben sinirli bir insan degildim beni bu hale emir soktu son dönemde bildiklerim fazla mi ağir gelmeye başladı bilmiyorum aman neyse ilk dersler bitti tenefuse çiktik bahceye dogru olani yaptin melis dedim melis aşik olsam kabulnederdim ama degilim artik hoşlantim bile kalmadi dedi ben iyi simdik iyisin degil mi dedim melis evet dedi biz kaantine gectik.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Ögretmeni
Genç KurguMiraya sormak isteyeceginiz bir sey mutlaka var ne mi ''aşk herseyi affeder mi ?'' Bunu okurken anlaycaksiniz (Sadece ogretmen ögrenci aşkı değil bağlılık ayrilsalarda 2 kalpde 1 beden olan bir ask merak edenler okusunlar hic birsey kaybetmessiniz...