Multimedya da
Pazartesi
Miradan
Sabah erkenden uyandim okul icin cantami hazirladim önume gelen bir kıyafet seçtim ve giydim annem kahvalti yapiyordu babamla annemi öptum zar zor evden çiktim ilke kahvalti yapacakmisim ama benim istahim yok okulda yaparim dedim ve arabama bindim garajdan çikarken emir de çıkıyordu yol verdim geçti gitti bana bakmadan keyfi bilir bende sinirden bastim gaza son anda stopu bastim ama duramadim bir arabaya çarptim adam çikti laf söylemeye başladi adam herkuldu sarişin of ben sarisinlardan hoslanmam ama bu gercekten tanti olmali neyse ben tam inecem arabadan başimı tuttum aynadan bakinci biraz derin ama kucuk bir cizikti sadece ve indim adam hasara bakarken ben kusura bakmayin beyefendi dedim herkul mubarek cocuk bana bakti gozluklerini çikardı beni biraz süzdu ve konustu sesi kalin tam şairlik adam arabamin arlasini hasat ettin dedi ben ne derseniz haklisiniz hasarinizi karsilayabilirim polisi beklemeylim zaten benim gitmem lazım dedim adam tamam sorun degil ben hallederim gerek yok sen karsilayasin bu arada ben yağız sen dedi ben ben de mira olur mu ben çarptim size ben karsilaycam dedim derken boru sesleri geldi göz devirdim biri yolun ortasinda sizi mi bekleyceyik dangalaklar dedi ben sen kime dangalak soyluyorsun dingil o dumeni saga dogru buk ve yanimizdan gec bey amca dedim bildigin okuz yarmasi derken yağiz hadi gel şuraya park edelim ve konusalim dedi ben bindim arabaya ve park ettim yagizla kafeye oturduk yagiz ali ustaya yollaycam arabayi istersen seninkini de gotursunler dedi ben bende cizik var ama sen kesin daha once cok arkadan vurdular sana dedim yagiz nerden annadin dedi ben hemen dustu yere arabanin arkası dedim yagiz nasil yapacayik dedi ben numarami vereyim sen hallet ben sana parayi hasari karsilarim yani neyse dedim yağiz ben ustayi aradim gelir birazdan arabami alir bende sabah sabah senin sayende geciktim gideceğim yere arabasizda kaldim usta anca oglen yeni araba verebilecekmis dedi ben ben birakayim seni gideceğin yere dedim yağiz sırıttı tamam iste geldi ali usta dedi tokalastiktan sonra ben yağizı okuluma yakin bir yerde biraktim tam gidecekken yagiz bir dakika gelir misin dedi ben indim noldu dedim bunu bağlar mısın dedi kravati aldim ve bağladim tesekur ederken benim sacimi kulagimin arkasina koydu yagiz mira başin kaniyor dedi ben biliyorum dedim yağiz sen kemer takmiyordun degil mi dedi ben kafami eğdim cebinden al bunu koy ustune hatta ben koyayim dedi ben yakar o hayir dedim dinlemedi koydu hadi ben kacar ufaklik dedi ben deve dedim guldu bende okula gittim saat 8.10 gecer emirin dersine 10 dk geciktim emore asik olmasam kesin bu herkule aşik olurdum ben bunu melise mi ayarlasam hahagzgag neyse izin kagidi aldım ve sacimla alnimi kapattim ve kapiyi çaldım emir otoriter sesle gir dedi ben girdim izin kağidini verince iceri girdim oturdum yabanci nodan beni ariyorlar yani tanidik gelmedi kimki bu derken kapattim bana mesaj atti neden açmiyorsun mira ben yagiz yazdi ben dersteyim dedim yağiz hangi unuversite dedi ben kilic koleji lise yazdim yağiz sen hic liseli gibi gozukmezdin ehliyetsiz mi kullaniyorsun arabayi dedi ben iki sene gec basladim dedim yagiz tamam dedi ve ben birsey yazmadim dersi dinledim hatta soru sordu hepimize hikayenin yorumunu evde yaptigim icin hazirdaydi ben elimi kaldirdim emir mira dedi ben yorummladim ve baska bir soruya geçti kapi çaldı kim ki simdik emir gir dedi yagizdi benim eğilesim geldi elinde bir kagitla iceri girdi ve hocam mira atesi alabilir miyim dedi bir yandan butun kizlar agzi sulanarak bakti yağiza emir mira taniyor musun dedi ben ecet hocam izniniz olursa gidebilir miyim dedim yagiz çantani da al 1 ders izinlisin canm dedi canm mi dedi yedik boku emir dişlerini sıkti ama birsey demedi ben aldim çantami yağizda buyrun dedi bende geçtim beni biraz itekledi kantine kadar yagiz noldu neden geldin dedim yağiz mira bu senin mi ceketimin düğmesine takilmis dedi ben evet de bunun icin mi ders aldin beni dedim yağiz yook arabanin hasar parasi ### tl dedi ben hmm tamam dedim cuzlanim nerde lanet siranin ustunde kaldi ben dur gideyim siniftan alayim dedi kendime saydırdim kapiyi caldim emir yuzu sertti ozurdiledim ve cuzlanimi aldim ve çiktim tam gidecem emir mira ates dedi ben arkami dondum efendim hocam dedim emir bunu dusurdun dedi bende aldim salaksin mira derken sacimi arkaya atasim tuttu emir başina noldu dedi hatta dokunacakti ben geri cekildim ufak bir kaza dedim ve emir iceri girdi bende kantine gottim odedim yagiz arada konusuruk sonucta arkadasik dedi ben evet olur neyse arkdasim by dedim izin kagidini alip ikinci derse girdim .........
Emirden
Sabah kalktim ve giyindim kahvalti yaptim ciktim evden cikarken mira yol verdi ben kale almadan gectim gittim okula ilk derse girdim ama mira yoktu gecikti aman neyse derken saat 8.10 gece girdi iceri bende izin verdim bir soru sordum mirada elini kaldirinca sozu ona verdim ve yorumladiktan sonra diger konuya gectim kapi caldi sarisin bir erkek mirayi istedi miranin ne isi varki bunla ben tanir mi sordum tanirim deyince bende sinirler tavan her ne kadar gidemezsin demek istesem de diyemedim yollattim sonra derse devam ettim teekrar feldi cuzlanini aldi cikarken kart dusurdu ben 5 dakika gencler dedim ve mirayin arkasindan seslendim verdim o da saclarini kaldirdi ve alninda çizik yoksa o cocuk mu yapti derken ufak birsey deyip dokunmama izin vermeden gitti dokunabilecek kadar yakin ama bir okadar dokkunamayacak kadar uzak bu bana koyuyordu girdim derse devam ettim ikinci derste geldi iceri ara verdiydim melis kimdi o çocuk dedi mira o herkul ay yağiz dedi herkul ha yakisikli buldu kravatimi aşagiya kadar cekesim geldi ama yapmadim melis çok yakısikli dedi mira sarisinlar pek benim tarzim degil ama yağiz cok yakisikli ve eger aman bosver dedi melis soyle dedi mira sen anladin bence dedi ne anladi puf derken melis emir mi yağiz mi dedi ben bu cevabi kaldiramam dedim miradan beklenmeyecek kadar guzel cevap aşik oldugum adam tabiki melis dedi içim gitti sarilmak istedim ama yapamadim hem yagiz kimdi nerden taniyordu daha bir suru sorum vardi ama soramadim ve dersler birden gecti.......
Miradan
Cikis saati bir mesaj geldi yagizdan seninle bir oglen yemegi yermiyik dedi ben nerde dedim yağiz arkamdaydi sen nerde istersen dedi ben sen iyice pesime takildin dedim yagiz istemezsen giderim dedi ben yuru bas belasi dedim yagiz tatli bas belasi demek istedin dedi ben kikirdadim sonra bana bir omuz carpiti ben yere düstum ben yuh okuz onune baksana derken baktigim tarafta emirdi ben ozur dilerim hocam dedim yağiz niye ozur diliyorsun o dilemesi gerek dedi ve beni kaldirdi yağiz ben gerek yok dedim emir ökuz derken kime dedigine dikat et mira dedi ben sana o okuzu bir tarafina neyse haklisiniz hocam sonucta ökuze ayıp olur dedim yaģiz kahkahayi patlatti (kusura bakmayin hakketti emir )
Emir ne guluyorsun lan dedi ve yagiza dogru gelirken ben toparlandim dizim acisada araya girdim yagız yuru gidelim dedim yagiz çok merak ettim ne yapacak dedi emir sen derken ben yağiz ayağim ağriyor ve sizin ergence davranislarini cekemem dedim yağiz dur dedi ve dizime bakti kaniyor yuru dedi ben yavas yavas yururken yagiz beni kuvakladi ben ne yapiyorsun gerek yok dedim yagiz gerek var dedi ve beni cipin ustune oturttu ve bir cantadan yarami temizleyip bantladı ve gittik yemek yedikten sonra beni evime birakti ve gitti emir yoktu evinde bende niye bakiyorsam derken iceri gectim kitap okudum..... saat 19.00di ve patro ariyor ben ne var dedim sonra biri siz asistanisiniz heralde bu beyfendi cok içti sarhos gelip alir misiniz **barinda kulis odasindayik dedi ve kapatti ah emir ah bende keremin arabasiyla gittim bara mafya ve sarhosluk emir sarhos oldu ben kulise gittim gitar calanin (vidiyoyu simdik izleyin multimedyada var) yaninda emir ve emir sarki soyluyordu ben girdim iceri girdigimi gorunce beni isaret ederek some like you dedi mafyayin geldigi hale bak ah emir bende gülddum ve video çektim birden no women no cry soyledi sonra ben zar zor arabaya kadar getirdim emir mira seni seviyorum diye haykiriyordu ben sarhossun sus dedim gerci beni sevdigini biliyordum da neyse eve de soktum kahve icirdim tam 5 tane kahveden sonra toparlandi dus aldi ve ben gidiyordum actim kapiyi emir gitme dedi ben gitmem lazim dedim emir lutfen mira gormuyor musun halimi dedi ben gormek zorunda degilim unutma sen birirdin dedim emir bana dogru geldi alnini alnima dayadı sana aşıgım dedi ben bilmedigim birsey soyle dedim emir nefes alamiyorum sen boyle davrandikca nefesim gidiyor dedi ben ya benim nefesim emir benim nefesim nolacak sen benden sensizligi secmemi ve gitmemo istedin bana gitme demeni bekledim ama demedi simdik ne değisti dedim emir mira ozurdilerim dedi ve öptu bende karsilik verdi emir beni hasretle opuyordu bende ona ayk uyudururken hangi ara kucagindaydim bilmiyorum yatak odasina gittik ve yattik emir bana sıkıca sarıldi bende ona ve uyuduk sonunda baristik ........ bugunde aşk kazandi kesin bana yarin yaģizi soracakti neyse bunu dusunmeyip anın tadinı çikaracam.....Votelemeyi unutmayi yorum bekloyorum lutfen yazin seviliyorsunuz❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Ögretmeni
Teen FictionMiraya sormak isteyeceginiz bir sey mutlaka var ne mi ''aşk herseyi affeder mi ?'' Bunu okurken anlaycaksiniz (Sadece ogretmen ögrenci aşkı değil bağlılık ayrilsalarda 2 kalpde 1 beden olan bir ask merak edenler okusunlar hic birsey kaybetmessiniz...