Arkadaslar sevgili okuyucularım hikayem hakkinda ne dusunuyorsunuz size bir kac soru soracam sonra da yeni bolumu okuyabilirsiniz 88 bolumden sonraki 89 bolum icin sizin verdiginiz cevaplara bakacam o yuzden siz cevaplayana kadar bolum yazamaayabilirim cunku size gore bir bolum yazmak istiyorum,,1. Emirle mirayı baristirmiyorum ve bana kiziyorsunuz ama planlarim kurgum var o yuzden yanib neyse ..siz olsaydiniz nasil bir bolum yazardiniz mesela ...mutlaka cevaplayin
Tek bir sorum var lutfen yazin bana yorum seviliyorsunuz iyi okumalar
********************************
Miradan
Sabah aşagıdan gelen abimin sesiyle uyandim benim uykum ne zamandan beri bu kadar hafif neyse uyandım ve hazirlandimgim gibi aşagiya indim taner beni gorunce ayağa kalkti ayazda bugun gidiyordu nille birlikte tatile gidecekler sonra da baska planlari vardi galiba evlenecekler neyse ben tanerle kahvalti yapiyorduk daha dogrusu ben yemek yemiyordum taner hadi ye dedi ben okulda yerim dedim . Ben ayaklandim arabada beklerim dedim kafa salladi ve tam arabaya girecem taner mira bunu ye dedi ben of dedim ve yedim arabaya biniyordum hayır sana surmek yasak benim arabayla gideceyik ....gunaydin emir hocam dedi of taner emir gunaydin taner nasilsin dedi evet yanlis okumadiniz emir tanere nasılsın dedi taner mira sozumu dinlerse daha iyi olacam dedi ben taner dedim emir kolay gelsin dedi sanki ben kurtuldum alah sana kolaylik versin dercesine soyledi ben goz devirdim ve ay tamam adamım senin arabanla gidelim dedim emir sertce bana bakti vee arabasina bindi gunes gozluklerini takti ve bastı gaza gitti taner sen nasılsın dedi ben iyi dedim
(T*ler taner ve M*ler mira )
T: emirle bir sorun var mi ?
M: dun yagizla kavga etti senle cikamazmisim falan
T: hmm..yagizla kavga ettik ama gercekten cikmadigimizi soylemedim o da bizim sevgili oldugunuzu sansin tek amacimiz sen emirle barismaman ondan uzak durman
M. Tamam soylemeyik de dun emire ondan baska birini sevecegimi soyledim
T. O da pesini birakti deminki anormal dialog o yuzden oldu demek iyi dedin senden uzak durur
Sen oyle san bizim icimizdeki bağ oyle birsey ki ne olursa olsun bizi biryere çeker miklatisık biz aslinda ama bu yaptigim onu kırdı neyse okula geldigimizde arabamin kapisini taner acti kibar cocuq derken elimi kavradi ve oyle girdik iceri bir kac hatta bir suru kiz beni kiskanarak bakarken bir çift gozle goz goze geldik elini duvara gecirdi tanerde farketti ve emir odasina gidiyordu heralde ben dayanamadim bitecek bu oyun derken taner beni cekti alisacak dedi taner beni sessiz gorunce gitmek istersen birakirim ama sen daha iyi bilirsiniz ne yasadiginizi dedi ben kafa salladim tanerle sınofa girdik zil 5dakika once cldi emirde geciktiniz gidin izin kagidi alin ve 2 derse gelin dedi taner daha iyi dedi ve pic sırıtmasi yapti emire ben ittim taneri ve amacimiz emiri simir etmek degil dedim taner senden uzak durmasi icin opustugumuzu dusunmesi gerek dedi ben sacma bir oyun bence sana tesekur am bu oyunu bitiriyorum ben emirden baskasina askla bakamam onun gibi kimseyle olamam dedim tam o sırada emir biliyordum beni sevdigini benden baskasini sevemeyecegini taner git sinifa geliyorum dedi taner gitti emir bana biranda sarıldı bende sarıldım ama yakalanmadan ayrildik ve oglen konusacaktik .......
Öğlen
Emir
En sonunda geldi kafeye mira ve konusmaya basladiknmira selam dedi ben selam dedim ne bu şimdik yeni tanısiyormusuk gibi tovbe tovbe neyse ne icersin mira dedim mira portokal suyu dedi iceceklerimiz geldiginde mira elleriyle oynuyordu ben bir sorun mu var dedim mira emir biliyorum beni seviyorsun bende seni seviyorum ama ne sen benim yaptiklarimi unutursun ne ben senin 1 ayda nisanlandiğını unuturum dedi ben unutamayabilirik ama bu bizim birbirimizden ayri duracagimiz anlamina gelmez dedim mira ben şuan yani en azindan 1 yada 2 ay gibi bir ara verelim unutmaya calisma suresi verelim olmaz mı dedi ben sinir oluyorum ara vermek mi bu nerden cikti zaten 2 aya yakın ayrıyık simdik 2 ay daha mi ben mira sen ciddi misin iliskimiz oyuncak mi sen istedigin zaman bitir istedigin zaman baslaycagimiz bir iliskimiz yok oyuncak mı sanıyorsun anliyorum sıkıntılarımiz var darginliklarimiz var bunu beraber aşabilirik ben bunu konusuruk derken sen ayriliktan bahsediyorsun ya ben kafayı yiyecem ya ,ya beni anlamak mi istemiyorsun ben seni dusunurken aman boyle olayim dikkatli konusayim kalbini kirmayim diyorum ama sen ne yapiyorsun sen benim kalbim olmadigini mi düşünüyorsun mafyayim ama kalpsiz degilim ya git kafa di le beni gercekten sevip sevmedigine karar ver yada yadasi yok ya kelimelerim tukendi .dedim mira emir ben seni ķirdim doktum bunlar için ozur dilerim ben sadece birbirimize zaman vermemiz gerek sen yanlis anladin 2 ay dedigim ayri evlerde kalacayik ve senle sosyal birseyler yaparik zaman geciririk dedi sonra gozlerini kapattı derin nefes cekti ben şaka mı bu en başa doneceyik sanki yeni tanişmis iki flort eden sevgili mi olmamizi isten dedim mira sen beni anlamayacaksin sakinles sonra konusuruk dedi ve gitti ben kafeyi dagittim ufuk eminim arkamdan hasari topladı yeni bir sayfa mi açmak ister yada gercekten guvenini kirdim yeni sayfa mi acmak istiyor ben artik sıkıldım pesinden kosmaktan simdik tamam mıyik degil miyik benden sakladığı birsey var mi yok mu her an bunları düsunemem dusunemezdim ki ....
Miradan
Beni hiç anlamaycak benim istedigim sey en basa donmek degil sadece mesafemiz olsun emir benim guvenimi yine kazansin birandan hakli oyuncak olan iliskimiz yipraniyor berkide benden soguyor sogutuyorum beni sevip sevmedigine karar ver deyince sinir patlamasi olacak bende diye dusundum ama kendimi sakinlestirdim ve ordan kactım bir kıyiya gittim ve tanerle mesajlastik yanima geldi konustuk oyunu iptal oldugunu emirle olanlari anlattim emiri hakli buldu gerizekali bende kendimi daha fazla suclarken sarıldik o sıra emir tanere yumrugu gecirdi emir simdik anliyorum seni benden uzak dur ama elin yaneri ayzina saril op koklas sen ama sen dedi ben emir sen ne yaptigini zaneden dedim emir mira ben sen gittikten sonra dusundum ve yeniden en bastan oldugumuz gibi yeniden baslaylim yeni bir sayfa demek icin seni buldum ama ne goreyim hemen kendini atacak kol bulmusun hayirli olsun dedi ben yeter beni yanlis anladin ...taner iyi misin dedim taner sorununuzu halledin horusuruk mira dedi burununu tutarak gitti emir aa git pansuman yap dedi ben yetti be sen gercekten salaksin hakliyken haksiz duruma dusundun daha az once ikimiz hakkinda herseyi anlattim taner seni hakli buldu ama yanildi sen degismezsin ya bir kez de bana guven senden baskasini sevemeyecegimi bakamayacagimi anla dedim emir haksız falan degilim ben sana nasil guveneyim ha soyle yada sen bana nasil guvencen ayni seyi demeden dedim ama senin anında baska birini bulman beni deli ediyor git melisle dertlees neden taner yada ayaz dedi ben cunku melise anlatsam sonuna kadar beni hakli bulur periyle de oyle ama taner ayaz tarafsiz fikir verir ve sana guvenmedigim gibi sende bana guvenmiyorsun annadigimiz gibi bizden bir bok olmaz artik ikimizde birbirimizi bitirdik sevmek konusunda tek bir laf daha da soyleme dedim emir bittik oylemi bu kez seni tutmaycam dedi ben tut diyen yok diye bagirdim ve omuz carpip eve gittim kitap okumaya calistim ama olmaadi anlamiyorum sonra cama baktim emir bir surtuk gorunumluyle eve girdi ama 5dakila olmadan emir defol diye sokaga atti kizi biraz once sariliyordu be kiza kiz diyorumda kadin gerci bende kadınım o gun doktorda bakire degilim dedigimdeki his bogazimdaydi gitti içmeye basladim bakalım kacinci bardakta sarhos olacam ???
Sorularin cevabini bekliyorumm biliyorum cok sey istiyorum ama beni de anlayin internet bulup yayinlayana kadar canımı yiyorum lutfen bu kez bana yorumda biraz yardimci olun hep ayni kisiler olunca moral bozuluyor yanlis anlamayin bana destek veren yorum yapan simdige kadar yanimdasiniz iyki varsiniz bende sizi yaninizdayim seviliyorsunuz tek istedigim sorularima cevap vermenizdir iyi okumalar saglikla sevgiyle mutlulukla kalin opuldunuz ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Ögretmeni
Teen FictionMiraya sormak isteyeceginiz bir sey mutlaka var ne mi ''aşk herseyi affeder mi ?'' Bunu okurken anlaycaksiniz (Sadece ogretmen ögrenci aşkı değil bağlılık ayrilsalarda 2 kalpde 1 beden olan bir ask merak edenler okusunlar hic birsey kaybetmessiniz...