63.bölum(seni seven emir)

883 43 7
                                    

Cumartesi

Miradan

Sabah kalktigimda emir yanimda degıldi buraz dagilmis saclarimi toparladim sonra asgiya indim bir kahvalti tepsisi vardi bana hazirlamis bir de not;

Gunaydun bebegim bunlar hepsini yemeden bu masadan kalkmak yok benim ufak islerim var isleri haleder halletmez yanindayim seni seven emir ....

Yerim onu allahim ben bu adamla ne yapacam neyse yemek yemeye başladim ve televizyonu açtim haberde bir cesedden bahsediyordu ve intihar oldugunu soyleselerde polisin şupheleri vardi zaten haberin basligi intihar mi ceset mi diye okudum sonra telvizyonu kapaattim evi biraz toparladim saat 13. 00 actim tvyi yine ayni haber emir girdi iceri gergindi suratı birde gomleğinde biraz kan vardı ve gozlerini ilk kez bu kadar karanlık gördüm emir ben iyiyi bir duş alacam da geleyim bebeğim dedi ben emir ne oldugunu soylesene dedim emir televizyona dikti gozlerini çenesini kaşidi sonra birini aradi SIZE TEMIZLEYIN DEDIm SIZ NE YAPTINIZ CESEDI IYI TEMIZLEYEMEDINIZ dedi ben duyduklarimla sok oldum emirin sesinin yuksekliğinden sagir olabilirdim ve o adami emirin öldurdugunu anladım ve basimdan aşagiya kaynar sular dokulurken emir telefonu savurttu ben yerimde milim hareket edemezken bunu farkeden emir bana baktı emir mira dedi ben sakın bana yaklasma ellerindeki kanı bana bulaştirma dedim emirin hicbir ruh hali degismeden benim mafya olduğumu biliyorsun ve benim yasamam icin öldurmem lazım dedi ben öyle öyle sen suan bile soguk kanli katilssin şuan senin gozlerinde pismanlik yok vicdan yok ben bu adami seviyor olamam dedim emir sen başindan beri biliyordun benim ne oldugumu ilk defa sana bu kadar yansittim ozurdilerim ama ben buyum beni seveceksen boyle sev dedi bir gidim degistiremeycek miyim ha hiç mi ben merak ediyorum da şu rahmetliyi neden öldürdun dedim emir seninle adami nasil öldurdugumu yada nedenini anlatmaycam dedi ben ahhah ya bence sen aynaya bak neye donustugune bak dedim emir istersen git sakinles cunku fazla ileri gidiyorsun dedi devan etti sozune emir o adam beni öldürüyordu mira ve ben kendimi korumak icin boğdum onu dedi ben farkinda misin sen mafya olmasaydin senin dusmanin yada seni oldurmek isteyenler olmazdi dedim emir mira gerçekten gerginim bir de senle uğrasamam vicdanini dinleyemem dedi ben oylemi bundan sonra da uğrasabilecegin bir sevgiln yok çunku bu emir benim sevdigim adam olamaz dedim ve gittim emir mira diye gurlerken ben arkama bakmadan evime girdim gorevliye guvenliğe hatta yagizla keremde soyledim emir gelirse onu eve almak yok dedim kesin konusunca tamam dediler ve evden ciktilar zaten neyse bende dusa attim kendimi ve aklim almiyor neden emir mafya kendince sebebleri var kabul ama ben boyle bir adamla ileriyi goremiyorum ki yarabbim alah bana sabir emire beyin versi yarabim aminnnnn .......(zaman gecti .)

Emirden

Sabah sirkete gidecektim babama gozukmem lazimdi miraya kahvalti hazirlayip bir de not yazip ciktim sirkete girdikten sonra babamla ekonomiden dovizlerin yukselisinden konustuk epey bir zaman gecti ben kalktim deniz kiyisina park ettim ve miraya edeceğim teklifi düsündum derken basima yaslanmis namluyu hissettim ve elimle havaya dogrulturken silahi epey uzaga firlatirken adamla bogustuk ve ona yumruk atarken sen kimin adamisin lan it dedim adam ben senin gecen sene öldurdugun ####kisiyin kardesi ve seni oldurmeye geldim ben beceremedim oldursene lan dedi bende oldurmessem onun veni tekrar beni oldurmeye kalkacagi icin öldurdum kasi gozu kan benimde gomlegime bulasti resmen soguk kanli gibi adamlarimi cagirdim temizlediler ve bende eve gittim mira beni boyle gorunce yanima geldi faln filan derken televizyonu gordum ceset bulunmus derken sinirden adamimi aradim bagirdim adamim merak etmeyin emir bey intihar ssusu verdik parmak iziniz yok hersey temiz dedi ve ben kapatim mira bana domuk bakiyordu sevdigim kadin bana benim mirammis gibi bakmiyor ve tartismaya girdik hakliydi benim en ufak vicdanim sizlamiyordu çunku o beni oldurecekti derken mira beni terketti resmen benim gibi sevgilin de yok ugrasacak mi dedi benim aklim algilamiyordu çarpti kapiyi gitti benim arkasindan seslenisime tepki bile vermedi.....ben hemen sicak bir düs alip elime gecen pantolonu ve tsortu uzerime gecirdim girise geldigimde guvenlik beni durdurdu emir bey mira hanim sizin eve girmenizi istemiyor dedi ben çekil önümden dedim gorevli buna izin veremem dedi ben ittim salak sanki benim onumde durabilecek sanıyor kapıyi çaldim açan yok saate baktim saat 21.00 ve uyumamistir mirraaa diye gürledim güvenlikci eger gitmesseniz polis çagiracam dedi ben çagirmasaan adam degilsin deyip kafa çaktım derken mira bu ne gurultu diyerek diyerek balkona çikti ustundeki gecelige ne demeli bildigin acık saćik bir sey ve guvenlik de basladi konusmaya mira hanim benim sucum yok emir bey beni dinlemedi halima bakin dedi mira o kimseyi dinlemez sen gec yerine eve gireme zaten dedi ben sen beni biliyorsun o eve girebilecegimi biliyorsun aç kapiyi dedim mira emir git burdan konusacak hiçbir sey yok dedi ben konusacayik hemen aç yoksa balkona tirmanirim dedim mira aman tirmanirsan tirman be ama o balkondan aşagi dusersen sevinirim ha sen düşmessen ben atarim dedi iste benim sevgilim ben mira beni sinir ediyorsun bir o kadar da etkiliyorsun su üstunddekiyle disari cıkiyorsun bu ayri bir konu dedim mira sanane be ustumdekinden bana bak emir gitmessen polis çagiririm bunu yaparim bilirsin dedi ben tek bir cevap vermeden tirmandim balkona mira da iceri girdi pencereyi kapadi kirikledi perdeyide suratim cekti ama bendeki inat balkondaki sandalyeyi cama firlattim mira tekrar salina geldi sen manyak misin dedi ben manyağim lan var mi beni deli etme mira benim gibi sevgilin yok artik ne demek dedim mira aa senin beynin yok mu anlamadin mi yani biz artik sevgili değilik demek dedi ben benden kolay kolay ayrılamazsın dedim mira ayrıldim sen hala ayrilamazsin diyorsun ben mirayituttuhum gibi kendime yaklaştirdim hadi gozlerime bakarak seni istemiyorum de dedim mira emir git dedi ben saladim soylesene dedim mira senin gibi mafyayi istemiyorum ben boyle bir emir istemiyorum dedi ben beni sinirlendirme sen bugune kadar mafya oldugumu bilerek yanimdaydin simdik noldu da aniden benle ayrilmak istedin dedim mira eee yeter be ben senin katil oldugunu yada adam oldurdugunu bilerek yasayamam devam edemem seni bir vicdanin olmayabilir ama benim var simdik gider misin dedi ben haklisin berkide sen bensiz daha iyi olursun dedim mira birsey demeden odasina girdi ve kapiyi sertce kapattiktan sonra bende evden çiktim guvenlige cami tamir ettirmesini soyledim ve eve gittim lanet olsun sinirden evi dagittim her sey yerle bir oldu icimde olan sey gibi içim daha ne kadar kararabilir ki .....

Miradan

Tam da tahmin ettigim gibi evi basti gordi içeri herseyi yine yerle bir edip gityi ne vardi normal biri olsaydi ogretmenlik yapiyor ve mafyalik yok dusmansiz bir hayat surseydi hersey için geç degil biraksin mafyaligi ama birakirsa geçmisi hep pesinde olacak sadece dusman sayisi artmaycak gercekten bitti ben emirle yoluma devam edemem dusunsenize evleneceyik cocugumuz olacak ya dusmanimiz ogluma yada kizima zarar verirse ben buna katlanamam ve bunun tek suclusu emir eger dusman edinmese evlatlarimiza birsey olmaz evet simdik gencik macera istiyoruk ya gelecekte gelecekte huzur istiyorum bu huzur emirle olabileceginden emin degılim dereken odamin icinde volta atiyordum olmuyor ben onsuzluga alismam lazim verki de yarin o kampa gitmemeliyim 3gun evde calisirim kafa dinlerim faln filan derken aklima geldi ki herseyi onaylandi bunu emire soylemem gerek of mesaj attim yarin kamp gelemeycem yazip yolladım emir son gun karar degistiremezsiniz bize onceden haber verecektiniz hersey ayarlandi dedi ben zararinizi karsilarim hocam dedim emir disiplini bozmak hic dogru bir davranis degil dedi gerizekali disiplinmis peki emir bey siz adam oldururken cok mu disiplinle olduruyorsunuz derken sinir oldum bu ustumdekilerle de gordu beni drken o kampa gidecektim herseyi hazirladim ve yattim uyudum ....

Emirden

Bana mesaj atti ben berki barismak istiyor falandir derken yarin kampa gelmeycem yazdi ama gelecek olmaz 3 gun gormeden edemem derken birseyler geveledim insalah gelir sabah goreceyik bir bavul hazirladim ve yattim sabaha kadar dort dondun sabaha dogru uyudum .....

Votelerinizi bekliyorum yorumlarinizi da fikirlerinizi ogrenmek istiyorum ....

Aşk ÖgretmeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin