Karne günu(yaz tatiline girildi zaman gecti)
Miradan
Sonunda bu donemi de bitirdik bugub karne alacaktim gelecek seneye sonuncu sınıf olacam bu yuzden bu yaz tatilini ne kadar iyi geçirirsem o kadar iyi diye dusunurken emirin son donemlerde yok karanlik isler yok okul etkinliklerine kostururken çok yoruldu bende yaz tatili planlari yaptim insalah ikna ederim derken saat 7oldu ben hemen hazirlandim emirde kahvaltisini ederken dosya gibi seylere bakiyordu ve çensini sıkıyordu ben gunaydın dedim ve emir gunaydin dedi hafif bir tebesumle ben neye bakan dedim emir boşver dedi ben dosyayi aldim ben yine mi dedim emir seni kaciranlarin 3unu yakaladik ve oldurdum mira 4. Kisi ele basini bulmadan rahatlamam dedi ben şuan kafayı ona mi takiyorsun dedim emir ne çabuk unuttun 1 ay boyunca kabuslarla uyandıgini dedi ben unutmadim emir sadece fazla yoruluyorsun arti su her an peşimde olan korumalardan sıkıldım dedim emir kotumasiz hiçbir yere gidemen dedi ben of tamam derken emir yarim saate geliyorum dedi ve çikti bende o anlari hatirladim...
2ay önce
Miradan
Sabah sıradan bir gune uyandim emirde asagidan hadi mira diye bagiriyordu ben kalktim elimi yuzumu yikadim asagiya indim emirle kahvalti ederken kapı çaldı bir tane kadin saticıydi geldi iceri emirinde isi vardi kredi kartini bana birakti istedigin birsey varsa al dedi ve dudagimi öptü gitti kadin telefonda tamam kizim akilli dur dedi sonra bir sessizlik olustu ben katagologlara baktim telefonum çaldı telefonda konusurken melisle tam kapattim kadin bana saldirdi ve divuscu gibiydi bende kendimi korumaya çalisiyorum kadin tam haklarken bir suru adam eve girdi ve bir tane dev adami haklarken hepsi birden gelirken emiri aradim acil aramada hazirdi ben belli ettim zor durumda oldugumu umarim annamistir derken bir yumrukla yee dustum ve heryer karanlik.....
Emirden
Evden ciktiktan 10 dakika sonra telefonum caldi miraydi actim garip garip sesler hemen u donusuyle eve gidiyordum eve vardigimda kapi açıkti ve bir beyaz mendil uzerinde kanlı ve siyah murekkeple degerlin elimizde kılıç not..zeus diye yazarken benim sinirden elim ayagim duramazken etrafa baktim tahminen satici kadin ilk saldirdi o suan yerde yatiyordu bir yandan camlar vardi ben o kizi tuttum buda isin icinde diye saçlarından tuttum hesap sordum senin disli kiz zeusun elinde yakisikli dedi ben saclarini cekerken inlerken bilmiyorum dedi ve ben savurdum ve hemen yagizi murati savasi kahraman ufuğu konferans aramasi yaptim ve size bir kerede anlatacam mira kacirildi cabuk depoya gelin gecikeni keserim ufuk ne kadar adam varsa topla gel dedim ve kapattim kapiyi sertce kapattiktan sonra depoda hepsini bekliyordum hepsi gelince olanlari anlattim yağiz sinir krizine girerken bana yumruk cakti bende ona çaktim yağiz sen kardesimi koruyamadın dedi sesi sertti bir okadar da titrekti evet lanet olsun koruyamadim ama bu kurtaramayacagim anlamina gelmez dedim savas kavga anca zaman kaybettirir ben sisteme baktim zeus lakapli adamin nerelere gidebilecegi yada tum depolarini ogrendim ama nerden baslaycayik bilmem dedi ben gerekirse girebilecegi her delige tek tek bakmam gerekirse gereksin mirayi bulacaģim dedim yagiz ve murat bulacagiz dediler ve ciktik yagiz ve murat 25 adamla kendi listelerine bakacak bizde savas ufukla bakacaktik ....... savas sakin ol abi dedi ben 10.depodayik tek bir ipucu veya arayan yok dedim yagizi aradim onlardada birsey yoktu......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Ögretmeni
Teen FictionMiraya sormak isteyeceginiz bir sey mutlaka var ne mi ''aşk herseyi affeder mi ?'' Bunu okurken anlaycaksiniz (Sadece ogretmen ögrenci aşkı değil bağlılık ayrilsalarda 2 kalpde 1 beden olan bir ask merak edenler okusunlar hic birsey kaybetmessiniz...