Miradan
Sabah 7de kalktim canim kendimin tarifi bir omlet ve borek yapmak istedim oteldeki girevliden izin alip mutfaga girdim meger isteyen kendi yemegini yapanilirmis bunu ogrendim acele acele giyindim ve aşagiya indim mutfaga gectim kurabiye yapmaya basladim orda olan gorevli guzel yaparsan fazladan yap da acik bufeye koyalim dedi ben tabi dedim fazladan yaptim yaparken hertarafimi un ettim diye dusundum ve sekil vermeye basladım..bir yandan da sarki mirildaniyordum
Emirden
Spor salonuna gidecektim gorevliyi duydum mutfakta bir kiz var bizim yerimize kurabiye yapiyor deyen kizlari duydum ve tam yukari cikacaktim miranin soyledigi sarkiyi duydum ve miranin sesiydi sese dogru yurudum mutfaga girdim her tarafi un oldu ben ''gunaydin sef ''dedim mira çiglik atti ''odumu patlattin gunaydin ''dedi ben sirittim yardim ister misin dedim mira ''sey sacimi kulagimin arkasina koyabilirmisin elim korli de ''dedi ben yaklastim ve sacini kulaginin arkasina koydum ve benda cokolatali puding yapacam dedim ver malzemeleri ararken mira ''pudingler sagda 2 cekmece sut 1.dolapta tencere 4.dolapta , mutfaga girince kesfettim de ''dedi ben de sagol dedim ve ise koyuldum cok fazla kirabiye yapti ve forina koydu sonra cam bir tabak aldi icine 2 yumurta 1 bardak seker 1 bardak sut 1 bardak yag 3 bardak un valinya pekinparder portokal sutu ve cirpti kakaoyu ekleyip bitter ciklatayi da koydu pakette biraz galdi ister misin dedi ben olur dedim yanima geldi cunku ben pudingi karistiriyorum diye actim agzimi doktu agzima guzeldi sonra kahkaha atti onune bak oluyor pudin dedi ben kafa salladim bir yandan paketteki kalan cikolatayi oda yedi ve keki firina verdi ben pudinkleri piskuviyle beraber bir tabaga doktum ve buzluga koydum yarim saat sonra mutfak tertemiz yaptik ve kurabiyeler ve pasta hazirdi ben acele ettim agzima attim kurabiyeyi yandim dedim ufle dedim miraya mirada ufledi sonraa su da verdi sana dedim dedi ......
Miradan
Kurabiyeleri tabaga dizdim geri kalani gorevlilere verdim ve keki de masaya koydum superim dedim kendi kendime sonra kahvaltimizi tatlilarla yaptiķ annem aradi
Benim cikmam lazim dedim emir hocaya emir hoca ''nereye'' dedi ben ''ev bakmaya elmas sitesine ''deyip kactim.Emirden
Elmas sitesine gidiyorum deyip kacti elmas sitesi benim yeni evimin oldugu yer derken telefon geldi evin dekoru tamammis gidip bakacam once odaya cikayim giyineyim ve yola çikayim ...
Miradan
Annemle apartmani gezdik ama cok gurultulu oldugunu soylediler biz vazgectik sonra bir villa gordum ben ''ay anne ne guzel ev degil mi ''dedi annem ''evet kizim ''dedi ben o evin karsisinda bir ev gordum anne suna bakalim deyip emlakcisina gittik gayet uygun kirasi var kapora 2000 tl aylik 500 tl elektirik su derken 1000 tl gider bu eve hem ayri odamiz var misafir odamiz bile var bahcesi genis salincagi bile var ben begendim anneme baktim annemde begendigini soyledi ve evi tutduk ev esyali ama biraz temizlik istiyor gibi annemle beraberk marketten temizlik esyalari alip evi temizlemeye koyulacayik derken adam yarin temizleme sirketi temizleycek ve pazartesi gunu tasinirsiniz ev esyalari kalsin mi dedi biz evet dedik dekor guzeldi yani biraz eski ama belli degil derken adam 2 anahtari verdi bize biri benim biri annemin yasasin bu kadar mutlu olamazdim annem yanimda daha ne isteyim . Biz otele gidecekken fren sesiyle ciglik attim onune bak ayi dedim arabadan indi ben her yerde emir hocayi gormek zorunda miyim ya off emir hoca ''ayi mi ''dedi ben ozur diledim ve annemle beraber otele gittik...
Emirden
Yalnislikla miraya carpiyordum ayi dedi bana ,ben cikinca sok oldu ozur dileyip arabaya bindi ciktiklari evin emlakcisina sordum yeni komsularim mi dedim emlakci evet dedi ve gitti meymeletsiz adamim teki neyse bu kadar tesaduf mu ayni otel ayni okul ayni site bakalim nolacak ve evime girdim tek eksik temizlik bende pazartesi gunu evime gelecem oh huzur dolu bir evdeyim kavga yok gurultu yok kus sesleri ay ben resmen ergenlige dondum bu ne lan derken arabama bindim ve babamin sirketine gittim peder bey beni cagirdi yanina babamla aslinda iyi anlasirik annemden daha cok ilgilendi ama kendi kararlari olmasini ister bizi sirket gibi yonetmeye calisir benim de sirkete yonelik unuversite okumami istedi ama ben istedigim meslegi okudum biraz dargin bana ama benim istegim benim secimim benim kararim asla vazgecmem bunu anamasi gerekirdi bugune kadar . Neyse yarim saatte sirkete girdim ve babamin burosuna yani odasina girdim bana sarildi hal hatir sorduktan sonra konuya geldi babam ''annenle uzun sure oturup konustuk bu bizim icin de zor bir karar ama biz bu evliligi surduremiyoeuk bosanacayik ''dedi. Ben ''nerden cikti bu annemi aldattin degil yada annem mi bunca yil kavgalariniz icinde buyudum ayrilmadiniz neden simdik baba'' ďedim yuksek sesle babam ''sakin ol emir senin o annen hep bencil ve beni aldatti ve param icin benimle oldugunu itiraf etti seni dogurduktan sonra bile senin yuzunden cirkinlestim dedigini hatirlasana simdik sende karsi cikmaycaksin bosanacam ''dedi ben ''ne haliniz varsa gorun'' deyip kapiyi carptim ve hizli hizli otele gitmeye koyuldum yine eski ben karanlik ben ofke kontrol konusunda bir sorunum var ve bunun icin yardim bile aldim 5 yildir olmuyordu simdik annem tuzunden ne vardi beni seveydi ne vardi bana kardes yapaydi ama yok benim dogumdan sonra zar zor kilolari verdim bir tane daha aptallik etmem dedi benim orda oldugumu bile bile bunu hangi anne der ha hangi anne babam hakli bosasin 5 kuris da koklatmasin bana cektirdiklerini kendi yasasin diye dusundum .
Miradan
Otele girdik annem odaya cikti ben de bahcede cimlere oturdum tam o sirada izmirden arkadasim aradi beni ve en yakin arkadasimin kaza gecirdigini ve oldugunu dun gomuldugunu soyledi ben kolay kolay aglayamam ama simdik sel misali yaslar dokuldu yuzume telefon yere dustu ama umrumda bile olmadi sonra kalktigim gibi odama cikacaktim asansor bozuldu bir bu eksikti lanet olsun diye haykirdim merdivenlerden kosarak ciktim farketmeden birine carptim beni kolumdan tutdu emir hocaydi tam birsey soyleycekti .....
Emirden
Biri bana carpti merdivenlerde o kadar sinirliydim ki kolundan tutup kendime dogru cektim miraydi hatta ona bile bagiracaktim ama agliyordu hemde donuk bakiyordu ben ''mira neden agliyorsun ''dedim mira kolunu cekip sizi ilgilendirmez deyip kosarak odasina girdi salak emir seni ilgilendirmez hakli sevgilisinden ayrilmistir yada secgilisi aldatmistir ya da aldatti sevgilisini sevgilisi ogrenince canini yakti siz kizlar boylesiniz deyip spor salonunda kum torbasina vurdum tum hincimi torbafan aldim ve terliydim odama gitmek istedim ama aykalarom bana ihanet ediyor miranin odasina gittim kapiyi caldim annesi acti annesinin gozleride yasliydi ben soze girdim mirayin nesi var aglarken gordum annesin en yakin arkadasi izmirden kaza gecirdi ve öldu kizim biri olmese aglamaz hoca bey neyse siz gidin derken miranin hickiriklarini duyuyorum icimde bir seyler olutor sonra iyi gunler deyip odama gectim yikandim ve yattim
Miradan
Ben yataga yatip agladim annem saclarimi oksuyordu benim aglamam durdu ama ic cekiyordum elimden gelmeden kapi caldi duydugum ses emir hocaydi ama umrumda bile olmadi sonra annem yanima yatti ve birbirimize sarilarak uyuduk hayatta ne olacagimiz belli degil ve hayat yasamak istediklerimizi yapacak kadar sure tanimiyor ben artik beyinimi yeyiyorum diye diye uyudum
Votelemeyi unutmayin arkadaslar bu bolumu savuru bekleyenlere ve zamn gecirmek isteyenlere gelsin orucunuz kabul oksun arkadaslar .....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Ögretmeni
Teen FictionMiraya sormak isteyeceginiz bir sey mutlaka var ne mi ''aşk herseyi affeder mi ?'' Bunu okurken anlaycaksiniz (Sadece ogretmen ögrenci aşkı değil bağlılık ayrilsalarda 2 kalpde 1 beden olan bir ask merak edenler okusunlar hic birsey kaybetmessiniz...