20.bölüm(mira ve emir tatilde )

2.6K 88 9
                                    

Çarşamba

Miradan

Sabah kapı sesiyle uyandım daha doğrusu emirin kapımı kıracak gibi çalmasıyla demeliyim kalktim açtım insan uyuyor burda dedim emir kaç saat seslendim ses olmayınca bende kapını çaldım dedi ben bence sen kapıyı kırmaya çalıştın deyip lavaboya girdim genel ihtiyaçlarımı yaptım ben çıkınca emir tsortsuz benim odamdaydı ben arkadaşım odamdan çık giyinecem dedim emir tamam arkadaşım dedi emir odadan çıktı bende gobegı acık olan bir kıyafet seçtim (medyada var foto) ve uzerime gecirip kapıyı çaldim gel dedi emir oda giyindi ve emir mira kahvaltiya gidelim sana amerikan usulu kahvaltı yaptıracam dedi ben tamam patron rehberim sensin sonra gezelim ama dedim emir özgurluk anıtına gideceyik dedi benim hayalimdi özgurluk anıtına gitmek çıglık atip emirin boynuna sarıldım oda sarıldı bu defa ozurdilemeycem arkadaşık sonuçta arkadaşlar birbirine istediği zaman sarılabilir emir sen iyiden iyiye bana sarılmaya alıştın miracığim dedi miracığım ?? Ben ne var arkadaşıma sarılamaz mıyım dedim emir sırıtti ozaman bende istediğim zaman sarılırım da görün dedi ben sarılirsan sarıl arkadaşim ama hadi acıkdım gidelim mi artık dedim. Emir buyrun hanımlar önden dedi ben mersi deyip çıktım sokaklar çok güzeldi burda gercekten özgürdum kimse umrumda değil sokak dansçiları bile vardı kimse ne der diye düşunmediğim bir ülkedeyim ama zaten kendi ülkemdede kimseyin ne dediği pek umrumda değil kücuk bir kız kendi etrafinda dönuyor ve insanlarıda buna davet ediyordu beni de davet edince emir hayır dedi ama ben dinlermiyim bende döndum çocuklar kadar sevinçliydim ben emiri de tuttum iki elinden beni çekmeye çalıştı ama izin vermedim hadi dön nolacak karizman çizilmez burda dedim beraber kahkahalarla döndük başimiz döndu diye bir banka oturduk ve emir senin yanında herşey normalmis geliyor sonra yaptigimiz sey delilik olduğunu anlıyorüm dedi ben delilik mi kusura bakma eğlence anlayışın yok kimseyi takmadan hareket etmeye başlayinca hayatı yaşamaya başlamış olacan dedi emir çok bilmış hadi kalk gidelim dedi ben tamam gıcık patron veya rehber dedim gülerek yurumeye devam etti ..

Emirden

Sabah kalktim miraya seslendim seslendim ses gelmedi acaba birşey mi oldu derken kapiyi yumrukladim oda bana biraz çıkistiktan sonra lavaboya girip çıktı beni tsortsuz gorunce git de giyinecem dedi bu kıza bayılıyorum ya neyse giyinip odaya girince amerikan bir kahvalti yapacayik ve ozgurluk anıtina deyince çiğlik attip boynuma atladı tek fark utanmadı bende alıstin bana sarilasin dedim mira arkadasima da sarilmayim mi dedi bende ozaman bende sarilirim falan dedim ve çiktik amerikanin sokaklarina çok güzeldı bir anda bir çocuk mirayin donmesini istedi bana bakti sonra dönmeye başladi onu izlerken ne kadar eğlendiğini ve beni ne kadar eğlendirdiğini annadim acaba bende mi katılsam diye düsünürken mira beni cekti bende onu çekip goturmeye çalıştım ama bende dayyanamadım bende döndum sonunda başimiz dondu oturduk ve yurumeye devam ettik ve cafeye geldik normal bir cafe ama hersey çok lezetli yapan tek cafeydi kahvaltimiz gelince mira durmadan yeyiyordu o haline guldum recel dudağina akti dudağindan operek almak vardi ama peçeteyle sildim mavi gözlerini benim gözlerime dikti sonra yemek yemeye devam etti bende yedim ve elindeki kahveyle yurumeye başladı sessizliği o bozdu emir özgurluk anitina da yuruyerek gitmeyi düşunmuyorsun degil mi dedi çok doğru soyluyor bir taksi çevirdim ve soyledim yolla çıktık özgurluk anitina gitmek için botta girdik ve gittik mira çok mutluydu bana tesekur edip duruyordu sonro fotoğraf çekerken birden dayanamdim yanağini öptüm onun agzi açıldı fotoda süper çıktı gülme tuttu beni mira çok komik dedi ben bence komik yüzünün ifadesine bakda gor dedim mira tutamdı kendini kahkahayi patlatti bizde gezdik özgürluk aniti ve sonra otele yakin bir yerde indik sokakları dolaşa dolaşa otele gittik mira yarın alışverişe mi gitsek dedi ben bakarık dedim mira kafa sallayıp odamıza girdik o balkondaki sandalyeye oturup kitap okurken ben spora gittim tabi soyledim ve oyle gittim...

Aşk ÖgretmeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin