Cuma
Miradan
Sabah emirden önce uyandim ve emiri uyurken inceleme sansim oldu yanağini oksarken emir elimi tutup elimi öptu gunaydın hatun dedi ben gunaydın dedim ve kalktim duşa girdim yikanirken emirde girdi dus kabini allahtan kapaliydi ne ben onu gorurum ne o beni elini yuzunu yikadı ve dısari cikti odamin kapisinin kapisinin sesini duyunca duştan çıkıp giyindim ve emir murat melisle birde periyle kahvalti yaptik sonra okula gittik emirleydi ilk dersimiz derste izin kagitlarini aldi benim canım gitmek istemiyor bütün hafta boyunca kamp cok uzundu derken emir arkadaslar kamp programinda bir degisiklik var pazartesi gidiyoruk persenbe sabah yada öglen donuyoruk 3 gece 4 gun yani dedi yarabbi sukur 3 gune dustu neyse ben ders boyunca dersi dinledim 30 tane test çozdüm emirde kontrol ederken arada bana bakiyordu afferim dedi ve masaya geçti ders zili çalinca ayağa kalktti odasina gidiyordu heralde bende melise dondum sen nicin gelmeycen dedim melis murat gitmemi istemedi ayrica ne yalan soyleyim mira bende istemiyorum dedi ben sen bilirsin dedim ve tenefusler dersler de gecip gitti bende yurumeye başladim kapida ufuk mira hanim dedi ben onu taklit ederek ufuk bey dedim ufuk ben sizden bir tavsiye almaliyim bir kiza nasıl evlenme teklifi etmeliyim ?dedi ben bir dusuneyimm dedim .....
Emirden
Sabah kalktim mirabeni seyrediyordu ben izleyen bir kadin her zaman degerlidir ama senin her hareketini seyredip hic usanmadan sana gulen kadin servettir ben bu mirayla ne yapacam hic bilmem bir ömur suracikta kalabilirim ama okul var sonra kalkti mira ve duşa girdi benim de toaletim geldi ve sıkıştim aman nolacak deyerek toalete girdim genl islerden sonra yuzumu yikadim ve çiktim hep beraber kahvalti yaptiktan sonra okula gittik tenefuste ufuğu yanima çagirdim buyrun emir bey dedi ben mirayi az çok taniyorsun seni şafakla arani yapmani saglayan o senle anlasiyor ve ben artik miraya evlenme teklifi etmeyi dusunuyorum sen gidip safaga evlenme teklifi edecekmis gibi kensi hayalindeki evlenme teklifinin nasil bir sey oldugunu ogren ve gel bana anlat en kucuk detay atlamak yok ufuk dedim ufuk kiskanabilecegim kadar yakisikli bir adamimdi ama iyi biriydi ihanet etmezdi ufuk ben nasil ogrenebilirim ki uani nerde dedi ben bugun oglen eve sen birak dedi bende ogleden sonra depoya gececektim zaten ufuk peki efensim dedi ve gitti basarirsa iyi cikis saatine kadar dersler gecmez oldu derken ben yuzuk almadim ayrica miraya özgu birsey olsun diye dusundum cikis saatinden once ciktim ve kuyumcu kuyumcu gezmeye başladım......
Ufuktan
Emir beyin istegini yerine getirmek icin mira hanimi bekledim ve arabaya binince telefonumun ses kaydini actim sonucta noktasi noktasina ezberleyip anlatamam yada mira hayalprest klasik seylerden anlatacak degil ya anlatirsa sasmam derken mira da gozuktu hadi bana kolay gelsin
Miradan
Ben dusunurken ufuk sen sadece bunu sormak icin mi geldin dedim ufuk emir bey sizi eve birakmami istemisti ayrica dedi ben tamam arabada konusalim ozaman dedim arabaya ilerleyince arka kapiyi açti ben ilahi ufuk yanina oturacam cunku konusmamiz gereken konu var zaten dedim ve one oturdum ufukta oturdu ben 1.adım oncelikle sade mi yoksa abartili seyler sevip sevmedigine bak
2.adim , yüzuk secerken 1.adimi hatirlaycan sadeyse sade abartiysa abarti sakin sana abartili seyleri severse zengin avcisi gozukmesin kadinlar en azindan asik oldugu adam ne kadar zevksiz de olsa tektasini gercekten deger verilerek alinmasini ister . Mesela emir bana edecek olsaydi sade ama farkli olmasi hosuma gidebilirdi ama bence şafak klasik yuzuk sever ne kucuk nede buyuk .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Ögretmeni
Teen FictionMiraya sormak isteyeceginiz bir sey mutlaka var ne mi ''aşk herseyi affeder mi ?'' Bunu okurken anlaycaksiniz (Sadece ogretmen ögrenci aşkı değil bağlılık ayrilsalarda 2 kalpde 1 beden olan bir ask merak edenler okusunlar hic birsey kaybetmessiniz...