Yaz tatili part2
Miradan
Sabah emirle ucaga bindik ve her zamanki gibi korkumdan emirin kicagindaydim yavru vatana gidince girnedeki merit hotele gittik ve odamiza girdik emir yoruldun mu dedi mira yook sen dedim emir yuzun bembeyaz dedi ben aynaya baktim gercekten de oyle regl donemim de degil ve yumurtaliklarimda bir sizi var ama emire belli etmek istemedim emir birsey var ama soylemiyorsun dedi ben of emir yok dedim ve yataga atladim ne yumusak bir yataktayim derken emirde yaanima yatti ve biraz kestirdik ......... ...
Emirden
Miranin eve donmesi gerek faln filn derken gezmeden etmeden geri istanbula gittik birsey var ama ne üstüne gitmiyordum daha 2bucuk ay var yine giderik diy dusunurken mira tualete girdi ben birseyler hazirlamaya gittim...
Miradan
Acele istanbula gittik ben tualete gidip benim doktorumu aradim durumu ankattim yarina bir randevu aldim ve kapattim asagiya indim emirin hazirladiklarini zorla yedim yemessem annardi derken erkenden yattik..
Ertesi gün
Mirada
Sabah erken kakktim emire bir sanduvic hazirladim ve not yazip ciktim ozel hastaneye asu hanimi buldum ve icrri girdim kanimi aldi hemsire asu hanim da yumurtaliklarima falan bakiyordu alttan asu hanim kan testine gerek yoktu gördügum seyi sana nasil soyleycem bilmem dedi ben cok mu kotu dedim asu normalde bir kizin bu yazlarda dogurganligi %90 ama seninki %20 cok dusuk bir ihtimal anne olacaksin dedi dusuk bir ihtimal anne olacaksin kulaklarimda yankilanirken asu hanim mira mira hanim derken ben bunun bir cozumu olmali dedim asu hanim tüp bebek yontemi yada ilaclarla yuzde 40 olabilir ama esinin baba olamayamayabilir ve bunu ona söylemelisin dedi ben kalktim giyinip cikti sahilde oylece oturuken cocuk sesleri geliyordu ben ne yapacam .. emire bunu yapamam aşık oldugum adam bunu haketmiyor ...derken saate baktim saat 17.00 ve emirden 10 arama ve 10 mesaj vardı. ..eve giderken cocuk parkınin yanindan gecerken cocuklara baktim ve ağlamaya basladim birtane kiz sarisin etegimi cekistiriyordu aba nigin alarsın dedi ben anladim ne dedigini egildim anlini optum bilmem ama sen hep gul olur mu dedim kiz elleriyle aglama dedi ben kafa salladim ve güldum kiz gitti ben arkami dondugum an emirin sinirlo bakislariyla karsilastim emir bu saate kadar nerdeydin beni neden aramadin neden telefonlarima cevap vermedin ve neden ağlıyorsun dedi ben hic birsry sorma sadece saril olmaz mi dedim emir beni kendine cekti ve sarıldik emir ne kadar seker kizdi yanimdaki dedi ben evt dedim emir bizimde bir kizimiz olsa ne kadar tatli olur dedi icim kanarcasina sustum emir neyin var dedi ben yook birsey sace dolmusum aglayasim vardi agladim dedim beni kendine cekti ve eve gittik ben eger emire soylersem her sekilde yânimda olur ama baba olmaz ve ben bunu elinden alamam ve kemdimce bir karar verdim temmuz ayinin sonunda emirden ayrilacam .... emir ne dusundun bakalim dedi ben hic dedim ve bir sidi koydu anne ve cocukkariyla ilgili bir filimdi sinir bozucuydu derken bir tanesinin cocugu olmazdi ben durdurdum filmi meragima yenik düstum emir deylim bizim cocugumuz olmazsa ne yapardin dedim oada nerden cikti mira dedi ben merak ettim dedim emir tup yontemi var sansimuzi denerdik olmadi evlatlık alirdik dedi ben tamam dedim ve emirin omzuna yattim ve filmi izledik ve yattik ...
1bucuk ay
Miranin ruyasi
Buyuk bir ev ve ev kadar buyuk bahces var yesil çinenler sag tarafta çocuk parkı sol tarafta firin ve barbeku vardi bir agac salincagi da eksik degil ardindan ben bir ses duyuyorum anne deyen kosuyor ve bana sariliyor ama ben kemdimi uzaktan izliyorum bir yandan emir geliyor sariliyor benim goruntume derken her yer karanlik uyaniyorum emir boyle ruyalar gorme cunku sen hic bir zaman gercekden anne olamaycan derken hayir ben ben derken emir uyan miram uyan sadece kabus deyen emiri gorunce kabusun etkisinden cikamadim aglamaya basladim emir mira noluyoruk kendine gel neyin var lutfen soyle dedi ben sustum soylemeyecek misin ben neyinim ha soyle derken ben daha sidetli agliyordum emir yataktan kalkti ruya degil konu var 1 aydan beri garipsin soyle yoksa giderim yalniz kalin dedi ben birsey demeyince carpti kapiyi cikti benim aglamam daha siddetlendi
Banyoya gittim berbattim estalarimi toplayip bir valize koydu ve yatagin altina sakladim ve aşagiya indim emir koltukta dusunuyordu ne dusunecek mira senin ahmakligini derken ben yanina çokdum ozur dilerim hersey icin sadece annemleri fazla ozledim dedim emir sorun buysa 1 hafta sonra giderik dedi ben sahte bir gulusle gercekten mi dedim kafa salayinca sarildim sarilinca oh dedi ben yuzune garipce baktim emir var 1 aydir ne sariliyorsun ne de gozlerime dogru duzgun bakiyorsun melisle de kavgalisin diye boylesin heralde dedi ben melisle yarin konusacam barisirik dedim emirle yataga gittik ve uyudukk ;)Yorumları ve voteleri bekliyorum . ..... biliyorum bu bolum biraz kisa oldu telafi edecem seviliyorsunuz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Ögretmeni
Teen FictionMiraya sormak isteyeceginiz bir sey mutlaka var ne mi ''aşk herseyi affeder mi ?'' Bunu okurken anlaycaksiniz (Sadece ogretmen ögrenci aşkı değil bağlılık ayrilsalarda 2 kalpde 1 beden olan bir ask merak edenler okusunlar hic birsey kaybetmessiniz...