Pazar
Emirden
Sabah yerde uyandim acaba neden mira tepince yere duştum yatağa tekrar yattim yine tekmeledi yere düstum yerde uyudum var bir saat mira hanımda çapraz yatıyordu neyse saat altiydi bir bakarım telefonum çaldı en iyi adamim ufuktu arayan depoda isini gormem gereken adamlar vardı miranin alnini öpup siyah giyindim ve depoya doğru yola çıktim silahımıda aldım.....
Yazarin anlatımi
Emir arabada kendisine ceki duzen verdi ögretmen olan neşe dolu yüzu artik yoktu duygusuz bakıslar ve ser bir ifadeyle depoya vardı depo girisinde epey adamı vardi hepsi kafalariyla selam verirken emir umursamaz her attigi adimda korku saliyordu kurbanına doğru giderken ona ne tür iskence yapsa bir kıza zorla uyuşturucu içirtmis kız dayanamamıs ve can vermis hemde emirin mekaninda adam ölmek için daha iyi bir yol bulamazdı emir yeni kararlariyla girdi depoya ve bu kararlari adami halledikten sonra açiklaycakti gerek kendine gerek sevdigi kadin ve arkadassina murata muratta emir gibi mafyaydı ama o sadece tecavuz edenler ve serserilerle ilgilenirdi amerikada burda emire yardim ederken oğretmenlik yapacak sizce hem mafya hem ögretmenlik birlikte yapılabilir miydi bizimkiler icin yapilirdi neyse emir adama her yaklastigi adim kurbandaki yutkunmanin hadi hesabi yokken emir SEN KIMSIN KI BENIM MEKANIMDA BIR KIZA UYUSTURUCUYU ZORLA ICIRIP ÖLMESINE SEBEB OLURSUN DIYE kükredi adam korkusundan sandalyeden kivranirken düstu yere ve yeri yalasa yeridir emir bir hareketiyle yerden kaldirdi adami ve yüzunu tanınmaycak hale soktu sonra 15 kisi birden silahi ateşlediler ve adami aci dolu ölum boyladi emir yeni bir gomlek giydikten sonra 2.depoya yer altina girdi ve bu depo dusmanı arasın deposuydu etrafindaki adamlar birbirlerine sert ofkeli bakislar atarken arasin kapisini bir tekmeyle kirdi aras yerinden sıcrayio silahini çikarinca emir birak o silahi ve otur beni dinle dedi aras elindeki silahı onundeki masaya koydu sen hangi hakla benim odama böyle giriyorsun dedi emir kendimin verdigi hakla satıcilarin birdaha zorla birine bir sey içirmeye calisio cinayete sebeb olursalar hemde benim mekanimda o masadaki silahin kursunlarini agzinin icinde patlatirim diye kükredi ve arasa arkasını döndu aras silah çekti emir arasin ses çikarmadan çektigi silahi arkasini dönmeden emir SEN ANCA DUSMANINI ARKASINDAN VURURSUN YUZUME TUTMASSIN SILAHI dedi ve aras yutkundu emir önune dondu ufuk adamlariyla beraber iceri girdi emir senin yaptigin bu hata adamlarina mal oldu beni ölddursende kendin sağ çıkmazsin o silahi indir dedi emir sert bir sekilde aras silahi yere firlatti emir depodan çıktı ve eve gidecekti ama babasinin sirketine gidecekti önce .....artık daha sert olacakti çunku insanlara zarar veren çok uyusturucu tesircileri vardi ve emire yapilan hata affedilmez simdik yolda giderken miranin yüzunü düsunurken bile depodaki sert adamdan eser yoltu emir hayatinda duygular eksik degildi aglayan bir mafya olur mu dersaniz olur emir duygulari olan bir mafyaydi ama bu duygulari anca sevdigi kisilerin gormesine izin verirdi hic bir zaman kimseye güçsuz gözükmezdi gözukemezdi duşmanlari onun zaaf ve zayif anını ariyorlardı ......
Miradan
Sabah yataktan kalktim elimi yüzumu yikadim aşaga indim tum odalara baktim emir yoktu bende karsiya eve gectim kiyafetlerimi giyip emirin evine tekrar gittim tam o sırada siyah takım elbiseli adamlar silah doğrulttular bana ve içeri geç dediler ben geçtim onlar benim savunma sporu bildigimi bilmedikleri icin avantajim vardi ve emirin burdaki segpasinda kucuk bir silah sakliydi eger birsey yapmaya çalisirlarsa vurumuyum bilmiyorum ama kokuyirdum adamlar yüru kücük sürtük dediler ben laflarına dikkat et dedim siyah kiyafetli addam emirin tek gecelik iliskisinden biri olmadigini bildigimiz icin burdasin buyuk patron buraya gelecek dedi ben büyuk patron dedim merakli bir sekilde adam aras bulut tanır mısın dedi ben evet tanirim kirk yıllik arkadaşim arkadasim yuruyun gidin bende emire soylememde sizi öldürmez dedim o an aras denen itin sesi oo kirk yıllık arkadaşima bakin emirin neden sevgilisi olduğun belli dedi ben yavşamasan iyi olur dedim aras bak kücuk kız seninle degil emirle işim var şimdik uslu ol zaten birsey bile yapamazsın sen diye bağlı degilsin dedi ben siz mafyalarin akli nasıl çalısiyor bilmiyorum ama haklisin bir bok yapamam ama neden kızları kücumsuyorsunuz annamiyorum dedim aras kahkaha atarken şu igrenc kahkahayi kes de bana napacaksiniz dedim aras senin tadına baksak iyi olur dedi ben o zor be aras dedim aras ayağa kalktı kolumdan çekistirerek emirin odasi nerde dedi ben sanane dedim malesef buldu ben yatağa firlatacağini zanediyorsa yaniliyor silahini cekmeceye koydu kapiyi kirikledi hadi guzelim kaçma dedi ben ben asla kaçmam aras ve beni kücumseyerek hayatinin hatasini yaptin dedim ve yumruğu suratina gecirdim aras boş dururmu gelisi guzel bir tokatla yere dusecek biri degildim sonra arasa yaklastim çok mu istiyorsun beni dedim dudaklari kivrildı o an bacak arasına gećirdim al dedim ve yere yığılinca anahtari alip kapiyi açtım ve arasin silahini aldım ......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Ögretmeni
Teen FictionMiraya sormak isteyeceginiz bir sey mutlaka var ne mi ''aşk herseyi affeder mi ?'' Bunu okurken anlaycaksiniz (Sadece ogretmen ögrenci aşkı değil bağlılık ayrilsalarda 2 kalpde 1 beden olan bir ask merak edenler okusunlar hic birsey kaybetmessiniz...