Pazar
Multimediyadeniz (miranin annesi ) ve macit karakteri ve kerem ve cihan karakteri
Miradan
Sabah kalktım annemi hazırlanırken gördüm ben nereye gidecen anne dedim annem mira ben macitle kahvaltiya gidecem macit israr etti siz birbirinizi taniyasiniz diye aksama dogru seninle birlikte yalniz birsryler yapmak ister yani tanimak istiyor seni kizim sen onu baban gibi gör istiyor macitin bir oğlu var kerem diye ama kızı yok çok istedi ama doktorlar eski esinin çocuğu olamaz dedi seni kizi gibi goruyor lutfen ona saygili ve cana yakın ol kızım dedi ben anne ben hemenden cana yakin olurum sadece kisa bir zaman isterim senden keremde mi bizimle kalacak dedim annem tamam kızım kerem haftasonlari bizimle olacak hafta ici arkadaslariyla ortak kaldiklari evde kaliyor unuversitede 2 yili insalah anlaşırsınız dedi ben anne sen hiç merak etme dedim tam o sıra kapı çaldı ben açtım cana yakın davranalım bakalım macit abiye hoşgeldin deyip yanaklarindan öptüm hosuna gitti ben gunaydin annem bahsetti birseyler yapmak istiyorsunuz benimle saat kaçta hazir olayım dedim macit abi 15.00den sonra işim yok sana ne saat uyarsa ara yada mesaj at burdayim kizim lutfen sizli bizli konusma şoyle düşün baba demek için erken ama ben babadan öte senle arkadaş olmak istiyorum sence bir mahsuru yoksa tabi dedi ben aslında seversem baba derdim ama neyse ben baba demem icin erken ama tabikide iyi arkadas olacağa benziyoruk sonucta onca yıl boyunca annemin gözünu parlatan olmadı sirf bu yuzden szi pardon seni çok sevebilirim dedim annem de salona geldi beni öptu ikiside el elle çıktı dışarı ben kıkırdadim bahçe kapisından çikmadan macit abi gelip alnımı öptü bende gülumsedim. Onlar kaçtiktan sonra saatte baktım saat 9 bucuktu hazırlandım çocuklar kadar mutluydum ve emir hocanın kapısını çaldım emir geldi açtı emir ne bu neşe mira gunaydin dedi ben gunaydınlar girelim içeriye anlatırım dedim emir buyurunuz kücuk hanım ve anlatin bakalim sizi bu kadar sevindiren ne dedi ben annemin sevgilisiyle tanıştım aslinda evlenecekler ama benden musade istediler macit abi iyi biri ve annemi mutlu ediyor beni kizı gibi görüyor dedim emir iyi adamdır yani iyi senin adına sevindim ee burda mi kalacaksınız dedi ben yan siteye taşinacayık karşi komsu değil de yan komşu olacayık dedim emir zengin yani dedi ben zenginliği benim için onemli değil annemi mutlu etsin tabi annemde macit abiyi yeter başka birsey istemem gecen gun kredi karti verdi amerikaya gidecegimi dutunca ben istemedim ama yuzunu asınca aldim hem sınırımı da bilen biri olduğumu biliyor annem benden çok bahsetti macite bugun 15den sonra beraber birseyler yapacatik bir de oglu var unuversiteli dedim emir ogluda mi sizle kalacak dedi ben hafta sonulari dedim emir deniz hanim mutludur yani dedi ben evet izin kağidini goturdun yoksa götüreceyik dedim emir hadi kalk küçük hanım dedi bende kalktim beraber izin kağıdinı verdik ve buyuk bir şirketin onune koydu arabayi ben nereye geldik dedim emir babamin şorketi hadi gel dedi ben ben seni beklerim arabada dedim emir sen mi gelecen ben mi kolundan çeke çeke getireyim dedi ben indim arabadan ve girdik sirkete ve en ust kata asansorle çıktık babasının kapısını çaldı babası buraların yolunu bilirmiydin küçuk bey deyip ayağa kalkti ve emire sarıldı emirde babasina sarılırken geldim işte baba dedi sonra babası elini bana uzatti ben cihan kılıç dedi bende mira ateş dedim emir arkadaşim ve okulda ögrencim dedi babası öyle mi ne guzel ama benim oğlum arkadaşına bile torpil yapmaz dedi ben güldum ve torpile ihtiyacim yoktur benim cihan abi dedim cihan abi çalıskansın yani dedi emir bursu 1.likle kazandı baba dedi cihan abi aferim sana kücuk hanim dedi ve karşisina oturduk beni buraya getirdi iyi güzel de sohbet ediyorlar sonra konu annesiyle bişanmaya gelince cihan abi tedirginlesti ve beni isaret etti emir baba mira biliyor sorun yok dedi cihan abi aldatıldiğimida soyledin yani boynuz yedigimi de dedi yuzu biraz düstü ben cihan abi merak etmeyi sadece siz bu duruma düsmuyorsunuz utanacak biri varsa aldatandir aldatan asıl kendi kendini aldatarak kuculdukçe kuçulür dedim emirin annesi icin boyle dedim ama napayim cihan abi gercekten boyle mi dusunuyorsun bende rezil olduğumu aptal olduğumu düsunduğunü zanettim dedi ben estafrullah ne haddime sizin ona guvenmeniz sizin aptaliginiz degil asil sizin guveninizi haketmeyerek size ihanet ederek o zavalli durumunda siz kendinizi suçlamayın ve mutlu olun nolursa olsun gülun etraftaki insanlari takmayın dedim emir bence mira haklı dedi cihan abi sen pisikolok olmayı düsunuyor musun bu dediklerin beni rahatlatti ve ben neden hic boyle düsunmedim ve kendimi süçladım tesekurler miracım dedi bende gulumseyip pisikolok mu benden pisikolok olmaz kendinizi suçlamaktan vazgeçin aldatilmak suç degil ki dedim emir bosanma davasi ne zaman dedi babası boşandık hizlica halledirdim dedi emir iyi bari dedi cihan abi hadi kalkin size yemek ısmarlaycam dedi emir kalkti brndr kalktim ve arkali onlu lüks bir retoranta girdik ben birsey demedim biz yemeklerimizi soyleyip beklerken macit abiyi gordum sonra goz göze geldim bizim masaya geldi cihan abiyle el sıkışti sonra emirle ve macit miraciğim nasılsın dedi ben iyiyim macit abi dedim cihan abi siz nerden tanışiyorsunuz dedi ben macitin gozlerine baktim sevecen bir bakisla soyle dercesine baktı ben macit abi annemle evlenecek benim babam sayilir yani deyincr macit abi baba söxunu duyunca gozleri parlayıp doldu ve yanima gelince sarilmak istediğini annadım kalktim ve sarıldım bu kadar sevineceğini bilsem onceden soylerdim gercekten oz babam gibi goruyor cihan abi ortak bu ne duygusallik dedi espiri olarak ortak derkrn ben ortak derken dedim macit abi biz sirket ortaklariyik dedi ben iyi alahtan rakip degilsiniz dedim sonra kahkahalar koptu ben ne dedim şimdik dedim hayla daha guluyorduk derken macit abi anlimdan opüp kendi masasina is adamlariyla toplanti yapiyordu brnde yemek yedikten sonra tesekur ettim ve eve gittik macit abiden mesaj geldi saat 17.00 de seni alsam olur mu dedi ben saate vaktim saat 15.00du emir ne dusunun dedi ben gidip hazirlanmam lazim macit abiyle randevum var dedim emir tamam o zaman pazartesi gunu herseyin hazir olsun bagulunun agirliğı çok yapma alisveris de yapacayik dedi ben tamam patron dedim guldu ve ece gittim hazirlanmaya başladım..
Emirden
Mirayi cok mutlu gordum ve gercekten macit beyi sevdi bunu annadim bir yandan da babamin ihanete uğraması yüzünden kendini suçladığinı bilmiyordum bunu mira sayesinde oğrendim ve babami rahatlatacak seyler soyleyince mutlu olan bir adam oldu yeniden mira etkisi buna denir babamin yaptiği is degil genelde luks restorantta sadece ben ve babam olduğumuzda giderik yanimizda biri varsa başka yeri tercih ederik ama babam okadar sevdi ki mirayi burayi tercih etti derken miranin babasi yani macut bey bizim sirketin ortaği çikti miranin babasi deemesine çok sevinince çok yaptigi birsey degildir is adamlarin orta yerde kizi yada bir kizla sarilmasi ama hic umrunda olmadan sarıldilar biz yemek yedikten sonra eve geldik miraya msj geldi ve gitti mira gittikten sonra spor odasinda spor yapmaya başladın....
Miradan
Ben hazirdim 15dkika sonra burda olacak bir yandan düsunuyorsum baba dedim guzel de ya annem gibi olmassa herşeyime karışirsa yok ya macit abi oyle biri degil annemde jale teyzeyle uzun uzun sohbet ettiklerini beni eve birakmadan once jale teyzeden almamizi rica etti bir yandan da maciti babam olarak tanittigima cok sevindi ve işin daha iyi yani macit abi dilinden düsurmemisti annemde biliyorum daha erken ama adama baba demen adami cok mutlu ediyor dedi bende evlendikten sonra hep deycem soz ama simdik biraz zaman dedim bunlari dusunurken boru sesi geldi macit abi kendi inip açtı kapimi kibar adam annem isini iyi biliyor dedim kendi kendime arabaya binince karşı koltukta bir genc benden 1 yada 2 yas buyuk diye düsundum macit abi merhaba kızim dedi ben merhaba dedim macit abi bak bu oğlum kerem dedi ben elimi uzattim oda uzatti ben bende mira memnun oldum dedim macit abi aranizda 3 yas var galiba sen 17 sin degil mi bu sene 18 olacan dedi ben yok ben 18 yasindayim ama 19 a basacam bu sene siz sormadan ben soyleyim 2 sene geç basladim dersllerim iyi dedim macit abi tamam ozaman 1 yaş var dedi ben kafa salladım kerem telefonla ilgilenmeyi birakip bana baktı ne cok uzak davraniyordu ne yakın insalah anlaşirik dedim kendi kendime derken kerem baba uzun zamandir basket oynamiyoruk oynaylim mi dedi macit abi mira baska bir yere gitmek mi yoksa basketbol mu dedi kerem asti suratini ben kerem asma suratini cunku ben baskete bayilirim bende oynarim baştan soyleyim dedim kerem saskin saşkin bana bakti ciddi ciddi baskete hayir demedi genelde kizlar boyle seyleri bu saate sıkıcı bulur dedi ben farklilik iyidir deyip guldum kerem senle anlaşacagimiz belli oldu dedi ben bencede dedim macit abi ama bu kiyafetlerle olmaz dedi ve soforu nike gitmesini soyledi beraber esortman giyip basketbol sahasina gittik eşit degildik ama 3 ayri takim yaptik teke tek hepimiz biz degisik oynuyorduk ikiside iyiydi ama ben de balliyim arkami donup atinca ikisi de yuh ne bal dediler brn guldum ben 8 kerem 6 macit abi 8 di ve beraberd kaldik diye 3luk atisi kim atarsa o lazanacak dedi ben kafa salladim ben kazandim ben hadi beyler terimizi sogutmaylim eve dedim jale teyzeden annemi aldik ve oyle eve gittik kerem annemin duşunu ben kendi banyomu genel banyoyu da macit abi duş aldi ve hepimz ayni anda salona geçtik saatler olsun deyip annemin yaptigi yemegi yeyip sohbet ettik sonra evlerine gittiler bende annemi opup yattağima yattim yarin izinli olduğum için rahatım
Emirden
Spordan sonra duş aldım ve bahceye çikip oturdum miranin geldigini gorunce macit bey oglunu da gordum yakisikli cocuk neyse onlar evden çıkana kadar ordaydim mitap okuyordum bende içeri girip televizyonda 2 filim izledim ve yattimm ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Ögretmeni
Teen FictionMiraya sormak isteyeceginiz bir sey mutlaka var ne mi ''aşk herseyi affeder mi ?'' Bunu okurken anlaycaksiniz (Sadece ogretmen ögrenci aşkı değil bağlılık ayrilsalarda 2 kalpde 1 beden olan bir ask merak edenler okusunlar hic birsey kaybetmessiniz...