Salı
Miradan
Sabah alarımın güzel melodisiyle uyandim ve yuzumu yikayip rimelim surdum ve kıyafetlerimi giyip odamdan çıktım kofles yapıp yedim sonra evden çıktım taksiye binip okula doğru yol aldim ve yol boyunca jessi j dinledim kadinin çok guzel sesi var derken okula geldim 14 tl yi taksiciye verdim evim okula uzak değildi okula girdikten sonra melisle sınıfa çıktık melis ee anlat emir hocayla amerika nasıldi dedi çok guzel aklıma getirmese olmazdi zaten ben güzeldi iste gezdik özgurluk anıtı en güzeliydi dedim halbuki benim icin en guzel yer buz gibi denizdi derken icimden zil çaldı 3 ders emir hocaydi ve ben onu sabahtan beri görmedim aman banane derken emre benim yanıma geldi okul çikisi melis sen ben kafeye gidelim mi dedi ben olur melis sende gel dedim melis tamam dedi sonra benim aklima geldi muzik ve resim var oğleden sonra ben of emre ben gelemem muzik ve resim dersim var dedim emir tamam saat 18.00da bulisuruk o zaman dedi ben tamam dedim annemi aradim ve soyledim izin verdi sonra emir hoca sınıfa girdi gunaydin genceler biraz geciktim kusura bakmayin dedi ve güldü ben emiri takmiyor eskisi gibi davranıyordum ders sonunda bugun muzik dersimiz olduguni kulubde olanlar unutmasın dedi ve sıniftan çikarken mira tenefusun son 5 dkikasi gelde birseyi not ettirecem dedi ben kafa salladim ciktigini görunce moro tonofoson son 5 dokokoso goldo borsoyo not ottorocom diye zefledim melis güldü bizde kantine gittik . .........
Emirden
Sabah erkrn kalktim ama ilk 2 dersim yoktu geç çıkinca da tragikten dolayi okula geç kaldim derse girdim ders sonunda tenefuste sonra gelmesini soyledim tamam dedi ve ben odama girdim buse koltuğumda oturuyordu bu ne rahatlik sürtuk olduğunu kanitlamak zorunda değil bence neden herekea mira gibi masum olamaz ki olsa ozaman miraya aşık olur muydum kesinlikle yine o kisi mira olurdu derken buse günaydın aşkım dedi ben kalk koltuğumdan dedim sert bir sesle buse tabiki kalkarim koltuktan kucaağına oturmak daha zevkli dedi yok artık orosbuya bak dayanamadim buse sen benim sevgilim değilsin sürtüklüğu birak ve çık odadan ve odama.gelme diye bağirdım kolidora kadar sesim ćıktigina eminim sahte göz yaşlarini gordum hiç bir sekildr umursamadim buse emir daha dun opustuk dedi ben hayir sen yapistun dudagima karsilik vermedim dedim buse dün eger o salak kız gelmese karsilik verecektin dedi ben dayanamadım bana bak buse bir daha miraya salal dersan seni pisman ederim ögrencine saygin olsun mira iceri girmese de sana karsilik vermeycektim ve bağiracaktim dedim buse ne o mirayi savunuyorsun dedi ben ya bu odadan olmayan edebinle çıkarsın yada ben seni rezil ederim ima ettiğin sey aptalca dedim buse ikna olmusçasina abartim kabul ama bu iş burda bitmedi deyip kapiyi açtı mirada kapiyi çaalma pozisyonundaydı buse ne o miracım bizi mi dinliyordun dedi mira yok hocam sizi dinlediğim yok sizden banane hem sesiniz kolidora kadar geldi sizin sesiniz bizim kulagimiza geldi bu dinlemek sayilmaz izninizle emir hoca beni istemisdi dedi lafı boyle çakarlar iste benim kızım mira iceri girip kapiyi kapatti not defterini acti bir an once not alıp gitmek istediğini belli ediyordu koltuğa oturup soylediklerimi not etti ben mira ögleden sonra yeni muzik salonundayık nerde oldugunu bilin heralde dedim mira evet poyraz omzunda goturduydu beni sanirim hatirlarim kaybolursamda bir sekilde yolumu bulur sizi ararim hocam dedi ah o poyrazı neyse sakin ol emir iyi bulmazsan poyrazi ara o tarif ettsin dedim mira ha oda dogru sizi araycağima onu arayim dedi ve gülumseyip gitti ben de oylece baktim lanet olsun tribime trip atti ve gitti of mira of ben bu druma dusecek adammiydim ya ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Ögretmeni
Novela JuvenilMiraya sormak isteyeceginiz bir sey mutlaka var ne mi ''aşk herseyi affeder mi ?'' Bunu okurken anlaycaksiniz (Sadece ogretmen ögrenci aşkı değil bağlılık ayrilsalarda 2 kalpde 1 beden olan bir ask merak edenler okusunlar hic birsey kaybetmessiniz...